Nieuwsdoos.be - iets voor ondernemers?

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

In mijn speurtocht naar een nieuwe plaats voor columns kwam ik de site Nieuwsdoos.be tegen waarbij iedereen eigenlijk gratis nieuwsberichten en columns online kan zetten en waarbij (voornamelijk) belgische media nieuwsberichten kunnen uitputten. Ik vraag me echter af of dergelijke sites voor ondernemers wel iets is, of het een meerwaarde kan bieden. Het is overigens een geheel gratis site.

 

Daarnaast vroeg ik me af of er ook soortgelijke, gratis, websites zijn binnen Nederland, ik heb deze nog niet ontdekt namelijk.

 

Groet,

 

Romano Sandee

Link naar reactie

Volgens mij zijn er in nederland geen echte gratis persdiensten online.

In het buitenland juist wel weer veel.

 

Bij Mashable is een overzicht van gratis persdiensten, met archief functie.

http://mashable.com/2007/10/20/press-releases/

 

Ik heb ze wel eens gebruikt, en zie via de statistieken wel degelijk bezoekers binnenkomen, dus het werkt wel, maar niet zo goed als betaalde persdiensten.

Ander voordeel is wel dat door die archieffunctie bij de diverse persdiensten Google de betreffende site wel hoger waardeert.

 

Ik ga trouwens wel die Nieuwsdoos.be eens proberen.

 

Heb het net geprobeerd. Vindt het een slechte site. Is meer een Digg kloon maar dan matig, dan een persdienst. Functionaliteiten werken niet goed.

Upperz - the Social Networking site for professionals and businessmen.

http://www.upperz.com/

Link naar reactie

 

Niet de kwantiteit van jouw boodschap noch de kwantiteit van de kanalen die je inzet bepaalt de nieuwswaarde, maar de kwaliteit. Naarmate je meer met hagel schiet, wordt die kwaliteit vanzelf minder - want je veroorzaakt een overload en zodoende irritatie. Je kan je energie beter besteden aan werkelijk zinnige diensten en info, niet aan het vullen van gratis nieuwkanalen met overbodige content. Internet maakt het niet alleen mogelijk voor zenders om eindeloos veel zooi te publiceren, maar ook voor ontvangers om beter te selecteren.

 

De essentie van zenden en ontvangen is afstemming; dat is niks nieuws.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.