• 0

Beoordeling website

Beste Leden,

 

Ik ben het al vaker hier tegen gekomen, en vond de aan en opmerkingen over de andere sites heel nuttig.

 

Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie meningen over mijn eigen site.

 

www.nibos.nl

 

Bedankt alvast!

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Ik zal eens aftrappen met wat kleine puntjes:

 

 

- Lettertype of beter gezegd het formaat is niet overal gelijk

- Het lettertype is m.i. aan de kleine kant

- Apple Quicktime plugin is niet een plugin die iedereen heeft of bereid is om te installeren

- Soms gebruik je NIBOS en dan weer Nibos

Link naar reactie
  • 1

Hoi Roy23,

 

Site ziet er netjes en verzorgd uit, een paar puntjes op de i ;D :

- Ik zou gebruik maken van meer foto's, wekt vertrouwen op. En 1 foto zegt meer dan 1000 woorden

- Wanneer ik op 'polaris world' druk loopt met internet explorer vast (versie 6), ik denk dat dat komt door de windows media player.

- ik mis nog: rekeningnummer / btw nummer

 

Succes!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
  • 1

Hoi Roy,

 

Hierbij een aantal puntjes ;)

 

*Is deze site eigen ontwerp op basis van de kernwaarden/doel van jouw bedrijf of is het een 'template'. Ik mis wel een beetje de link tussen je activiteiten en de look van je site.

*Logo linksboven: ongeschreven conventie dat als je daar op klikt je naar 'Home' zou moeten terugkomen.

*De items HOME & OVER ONS vind ik te veel tekst hebben. Less is more. Zoals aangegeven wellicht meer foto's gebruiken en kort en krachtig, maar wel compleet aangeven wat jouw USP's zijn.

*Het is niet altijd duidelijk bij onderstreepte tekst of dit een link is of gewoon onderstreepte tekst. Ik zou hier in je stijl een duidelijk verschil in aanbrengen. Een link moet altijd duidelijk herkenbaar zijn.

*Je hebt gekozen voor een redelijk kleine schermresolutie. Ik zou er zelf voor kiezen een stapje 'breder' te gaan.

*Je moet aandacht besteden aan je meta tags.

*Op de verschillende pagina's verspringt de foto rechtsboven

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • 3

Beste Roy,

 

WAUW, dat ziet er gelikt uit. En dan nu de opmerkingen

 

Algemeen

De tekst staat iets te dicht tegen de kantlijn.

Het lettertype mag wel wat groter, zeker als je, je richt op de wat oudere doelgroep.

Je titel (title tag) is overal hetzelfde, Google valt hierover. Wanneer je de titel uitbreid met 1 of 2 woorden die de huidige pagina omschrijft is het weer goed.

Waar zijn de call-to-actions?

 

de homepage:

"U hoeft zich geen extra zorgen te maken over uw bezittingen"

Dus ik moet mij wel zorgen maken? Ik wil helemaal geen zorgen.

Tevens noem je hier een aantal problemen op die je niet oplost: cultuur, de wetgeving en de taal die anders zijn. Ik blijf wel lekker thuis met de verwarming op 10.

De zinsopbouw is niet overal logisch.

 

over ons

De tekst mag wat harder, het is bijvoorbeeld niet: "een ideale bestemming" maar "de ideale bestemming".

 

Ons aanbod

Aan deze pagina wordt gewerkt..... Maak een mooi sluitend verhaal waarin je in het verhaal verteld dat wanneer men later terug komt het aanbod uitgebreid is, de presentatie klaar zal zijn. Een mooi moment om de bezoeker zich te laten registreren zodat je deze kan aanschrijven wanneer je aanbod er staat.

 

Lees meer

Oeps, een typfoutje? aftand van het strand ... Ik wou dat ik ze bij mij ook zo snel vond.

 

Polaris world

Zou je het fimpje in het Nederlands kunnen plaatsen?

 

Toevallig heb ik een week of wat geleden gekeken welke metatags er zijn dus waarom niet meteen hier plaatsen.

