• 0

Wat voor agenda gebruik jij?

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben er veel te rommelig voor....maar gebruik meestal mijn PC en probeer (op korte termijn) dingen te onthouden. Ook heb ik overal papiertjes rondslingeren die ik zo snel mogelijk maar in mijn computer probeer in te voeren.

 

Binnenkort stap ik toch op een PDA over. Waarschijnlijk incl. telefoon, omdat mijn telefoon het ook heeft begeven! Hij sloeg helemaal vast....:(

 

Zal denk de Ericsson P800 worden.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Ben altijd alles kwijt, agenda, mobieltje, sleutels, aansteker, portemonee afspraken, namen, de chaos is compleet ;D Ik moet dan ook niet denken aan een PDA. Die ben ik zo kwijt, of vergeet hem op te laden of zoiets.

 

Ik heb mijn agenda op mijn PC/netwerk. Hij is geintegreerd met ons database systeem en iedereen kan er bij. Vanuit huis kan ik er ook bij en op locatie moet ik even bellen met één van mijn collega's.

 

Bevalt me prima. Alle afspraken (van iedereen) op 1 plaats :D

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

ik had altijd een pda, maar ben toch overgestapt op papier... ik wil altijd direct een goed overzicht over de hele week hebben en papier is toch sneller als je even snel iets wil opschrijven.

 

aangezien mijn extreme vergeetachtigheid ben ik wel compleet onthand als ik een keer (zeer sporadisch) mn agenda niet bij me heb :)

Link naar reactie
  • 0

Een Nokia 6310i met calendar functie en IR synchronisatie met outlook. Geweldig! Je telefoon is je calendar en je hebt niet zo'n baksteen nodig. Daarnaast syncht het ook al je adressen, dus als je je tel een keertje in de kroeg laat liggen ben je niet je leven kwijt.

Sinds telefoon kunnen synchen heb ik mijn Palm aan de vissen gevoerd. Twijfel wel over een blackberry, indien bellen met een BB een beetje fatsoenlijk werkt, ga ik het denk is een keertje proberen.

Karel van der Poel

www.mirror42.com

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik gebruik én telefoon, én outlook, én papieren agenda. Nu denken jullie vast dat ik een chaoot ben ... maar really ... alles zit in mijn hoofd, dus heb die 3 dingen eigenlijk alleen als reserve.

Hoewel ... ik denk dat ik mijn leven (vooral sociaal) redelijk kwijt ben als ik mijn telefoon ergens laat slingeren.

Mmmmm .... ook maar eens denken aan zo'n ding dat kan synchen !

 

Bydewee ... zrski heeft een ONWIJS kickeh ding aangeschaft ... sparen, sparen, sparen want die wil ik ook !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Yep, op aanraden van Kleverlaan eens naar de sonyericsson P800 gaan kijken en dit ding schopt kont (sorry voor mijn puberale omschrijving, maar ik ben zo blij als een kind).

 

Even groot als een pakje sigaretten, ongeveer 400 uur standby tijd en 13 uur spreek tijd. Kan er werkelijk alles mee.

 

Dusseh, mijn palm gaat ook de deur uit :D

 

p.s.

Ik heb die p800 naast de nieuwste (en beste) sony clié (nz90) gelegd en de p800 wint het voornamelijk op baterylife en dat je niet met twee dingen hoeft rond te lopen

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik ben een chaoot van de eerste orde en doe alles in de agenda van mijn Laptop Sony Vaio SR11K. Nu zit ik ook te kijken naar die P800 voor als ik later groot ben :-)

 

Vraagje aan diegenen die hem al hebben; wat doe je nu met die camera?

 

BTW dit is een link naar een design studie gedaan voor SonyEricsson, retecool :)

http://www.coroflot.com/public/portfolio_file.asp?user_id=16977&portfolio_id=12251&increment=false&order_no=1&t=

 

Cheers, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik een Ipaq ;D, het grootste voordeel van deze agenda is dat hij gekoppeld kan worden aan mijn desk top, twee voordelen, ik kan mijn agendapunten altijd invoeren via de computer, ten tweede het is de meest ideale manier om een goede back-up te hebben en te kunnen maken.

 

Het enige nadeel is dat dit soort agenda’s jat-gevoelig en kwetsbaar zijn. Na aanschaf was ik in de ongelukkige situatie om mijn Ipaq uit mijn handen te laten vallen waardoor mijn LCD scherm het begaf :-\ dit geintje kosten alleen al € 300,-. Daar moet je dus wel voor oppassen.

 

Verder werkt het perfect. ook de invoer van data. je kunt gewoon schrijven op het scherm en dit gaat net zo snel als in de confessionele agenda. Een andere meerwaarde is dat je de mogelijkheid hebt om foto’s van je producten op te nemen, met geluidsfragmenten en een PowerPoint presentatie. En als je het helemaal bont wilt maken is het ook mogelijk om hem te gebruiken als navigatiesysteem. Op dat punt vertrouw ik nog gewoon op mijn stratenboek ;)!

 

Greetz, Patrick

 

Gain Marketingmanagement &amp Organisatie.

 

Wij verzorgen/bezorgen voor ondernemingen binnen het MKB, de doorlooproute om klanten te behouden, te werven en de winstgevendheid van klanten te maximaliseren.

 

EasyMarketingplan: praktisch, innovatief en competitief in zeven stappen naar uw oplossin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.