• 0

Ondernemen best eenzaam tips!

Ik ben een enthousiaste onderneemster! Ik werk al een tijdje voor mijzelf. Ik moet wel zeggen dat ik het lastig vind dat ik dag in dag uit alleen achter mijn laptop thuis zit. Ondanks dat ik echt een droom baan heb is dat een punt wat ik wel eens mis..

 

Hoe gaan jullie hiermee om?? Tips?

 

Is er niet ergens een ondernemingscafé waar je kunt werken ;)

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er is alleen geen cafébaas die daar heil in ziet.

 

steeds meer cafes schappen juist wifi aan !!

 

zodat o.a. ondernemers daar met hun laptop kunnen gaan zitten tussen andere mensen in plaats van alleen thuis.

overal waar je bent zie je tegenwoordig de laptops open en een broodje ernaast.

 

en zolang je niet alleen naar je eigen laptop staart kun je zo contact maken met andere ondernemers.

 

gewoon het juiste cafe kiezen waar je mensen in dezelfde richting aantreft.

in welke plaats woon je?

 

 

succes.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zou ook zeker een ruimte in een bedrijfsverzamelgebouw aanbevelen. Dit is niet alleen gezellig, maar levert je ook tips en nieuwe ideeen/klanten op.

Werkt bij ons erg goed iig!

 

Er zijn verschillende verzamelgebouwen waar dat mogelijk is, afhankelijk van je bedrijfsprofiel (creatief/technisch/enz.) Je kan soms zelfs een ruimte of bureau bij een ander bedrijf huren (bijv. TamTam in Delft).

 

Groeten, Arthur

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
  • 0

Er zijn veel meer mensen met dat sentiment.

Een initiatief als www.cowork.in speelt daar op in bijvoorbeeld. Je kunt ook zelf online gaan netwerken en zoiets opzetten. Als je een grote keukentafel hebt en een relaxte bank ;-) ben je d'r al! Of je spreekt met z'n allen af in een grand café.

Waar zit je in het land en in welke branche ben je actief?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb naast een bureau in mijn kantoor ook een in mijn woonkamer gezet tegen het raam aan, aan de straatkant waar de halve buurt langsloopt/fietst. Ik zie vanaf mn bureau de mensen fietsten en lopen, en veel mensen zwaaien en af en toe wipt er eens iemand binnen. Geeft je toch opeens een minder eenzaam gevoel

 

:)

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Ik probeer minstens 2 tot 3 keer per week in de middagen afspraken buiten de deur te plannen, op die manier ben ik eruit en spreek ik mensen. Hoewel ik thuis werken inderdaad ook fantastisch vind maar te lang in je eigen hyperfocus zitten vervreemd je af en toe wel.

 

Als ik dan geen enkele afspraak heb kunnen maken dan ga ik inderdaad ook in een bar werken, vak zuid is bijvoorbeeld een favouriet van me maar ook Ebel en zo zijn er in Amsterdam legio plekken mét internet en lieve bediening, on top of it: ook erg veel ondernemers zoals wij.

Met zonnige groet,

 

Rebecca Kanne

Image Builder

www.Dare2be.eu

Link naar reactie
  • 0

Buiten dat mijn zakenpartner natuurlijk de skills op zak heeft die mij uitstekend complementeren en ik heel erg goed met hem op kan schieten, is dit ook één van de redenen dat ik niet alléén ben begonnen met mijn (ons) bedrijf. De hele dag in je eentje zitten werken is voor mij niet echt een optie.

 

Overigens heb ik ook ondervonden dat ondernemen uiterst aanstekelijk werkt; een aanzienlijk deel van mijn 'sociale groep' is sindsdien ook hun eigen bedrijf begonnen (allemaal succesvol, overigens!) en we gaan nu zelfs met een aantal hiervan een pand huren. Zo heb je nog wat interactie op je werk!

 

Naast het eerdergenoemde 'ga in een pand zitten met andere ondernemers', zou ik ook zeker even kijken naar de mensen die je al kent, in ongeveer dezelfde situatie zitten. Misschien dat onze situatie hierin redelijk uniek is... maar als je niet zoekt vind je het ook niet.

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Link naar reactie
  • 0

Wow!

 

Wat leuk al die reacties! Er zitten goede tips tussen! Het is fijn te horen dat ik niet de enige bent die hier wel eens tegen aan loopt.

 

Ik ben actief in de trouwbranche, heb een website voor aanstaande bruidsparen. Ik zal inderdaad eens gaan informeren bij een bedrijven verzamelgebouw .

Ik woon momenteel in Rotterdam dus daar moet vast wel wat zitten! Mochten er nog meer (Rotterdamse) ondernemers een leuk café of plekje weten.. Let me know :)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.