 

plaats hier de titel van de pagina

Maak voor elke pagina een ander, ik doe mijn bedrijfsnaam en dat de titel van de pagina

Meer handig als je veel content plaatst op andere websites,

Alleen handig voor je artikelen als je die schrijft.

Omschrijving van de pagina, ik maak altijd een standaard omschrijving en vul dit aan met een omschrijving van de pagina. Maak het niet te lang. Less is more

Wellicht de bekentste tag. Ook hier maak ik een standaard aan en vul deze aan specifiek voor de pagina

Ik weet niet of hier iets meegedaan wordt, maar kwaad kan het niet

Deze tag is eigenlijk onnodig.

Pas de aantal maanden aan indien je regelmatig iets veranderd.

Deze tag zorg ervoor dat je site niet in de chache komt, handig als je pagina regelmatig veranderd.

Geeft aan wie je demografische doelgroep is.

Geen flauw idee of deze iets doet.

Hartelijke groeten,

 

Albert-Jan van der Neut

www.webpuls.nl

webpuls.hyves.nl

www.online-marktonderzoek.com

Link naar reactie
  • 1

Leuke site, ziet er netjes en verzorgd uit. Toch wat puntjes:

 

- Je verkoopt vakantiehuizen, of beter gezegd: droomhuizen 8), dus dan mag het allemaal wel wat vrolijker. Vakantie is fun namelijk en als iemand je site gaat bezoeken dan moet hij/zij wegdromen van zo'n droomhuis.

 

- dus vraag me af of vierkant en donkerblauw wel goed past, verder zou je meer foto's er op kunnen zetten. Een bezoeker beslist in 2 tot 5 seconden of hij verder gaat kijken op je site. Is eerder gezegd: 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

 

- eigenlijk moet je de bezoeker verpletteren met je site: 'WOW wat een mooie vakantiehuizen'

 

- niet iedere bezoeker heeft tijd/zin om de plug in te downloaden

 

Deze puntjes van kritiek zijn trouwens mijn mening, wat de één mooi vindt, vind de ander weer lelijk om even een cliché uit de kast te halen. Probeer je te verplaatsen in je doelgroep en bedenk gewoon waar jij van onder de indruk raakt als een site over vakantie/droomhuizen bezoekt :)

 

veel succes!

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 1

De website ziet er over het algemeen netjes uit. Naast bovenstaande opmerkingen heb ik er echter nog een aantal toe te voegen:

 

De

tag wordt algemeen beschouwd als de belangrijkste tag voor zoekmachines. Maak hier gebruik van! Vermeld hierin de belangrijkste keywords waarop je gevonden wilt worden. Uiteraard met mate. Bijvoorbeeld voor je hoofdpagina dacht ik aan iets als:

"NIBOS | Nieuwbouw in Spanje | Appartement Murcia, villa Murcia"

 

Verder mis ik op elke pagina de 'call to action'. Wat wil je dat ik doe als ik onderaan de pagina ben? Wegklikken naar de concurrent? Contact met jou opnemen? Verderlezen over een aanverwant onderwerp?

Link naar reactie
  • 0

Ik zal eens aftrappen met wat kleine puntjes:

 

 

- Lettertype of beter gezegd het formaat is niet overal gelijk

- Het lettertype is m.i. aan de kleine kant

- Apple Quicktime plugin is niet een plugin die iedereen heeft of bereid is om te installeren

- Soms gebruik je NIBOS en dan weer Nibos

 

Bedankt voor de tips!!

Lettertype word nu aangewerkt, op de pc van de site bouwer is het lettertype wel het gewenste formaat maar op de meeste andere pc's helaas nog niet. :-\

Quicktime plugin zal binnenkort ook aangepast worden.

Heb alles veranderd in NIBOS :)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roy23,

 

Site ziet er netjes en verzorgd uit, een paar puntjes op de i ;D :

- Ik zou gebruik maken van meer foto's, wekt vertrouwen op. En 1 foto zegt meer dan 1000 woorden

- Wanneer ik op 'polaris world' druk loopt met internet explorer vast (versie 6), ik denk dat dat komt door de windows media player.

- ik mis nog: rekeningnummer / btw nummer

 

Succes!

