Even voorstellen: Niels Arts

Aanbevolen berichten

Beste HL-ers,

 

Ik wilde me even voorstellen als nieuw lid (ik weet niet of dat gebruikelijk is maar ik doe het toch maar... ;) )

 

Ik ben Niels Arts, geboren, getogen en werkzaam in het brabantse dorpje Gemert. Sinds een aantal jaren ben ik als ondernemer actief in de mediabranche. Na mijn studie geschiedenis en een cursus wetenschapsjournalistiek ben ik min of meer per toeval begonnen als freelance tekstschrijver.

 

Na een tijdje kwam ik er echter achter dat alles rondom het tekstschrijven, het ondernemen zelf dus, me nog meer beviel dan alleen tekstschrijven. Ik merkte ook veel van mijn collegafreelancers mijn mening NIET deelden en dat zij al dat 'ondernemerschap' maar lastig vonden. En dan vooral de acquisitie. Vandaar dat ik toen Arts Mediaproducties ben begonnen. Via dit bedrijf zoek ik opdrachten voor een groep van zo'n 20 a 30 'vaste' freelancers. Zij krijgen regelmatig opdrachten van allerlei van mijn opdrachtgevers, en ik krijg dan een marge van de opbrengsten. De voordelen staan op mijn site...(anders ga ik maar weer reclame maken en dat is volgens mij ook niet de bedoeling ;) )

 

Ik ben daarnaast ook in te huren als freelance eindredacteur/(web)adviseur. Dat vind ik vooral leuk om te doen en op die manier kan ik meestal flink wat declarabele uren maken ;D

 

Op HL wil ik ervaringen van freelancers lezen en experts raadplegen als ik weer eens met een of ander probleem zit. En natuurlijk mensen te helpen met problemen als ik daar antwoord op weet...

 

Niels Arts

Arts Mediaproducties

www.artsmedia.nl

www.nielsarts.nl

 

 

Wecommerce | Clonable

www.wecommerce.international | www.clonable.nl

Link naar reactie

Ik wilde me even voorstellen als nieuw lid (ik weet niet of dat gebruikelijk is maar ik doe het toch maar... ;) )

 

Nee, dat is helemaal niet gebruikelijk. Maar het wordt wel erg op prijs gesteld. Welkom!

 

 

Wat een enthousiasme allemaal! Dank je....

 

En ik hou er wel van als ze me een beetje verwennen, dus bedankt voor de cadeaubon (ik geef nooit een cadeau terug...) ;)

Wecommerce | Clonable

www.wecommerce.international | www.clonable.nl

Link naar reactie

Niels,

 

Welkom op het forum. Het is - net als in het echte leven - erg prettig als iemand zich voorstelt voordat 'ie zich met allerlei lopende discussies gaat bemoeien. Dat voorkomt toch een beetje "spuit 11" reakties.

 

Ik zou zeggen: Neem de tijd om je te verdiepen in de lopende discussies, kijk eens goed wat de onderwerpen van de afgelopen maanden zijn geweest zodat je ook een beetje het sentiment kunt peilen op het forum. En je ziet hoe eenvoudig het eigenlijk is om je Karma omhoog te jagen ;D : Constructieve bijdragen en intelligente vragen zijn meer dan welkom. Constructieve bijdragen en intelligente vragen zijn meer dan welkom en worden dan ook alom gewaardeerd.

 

Eén puntje van aandacht: Je hebt je meteen met voledige naam en foto gepresenteerd, maar besef wel dat dit forum zeer goed wordt geïndexeerd door Google. Een search op jouw naam resulteert in een mooi lijstje met AL je posts. Dus post verstandig ;)

 

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie

Eén puntje van aandacht: Je hebt je meteen met voledige naam en foto gepresenteerd, maar besef wel dat dit forum zeer goed wordt geïndexeerd door Google. Een search op jouw naam resulteert in een mooi lijstje met AL je posts. Dus post verstandig ;)

 

Veel plezier op het forum!

 

Dat had ik ook al gezien ja ;-) Een aantal jaren geleden wilde ik nog wel eens 'onverstandig' posten, maar tegenwoordig weet ik wel beter! Eerst 5 minuten nadenken voordat je rare berichten op internet hebt staan (die er nooit meer afgaan...)

Wecommerce | Clonable

www.wecommerce.international | www.clonable.nl

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Niels,

 

Eén puntje van aandacht: Je hebt je meteen met voledige naam en foto gepresenteerd, maar besef wel dat dit forum zeer goed wordt geïndexeerd door Google. Een search op jouw naam resulteert in een mooi lijstje met AL je posts. Dus post verstandig ;)

 

Veel plezier op het forum!

 

Ja hoi ben ook beetje nieuw .

 

maar is dat echt zo? dat google search op naam, de posts laat zien?

 

ciao JJ

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.