LinkedIn Group "Higherlevel"

Aanbevolen berichten

Wat is de extra waarde, die Linkedin geeft aan onze groep HigherLevelaars? Zouden we een social network-functie niet beter kunnen implementeren in HL zelf ? En hoe zou deze functie er dan uit zien?

 

Dit bericht stond op LinkedIn discussie onderdeel van de Higherlevel groep, maar discussie daar lijkt mij niet erg zinnig als we hier een top forum hebben. Lid worden van de LinkedIn groep kan trouwens op http://www.linkedin.com/e/gis/72328

 

Een extra waarde is dat je Higherlevel actief promoot binnen LinkedIn. Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn maar heel veel van mijn contacten maken gebruik van LinkedIn. Door het logo van Higherlevel zichtbaar te maken in je profiel, geef je Higherlevel extra zichtbaarheid: gratis promotie. Verder draag je door het logo van Higherlevel op je profiel uit dat je een innovatieve ondernemer bent danwel dat je innovatie en ondernemerschap een warm hart toe draagt.

 

Sociaal netwerk functie in HL kan misschien door het aan elkaar linken van profielen of het vormen van groepen binnen HL?

Link naar reactie

Dat geldt voor alle LI groups: wat nu? LI heet geen functies voor groups anders dan dat ze er zijn. Het enige dat LI biedt is dat leden van groups elkaar onderling gemakkelijk kunnen benaderen. Ik denk dat dat ook het enige doel is. Ik ben lid van diverse groups, maar heb er nog geen voordelen van gemerkt.

 

 

Ik ben het niet helemaal met je eens.

 

Sinds de discussie mogelijkheden zijn toegevoegd door LinkedIn zie ik het nut van de groepen wel in. Je ziet nu vaak discussies van "welk programma gebruiken jullie voor ...." "waar kan ik het beste ... " Ik heb dit en dat gedaan wat vinden jullie ervan" De groepen zijn vaak aan je werk of hobby gerelateerd en als je vragen hebt kan je het met je branchegenoten delen. Bij Higherlevel heb ik niet zoveel branchegenoten waar ik vragen mee kan delen over Werving en Selectie bij Linkedin gaat dat in mijn groepen wel.

 

Een groep als "Amsterdammers" zie ik niet echt als toegevoegde waarde, maar de branche gerelateerde groepen wel.

 

Wat ik mij wel afvraag is wanneer je geen toegevoegde waarde ziet in de groepen, waarom meld je je dan wel aan voor een groep?

 

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie

Ik ben het niet helemaal met je eens.

 

Sinds de discussie mogelijkheden zijn toegevoegd door LinkedIn zie ik het nut van de groepen wel in.

 

??

 

Let op het woord "Sinds". "Sinds" was na 19 juli van dit jaar. Dus "niet mee eens" is zonder betekenis.

 

Dus nu zie je het nut wel in van Linkedin Groups, of vind je het nog steeds niks?

 

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie

Diverse mensen hebben mijn berichtje niet goed gelezen. Ik postte op 19 juli dat LinkedIn groepen geen toegevoegde waarde hebben. Op dat moment was dat zo: er zaten geen functies in de groep, geen discussie, geen homepage, niks. Kort daarna, ik meen zelfs de volgende dag, is de discussiefunctie toegevoegd. Ik zou graag willen maar ik ben helaas niet helderziend. Dus je kunt me wel een kneus geven omdat ik de discussiefunctie van LI niks vind, maar toen ik dat vond was die er ook nog helemaal niet.

Link naar reactie

Kan de manager van de Higherlevel LinkedIn Group mij even goedkeuren. Thanx

 

oh en Christine, ik heb je geen kneus gegeven, ik weet namelijk nog steeds niet of je de groups nu wel of niet interessant vindt,

en dat zou voor mij ook geen reden zijn om je een kneus te geven. Lekker belangrijk allemaal.

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wel grappig dat dit ontstaat.

 

Bij Linkedin kan ik mij nog wel iets voorstellen. Daar zitten vele ondernemers met een missie om aan Linkedin deel te nemen. Die dan aangeven dat ze ook in HL.nl zitten. Gelijkgestemden met inhoud.

 

Maareh... wat gebeurd daar als Hyvesgroep dan? Voor zover ik zie helemaal niets ;)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wel grappig dat dit ontstaat.

 

Bij Linkedin kan ik mij nog wel iets voorstellen. Daar zitten vele ondernemers met een missie om aan Linkedin deel te nemen. Die dan aangeven dat ze ook in HL.nl zitten. Gelijkgestemden met inhoud.

 

Maareh... wat gebeurd daar als Hyvesgroep dan? Voor zover ik zie helemaal niets ;)

 

 

Volgens mij gebeurd daar ook niets, volgens gebeurt erbij geen enkele hyves waar ik lid van ben iets ;D

 

Maar nu zie je wel de prive kant van de persoon.... (ik weet niet of dat leuk is)

 

Misschien kunnen we op hyves de huiswerkvragen gaan doen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

@iwan : weet je wat ? We benoemen jou tot "Speciale-Moderator-voor-Huiswerkvragen-die-alleen-op-Hyves-gesteld" worden ! ;D ;D

 

Nee, in alle ernst: het zou leuk zijn als we die Hyves en Linkedin groepen serieus kunnen gebruiken. Discussie lijkt geen nuttige toevoeging te zijn. En als mensen hier de moeite nemen om hun profiel wat in te vullen, valt dat ook weg. Mmmm...

 

BTW @Mars: tot mijn blijdschap zie ik dat er mensen in de Linkedin groep zitten, die ik nog nooit ontmoet heb. Ken jij ze wel ?

 

Weet je wat de oplossing is ? Gewoon Jeroen smeken om meer sociale netwerk-functies hier op HL ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.