 

Na de tips heb ik meteen meer foto's geplaatst zowel op de home pagina als bij over ons en service.

Quicktime plugin zal snel veranderd worden, dan hoop ik dat de site niet meer vastloopt bij IE. 6

BTW nr is ook toegevoegd rekeningnummer zal ook spoedig volgen.

Bedankt !!

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roy,

 

Hierbij een aantal puntjes ;)

 

*Is deze site eigen ontwerp op basis van de kernwaarden/doel van jouw bedrijf of is het een 'template'. Ik mis wel een beetje de link tussen je activiteiten en de look van je site.

*Logo linksboven: ongeschreven conventie dat als je daar op klikt je naar 'Home' zou moeten terugkomen.

*De items HOME & OVER ONS vind ik te veel tekst hebben. Less is more. Zoals aangegeven wellicht meer foto's gebruiken en kort en krachtig, maar wel compleet aangeven wat jouw USP's zijn.

*Het is niet altijd duidelijk bij onderstreepte tekst of dit een link is of gewoon onderstreepte tekst. Ik zou hier in je stijl een duidelijk verschil in aanbrengen. Een link moet altijd duidelijk herkenbaar zijn.

*Je hebt gekozen voor een redelijk kleine schermresolutie. Ik zou er zelf voor kiezen een stapje 'breder' te gaan.

*Je moet aandacht besteden aan je meta tags.

*Op de verschillende pagina's verspringt de foto rechtsboven

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

De site is een gedeeltelijk van een template. Ik hoop dat de link tussen mijn activiteiten en de look van mijn site nu duidelijker is geworden na het toevoegen van meer foto's!

Logo is nu ook voorzien van link naar de home pagina

Zal de tekst gaan inkorten en krachtiger proberen te maken, heb wel nu foto's toegevoegd.

Heb overal de tekst aangepast, nu zijn alleen nog maar de links onderstreept!

Ik heb het nu al meerdere keren te horen gekregen vooral bij mensen met de bredere schermen ;-) waarschijnlijk zal ik over een tijdje als ik de rest optimaal heb, de site iets breder gaan maken.

Aan het verspringen van de foto's rechtboven word nu ook aangewerkt.

Bedankt!! :)

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Roy,

 

WAUW, dat ziet er gelikt uit. En dan nu de opmerkingen

 

Algemeen

De tekst staat iets te dicht tegen de kantlijn.

Het lettertype mag wel wat groter, zeker als je, je richt op de wat oudere doelgroep.

Je titel (title tag) is overal hetzelfde, Google valt hierover. Wanneer je de titel uitbreid met 1 of 2 woorden die de huidige pagina omschrijft is het weer goed.

Waar zijn de call-to-actions?

 

de homepage:

"U hoeft zich geen extra zorgen te maken over uw bezittingen"

Dus ik moet mij wel zorgen maken? Ik wil helemaal geen zorgen.

Tevens noem je hier een aantal problemen op die je niet oplost: cultuur, de wetgeving en de taal die anders zijn. Ik blijf wel lekker thuis met de verwarming op 10.

De zinsopbouw is niet overal logisch.

 

over ons

De tekst mag wat harder, het is bijvoorbeeld niet: "een ideale bestemming" maar "de ideale bestemming".

 

Ons aanbod

Aan deze pagina wordt gewerkt..... Maak een mooi sluitend verhaal waarin je in het verhaal verteld dat wanneer men later terug komt het aanbod uitgebreid is, de presentatie klaar zal zijn. Een mooi moment om de bezoeker zich te laten registreren zodat je deze kan aanschrijven wanneer je aanbod er staat.

 

Lees meer

Oeps, een typfoutje? aftand van het strand ... Ik wou dat ik ze bij mij ook zo snel vond.

 

Polaris world

Zou je het fimpje in het Nederlands kunnen plaatsen?

 

Toevallig heb ik een week of wat geleden gekeken welke metatags er zijn dus waarom niet meteen hier plaatsen.

 

plaats hier de titel van de pagina

Maak voor elke pagina een ander, ik doe mijn bedrijfsnaam en dat de titel van de pagina

Meer handig als je veel content plaatst op andere websites,

Alleen handig voor je artikelen als je die schrijft.

