• 0

Website inkomsten

Beste leden van Higher level,

 

Ik ben sinds 1,5 jaar een internet onderneemster. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de inkomsten van een website. Werken jullie met een exploitatie bureau met een 50/50 regeling, adsense of verkopen jullie zelf advertentieruimte..? En hoe pakken jullie dat aan?

 

Ik heb me tot nu toe alleen gericht op de content en het genereren van bezoekers. Nu ik een top 3 positie heb in google op mijn belangrijkste zoekwoorden en hierdoor veel bezoekers krijg, wil ik me nu gaan richten op het inkomsten plaatje.

 

Wat is jullie ervaring mee? Kun je daadwerkelijk met een website een fulltime salaris verdienen?

 

Groetjes

 

Sarah

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Werken jullie met een exploitatie bureau met een 50/50 regeling, adsense of verkopen jullie zelf advertentieruimte..?

 

Alledrie.

 

En hoe pakken jullie dat aan?

 

's ochtends om 9 uur eerst koffie drinken en dan hard aan de slag! :P Maar waar doel je precies op?

 

Kun je daadwerkelijk met een website een fulltime salaris verdienen?

 

Uiteraard, Ilse Media verdient er tientallen fulltime salarissen mee. Het hangt natuurlijk af van je bezoekersgroep, thema, aantal bezoekers en commerciële vaardigheden.

Link naar reactie
  • 0

Adsense en andere advertenties werken natuurlijk goed, maar ze brengen over het algemeen geen grote bedragen op.

 

Je kunt een fulltime salaris verdienen met een website, als je het op de juiste manier aanpakt.

 

Ik zou adviseren om eens te kijken naar samenwerkingen met andere websites en organisaties. Je kan bijvoorbeeld een product van een ander aanprijzen (niet als advertentie, maar dat je aan je bezoekers uitlegt dat het een goed product is, met een link). Bedrijven zijn vaak bereid om een deel van de winst af te staan. Soms is dit wel 30% to 40% per bezoeker die doorgestuurd wordt en het product aanschaft.

 

Zo zijn er nog een aantal mogelijkheden.

Daan Walraven is internet marketier en de oprichter van Indepth Internet Marketing.

(marketing voor ondernemers met een klein budget)

 

We geven nu alle nieuwe klanten een korting van 20%!

-> www.indepth.nl <-

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 290 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.