• 0

Wel of geen fax?

Toegegeven, het is een basaal onderwerp voor deze categorie, maar kon even geen betere categorie vinden.

 

Onze BV bestaat nu een aantal jaren en we zijn aan de volgende drukgang van ons huisdrukwerk toe. Dat brengt de vraag: gaan we wel of niet nog een faxnummer vermelden?

 

We sturen zelf maar eens in de 2-3 maanden een fax en ontvangen eigenlijk alleen maar reclame. Daar komt nog bij dat we 15 euro per maand betalen voor een extra lijn en dat we in een bedrijfsverzamelgebouw zitten waar een centrale fax staat die door huurders gebruikt kan worden. We zien ook steeds meer bedrijven die geen fax meer hebben, dus het lijkt een trend.

 

We overwegen dus om onze eigen fax de deur uit te doen en misschien wel helemaal zonder faxnummer te gaan opereren. Wat is jullie mening daarover? Doen of niet?

 

Bedankt,

 

Stephan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

...

We sturen zelf maar eens in de 2-3 maanden een fax en ontvangen eigenlijk alleen maar reclame.

...

 

Hiermee geef je al antwoord op je vraag ;D.

 

Tenzij er in je branche veel gebruik gemaakt wordt van faxen, gewoon wegdoen. En die 4-6 faxen per jaar kan ook wel via de centrale fax in het gebouw. Wel even aangeven dat ze op dat faxnr niet moeten antwoorden.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Ik zou gewoon een fax2email doen. Altijd handig als je eens een overeenkomst snel wil ontvangen o.i.d. Kost je maximaal een paar euro per maand en je ontvangt gewoon een PDFje..

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind persoonlijk faxen niet meer van deze tijd. Toch hebben we onlangs een printer aangeschaft (moesten we toch hebben) omdat we commissie mislopen door het niet kunnen faxen.

Faxnummer vermelden op je briefpapier? Gewoon niet doen, als ze je willen bereiken kan dat via telefoon of e-mail.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik mijn antieke fax - van vóór 1995 - alleen om eens in de zoveel tijd de belastingpapieren naar de accountant te faxen. Die ze vervolgens voorziet van een krabbel en terug stuurt (let wel: stuurt, niet faxt).

 

Verder ontvang ik er alleen maar spam op, zeer irritant en onbeschoft, weten die mensen niet dat faxrollen bijna niet meer verkrijgbaar zijn >:(

Link naar reactie
  • 0

Eruit met die fax, alles (echt) digitaal! Een eventuele fax versturen kun je altijd nog wel ergens doen (voor de paar keer dat je dat ding gebruikt!)

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.