Klachten over de overheid?

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Marjet van Zuijlen, voorzitter van platform burger@overheid, vindt dat het maar eens afgelopen moet zijn met lakse overheden die niet reageren op e-mails van burgers. Om aan die laksheid wat te doen, heeft Van Zuijlen een nieuwe gedragslijn voor de afhandeling van e-mails door overheden laten opstellen.

Lees bericht in automatiseringgids

 

Er is ook een speciale site waar je zelf je klachten kwijtkunt (url staat ook in bovenstaand bericht).

 

Mmmmm ... we klagen hier genoeg over de overheid en zelf komen we er niet echt doorheen voor onze specifieke rompslomp, maar wellicht dat burger.overheid wél genoeg opvalt?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Punt is dat Nederland zo langzamerhand altijd maar denkt dat de overheid je probleem kan oplossen. Dat is helemaal niet zo!

 

De overheid kan heel weinig tot niets. Zij is slechts een klein radartje in het geheel.

Mijn advies: Vergeet de overheid om je te helpen, dan valt er ook weinig te klagen. Indien ze iets goeds doen is het mooi meegenomen.

 

K.

Karel van der Poel

www.mirror42.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Punt is dat Nederland zo langzamerhand altijd maar denkt dat de overheid je probleem kan oplossen. Dat is helemaal niet zo!

 

Dat kalopt, maar ze zijn er toch ook écht niet om problemen te creëren. En met al die betutteling in de meest vreemde soorten van wet- en regelgeving en de administratieve bureaucratie begint dat er wel enorm op te lijken. Wie houd wie nu aan het werk? Denk dat dat toch wel een klacht waard is.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hmmm,

 

En die klacht moet weer afgehandelt worden door een ambtenaar en dan komt er weer een commissie en dan gaan we weer onderzoeken etc etc.

Kost mij tijd om te klagen, kost hen tijd om er wat mee te doen.

 

Samengevat: Mijn klacht is dat het geen zin heeft om te klagen! ;D

 

 

Karel van der Poel

www.mirror42.com

Link naar reactie

Ze kunnen aardige klanten zijn, maar ze kunnen ook aardige concurrenten zijn. Wij werken in een segment dat de overheid als haar exclusieve domein beschouwd. Erg lastig. Als we niet af en toe van ons afbeiten worden we compleet onder de voet gelopen. :(

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Mijn klacht is dat het geen zin heeft om te klagen!

 

Goed dat ik het weet ! ;)

Nu ben ik opgevoed met "geen zin, dan maak je maar zin" en dit heeft mijn Pa altijd positief bedoeld. Mijn achternaam is "Vrolijk" en om dat te blijven zal ik toch écht zin moeten maken om afentoe lekker ergens tegenaan te trappen? Mijn motto is "think pink & life is beautifull". Maar klagen is best goed afentoe. Frustratie is wel dat ze er weinig mee doen .... mmmm ... waar is die boksbal ::)

 

Als we niet af en toe van ons afbeiten worden we compleet onder de voet gelopen.

 

Heb jij soms ook het gevoel dat we voor de gein in een democratie leven :-\

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Heb jij soms ook het gevoel dat we voor de gein in een democratie leven

Nou ja, ..... voor de gein? >:( Ze noumen het een parlementaire democratie, maar het is meer een parlementaire burocratie. Ik kan met mijn burger zorgen werkelijk nergens terecht. Daadkracht op dit gebied levert geen stemmen op.

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Op een onbewoond eiland zijn alle mensen blij, en je voelt je er fijn want alles is daar heerlijk vrij.

Want je drinkt melk uit een cocosnoot, loopt met je billen bloot ... je wordt vanzelf groot ! ;D

 

Toch onwijs vrolijk liedje om maar weer even tot besef te komen dat we in het a wrong part of this world geboren zijn heh !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 284 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.