• 0

Internet beleid Nederlandse overheid faalt

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Geen idee wat we eraan kunnen doen dat Nederland gezakt is in genoemde ranglijst volgens genoemd onderzoek.

Maar wat dat betreft ... hoeveel onderzoeken, evaluaties, rapporten en ideeën en voornemens en bladiebla hebben we al niet voorbij zien komen?

Dus wat dit rapport betreft .... nee ... maakt me niet zoveel uit dat we er niet in vermeldt worden. Met name ook omdat het met name gaat over de administratieve rompslomp die met zijn tijd mee moet gaan in technologische vooruitgang.

 

Ik vind wél dat de overheid (dus niet de bureaus die al die leuke rapporten maken), maar de overheid zelf, eens open moet staan voor higherlevel.nl.

We zijn low profile begonnen, we hebben onszelf bewezen. En voorzien duidelijk in een behoefte.

Mijn streven is dat higherlevel.nl door alle instanties (zowel de private als de non-private) met nagenoeg dezelfde doelgroep, het forum gaan gebruiken als het medium om met ondernemers mee te denken. En dan kan ik al een hele rij overheidsgerelateerde organisaties noemen die daar nog niet helemaal voor open staan (bijv. KvK, Syntens en noem maar op en VNO-NCW, MKB-Nederland enzo). Vele willen zelf het wiel uitvinden, of als ze het wiel al hebben deze rond proberen te krijgen. Anderen hebben een batterij telefonisten zitten die ondernemersvragen beantwoorden ... tsja !!!

 

Voorlopig zijn we hier met zijn allen goed bezig ... en hebben we bij diverse instanties al strings hangen. Want wat samenwerking met "iedereen" betreft hebben we nog een long way to go. Maar ik denk dat wij wel de juiste insteek en openheid daarvoor hebben.

De private zijn niet eens zo moeilijk te benaderen. Waar ligt dat aan eigenlijk.

<> Oepsss XQSsss me !!!

Ik zal het even netjes vertalen .... met name wat betreft de non-private zou het denk ik voor Economische Zaken (dit is toch het trefwoord waar ze vaak op zoeken hier Zrski?) toch niet verkeerd zijn als ze wat ons forum betreft een voortrekkersrol innemen om alle overheidsgefinancierde ondernemersorganisaties ervan te overtuigen dat ze dit forum als hun "eigen" nemen.

Immers, voor wie doen we het nu eigenlijk ... juistem ... voor de ondernemers zelf !!!!

 

Zo ... ik heb gesproken !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.