Omschrijving van de pagina, ik maak altijd een standaard omschrijving en vul dit aan met een omschrijving van de pagina. Maak het niet te lang. Less is more

Wellicht de bekentste tag. Ook hier maak ik een standaard aan en vul deze aan specifiek voor de pagina

Ik weet niet of hier iets meegedaan wordt, maar kwaad kan het niet

Deze tag is eigenlijk onnodig.

Pas de aantal maanden aan indien je regelmatig iets veranderd.

Deze tag zorg ervoor dat je site niet in de chache komt, handig als je pagina regelmatig veranderd.

Geeft aan wie je demografische doelgroep is.

Geen flauw idee of deze iets doet.

 

Aan het lettertype en de kantlijn word gewerkt.

De title tag's zijn allemaal aangepast.

Heb enkele call to actions toegevoegd, moet me hier alleen nog iets verder in gaan verdiepen.

Teksten zijn aangepast nu hoeft men zich geen zorgen meer te maken ;)

Misschien moet ik een teksschrijver naar mijn teksten laten kijken ivm. met de zinsopbouw.

De tekst bij over ons heb ik ook aangepast!

Bij ons aanbod heb ik nu een korte tekst toegevoegd met uitleg. En men kan zich ook meteen laten registreren (dmv. invullen van het contactformulier) als men op de hoogte wil worden gehouden van nieuwe ontwikkelingen.

Typefoutjes zijn ook aangepast.

Helaas heb ik het filmpje alleen in het engels ben wel aan het denken om het misschien aan te passen met een nederlandse voice over.

De metatags heb ik doorgegeven aan de website bouwer.

Bedankt voor al je nuttige informatie!!! :)

Link naar reactie
  • 0

Leuke site, ziet er netjes en verzorgd uit. Toch wat puntjes:

 

- Je verkoopt vakantiehuizen, of beter gezegd: droomhuizen 8), dus dan mag het allemaal wel wat vrolijker. Vakantie is fun namelijk en als iemand je site gaat bezoeken dan moet hij/zij wegdromen van zo'n droomhuis.

 

- dus vraag me af of vierkant en donkerblauw wel goed past, verder zou je meer foto's er op kunnen zetten. Een bezoeker beslist in 2 tot 5 seconden of hij verder gaat kijken op je site. Is eerder gezegd: 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

 

- eigenlijk moet je de bezoeker verpletteren met je site: 'WOW wat een mooie vakantiehuizen'

 

- niet iedere bezoeker heeft tijd/zin om de plug in te downloaden

 

Deze puntjes van kritiek zijn trouwens mijn mening, wat de één mooi vindt, vind de ander weer lelijk om even een cliché uit de kast te halen. Probeer je te verplaatsen in je doelgroep en bedenk gewoon waar jij van onder de indruk raakt als een site over vakantie/droomhuizen bezoekt :)

 

veel succes!

 

Bedankt voor je tips en info!

Ik heb zoals je kunt zien inmiddels meerdere foto's toegevoegd, bij de homepagina, over ons en service.

In het aanbod zullen er snel veel volgen van de appartementen en de villa's die wij aanbieden.

Aan het filmpje word gewerkt voor een andere oplossing. (ipv. Quicktime plugin)

 

Link naar reactie
  • 0

De website ziet er over het algemeen netjes uit. Naast bovenstaande opmerkingen heb ik er echter nog een aantal toe te voegen:

 

De

tag wordt algemeen beschouwd als de belangrijkste tag voor zoekmachines. Maak hier gebruik van! Vermeld hierin de belangrijkste keywords waarop je gevonden wilt worden. Uiteraard met mate. Bijvoorbeeld voor je hoofdpagina dacht ik aan iets als:

"NIBOS | Nieuwbouw in Spanje | Appartement Murcia, villa Murcia"

 

Verder mis ik op elke pagina de 'call to action'. Wat wil je dat ik doe als ik onderaan de pagina ben? Wegklikken naar de concurrent? Contact met jou opnemen? Verderlezen over een aanverwant onderwerp?

 

Bedankt voor de comments!

