• 0

ondernemingsplan zaalverhuur

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet uit ervaring dat er veel zaaleigenaren zijn die gebruik maken van de bemiddelaars. Voor de zaalverhuur heb je niet zo zeer een ondernemingsplan nodig, maar meer lef. Lef om de zaaleigenaar(en) te benaderen en ervan overtuigen, dat jij dé bemiddelaar bent die alles regelt tussen deze zaaleigenaar(en) en de klanten.

 

Dit is voor het geval als je een bemiddelaar wilt worden. Indien je een eigen zaal hebt, is het natuurlijk een ander verhaal.

Dan moet je denken aan, reclame maken en actief meedoen op de verschillende trouwfora die op het net te vinden zijn.

 

Als je toch een ondernemingsplan wilt. Kun je beter zelf beginnen. Als je ergens niet uitkomt, kun je hier de zoekoptie gebruiken. Je kan hier bijna alles vinden!

Als dat niet goed genoeg is, kun je dan hier wel je vragen stellen. Wel eerst ons vertellen wat je tot nu toe hebt gevonden. Dus niet op deze manier!

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Link naar reactie
  • 0

Die staat tussen je oren.

 

Perry

 

hier zat ik niet op te wachten maar goed.

 

ik heb een ruimte in het oog ik heb t een ander uitgevist en om een vergunning te kunnen krijgen moet je eerst een plan hebben t gaat dus op zaalverhuur voor bruiloft, vergadering, activiteiten enzo,....

Link naar reactie
  • 0

Ik doe even een aanname:

je wilt een gebouw kopen. Het gebouw heeft een zaalruimte. Die zaal wil je verhuren aan diegene die jou daar een nette vergoeding voor betaald per uur/dagdeel/dag.

 

Het enige wat je te kort komt is geld om het gebouw te kopen. Je hebt zelf op dit moment even geen of weinig eigen geld.Je wilt het geld lenen bij de bank en hebt hiervoor een ondernemingsplan nodig.

 

De vergunning zal waarschijnlijk de horecavergunning zijn die je nodig hebt. Een van de voorwaarden is een aanwezige leidinggevende die het diploma Sociale Hygiene heeft. Heb je dit al?

 

Als het bovenstaande klopt wil je in feite gaan beleggen met geleend geld. Niks mis mee natuurlijk, alleen zul je merken dat de banken daar niet zo happig op zijn.

 

Die horecavergunning wordt afgegeven door de Gemeente. Hoe ze ermee omgaan verschilt dus van plaats tot plaats. Sommige gemeentes zijn streng en vragen allerlei extra informatie om misstanden te voorkomen (denk aan Bibob > voorkoming van criminelen die zich proberen bezig te houden met bedrijven om verkeerde redenen).

 

Misschien heb je iets meer info, dan zullen er ook betere antwoorden komen.

 

(en welkom op HL natuurlijk!)

 

Ard

Link naar reactie
  • 0

...

hier zat ik niet op te wachten maar goed.

...

 

Het is anders wel het beste advies wat iemand je geven kan. Een kant en klaar ondernemingsplan bestaat niet, dat maak je zelf. Hooguit kun je inspiratie halen uit iets wat iemand anders geschreven heeft.

 

Even zoeken op dit forum moet je ook verder kunnen helpen. Ook zijn er engelstalige sites waar je voorbeeldplannen kunt bekijken. Google is your friend....

 

Nog een tip, praat eens met een concurrent in een gemeente > 50km verderop.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 309 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.