De title tag's zijn aangepast.

Call to action's ook ingevoegd (hierin ga ik mij echter nog meer in verdiepen) deze zullen dan ook waarschijnlijk verbeterd worden.

Link naar reactie
  • 0

 

Met het instorten van de Britse hypotheekmarkt gooien veel Britten hun vakantiehuis in Polaris World op de markt voor een grijpstuiver. Een slimme handelaar kan daaraan verdienen. Maar zijn er ook kopers voor een mooi huis achter een hek op tientallen kilometers van het strand?

 

Klopt, er zijn inderdaad genoeg mensen die ivm. met de kredietcrisis en stijging van de rente hun woningen te koop hebben aangeboden in meerdere resorts (niet alleen in Spanje), heeft verder niks met Polarisworld te maken.

Wij zien dit in meerdere regio's en resorts.

Het resort dat je waarschijnlijk bedoelt met de villa's van € 180.000, is inmiddels bijna uitverkocht en de projectontwikkelaar bouwt deze zelfde villa's nu ook op een ander locatie door de grote vraag!

Link naar reactie
  • 0

Polarisworld is door z'n aanpak een probleem op zich.

 

Polaris World bought vast areas of agricultural land in the relatively poor area of Murcia - near the airport and 20 minutes or so from the coast. Each completely self-contained holiday resort is built around a Jack Nicklaus-designed golf course, and features shops, bars and restaurants, and eventually the company plans to have a school, cinemas and a hospital.

 

Since 2001, Polaris World says it has sold more than 7,000 holiday homes - equal to a mid-sized town in Britain. It currently has three resorts, or "urbanisations" as the Spanish call them, (some with more than 2,000 homes) either completed, or almost so. It has bought an extraordinary 30m square metres of land and is preparing a vast 22,000-home resort in Alhama.

 

Vroege kopers willen nu van hun bezit af en zijn bereid 75.000 euro verlies te nemen. Nieuwe huizen worden met een korting tot 50% aangeboden - volgens The Guardian. Als je alleen voor de nieuwe huizen bemiddelt, wordt het nog een spannende onderneming...

 

... wel een mooie site trouwens, en die huizen zien er ook prachtig uit. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Vandaag zijn ook de grootte van de lettertypes aangepast. :)

 

Heeft iemand misschien een tip hoe ik die video kan laten afspelen in mediaplayer bijv.?

Zodat wel iedereen deze video direct kan zien en geen Quicktime plugin nodig heeft?

 

www.nibos.nl

 

Bedankt alvast.

Link naar reactie
  • 1

Beste Roy,

 

Heel fijn om te zien dat mijn input niet voor niets was.

 

Wat betreft de video, waarom plaats je die niet op YouTube? En vervolgens plaats je die video op je website. Het voordeel is dan dat je ook vanaf Youtube verkeer naar je website kan halen.

 

Ook als je niet gebruik wil maken van Youtube zou je de video kunnen overzetten naar een flash video. Wat je ook kiest, iedereen heeft voor de desbetreffende oplossing een plugin nodig.

 

Ik schat jouw doelgroep trouwens in als een Apple gebruiker. Gewoon even onderbuikgevoel.

 

 

Hartelijke groeten,

 

Albert-Jan van der Neut

www.webpuls.nl

webpuls.hyves.nl

www.online-marktonderzoek.com

Link naar reactie
  • 0
Vandaag zijn ook de grootte van de lettertypes aangepast. :)Heeft iemand misschien een tip hoe ik die video kan laten afspelen in mediaplayer bijv.? Zodat wel iedereen deze video direct kan zien en geen Quicktime plugin nodig heeft?www.nibos.nlBedankt alvast.
Ik gebruik deze code:
                  

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je ook al een paar leuke foto's op de hompage geplaatst hebt. ziet er gelijk al een stuk aantrekkelijker uit!

 

Kun je niet het linkermenu en het gedeelte linksboven met je logo wat lichter maken? Zeg maar de kleur blauw en groen die ook al gebruikt wordt bij de header met dat huis en het gezinnetje. Ik denk dat de site dan een nog leukere uitstraling gaat krijgen.

 

Als ik op de links klik dan verschuift nog wel t een en ander, bijvoorbeeld de header gaat wel eens iets naar boven en beneden.

 

Je kan 1 pagina als basis nemen, bijvoorbeeld index.html. Maak hier een kopie van voor elke andere pagina en verander de tekst. zo blijft de header mooi op dezelfde plek en heb je die verschuivingen ook niet.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Het ziet er al een stuk beter uit!

 

Veel succes! ;)

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Top dat je veel gehad hebt aan de feedback. Wellicht tijd voor nog een ronde? Laat ik maar alvast aftrappen.

 

Het grijze vlak links loopt te ver door waardoor het lijkt of de tekst tegen de kantlijn staat. Dit los je op door het grijze vlak niet verder door te laten lopen dan de rechterkant van het blauwe vlak met daarin het logo van Nibos.

 

voeg een of meerdre calls to action toe aan de homepage.

 

Maak zoveel mogelijk klikbaar. Ik zat al meteen op die foto's op je homepage te klikken maar die leiden nergens heen.

 

Zet "over ons" lager in het menu. Laat je klanten eerst weten wat je voor ze betekent in plaats van over jezelf te beginnen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Even een opmerking over het contactformulier. Je vraagt daar om een heleboel gegevens. Heb je niet genoeg aan naam, e-mail en telefoonnummer. Als iemand je een bericht stuurt heb je alsnog de mogelijkheid om persoonlijk contact te leggen.

 

Ook zit er geen enkele controle op of je alles wel hebt ingevult. Op z'n minst zou ik naam en e-mail verplichten.

 

Verder een hele mooie site!

Link naar reactie
  • 0

Top dat je veel gehad hebt aan de feedback. Wellicht tijd voor nog een ronde? Laat ik maar alvast aftrappen.

 

Het grijze vlak links loopt te ver door waardoor het lijkt of de tekst tegen de kantlijn staat. Dit los je op door het grijze vlak niet verder door te laten lopen dan de rechterkant van het blauwe vlak met daarin het logo van Nibos.

 

voeg een of meerdre calls to action toe aan de homepage.

 

Maak zoveel mogelijk klikbaar. Ik zat al meteen op die foto's op je homepage te klikken maar die leiden nergens heen.

 

Zet "over ons" lager in het menu. Laat je klanten eerst weten wat je voor ze betekent in plaats van over jezelf te beginnen.

 

 

 

 

Idd een nieuwe ronde is blijkbaar geen slecht idee aan de opmerkingen te zien ;-)

Bedankt voor de tips ga er dit weekend aan werken!

Link naar reactie
  • 1

Morgu Roy

Hier mijn website feedback punten:

1. Waarom gebruik je niet het gehele scherm?

Je gebruikt nu maar 2/3 vanhet scherm. Voor de rest heb je toch ook betaald?

 

2. Waarom is je homepage groter dan een beeldscherm/ moet ik scrollen op een homepage?

Een krantenpagina kanik toch ook in een keer absorberen, zonder mijnhoofd te bewegen?

 

3. Banner te groot, je gooit zomaar 1/3 van j (de rest van je content) scherm weg aan een plaatje.

Deze ruimte kun je veel beter gebruiken voor content.

 

4. Telefoonnummer onder contact onderbrengen

Staat is verwarrend in de banner

 

5. Groter lettertype

Niet iedereen heeft zulke goede ogen als jij ;-)

 

6. Maak de letter zwart voor beter contrast

 

7. [ons aanbod] fotos fotos fotos Mensen willen zien wat ze kopen een logo zegt niets

 

8. [service] werk met VETGEDRUKTE koppen

 

9. [polaris world]

Zit blijkbaar een filmpje in, maar er staat op de pagina niet bij welke plugin je nodig hebt

10. Direct download link naar filmpje erbij

 

11. [contact[ naam van contactpersonen??

 

12. Contactformilier - welek velden zijn verplicht om in te vullen en welke niet?

 

13. [Privcay policy - link]

Maak er een apparte button in linkerkantlijn van, das duidelijker

 

Have fun optimizing your website & good luck with the business

 

Ronald

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.