• 0

korting op inschrijving Biopartner cursus (voor 30 april!)

Biopartner geeft 3000 euro korting als je je inschrijft voor 30 april op de Masterclass Biobusiness 2003.

 

 

Als u zich vóór 30 april 2003 aanmeldt èn u bent een startende ondernemer in de life sciences of werkzaam in een jonge life sciences onderneming, dan kunt een stimuleringsbijdrage t.w.v. € 3.000 ontvangen van BioPartner Network. U betaalt dus € 5.250 i.p.v. € 8.250. Daarbovenop krijgt u nog eens € 1.250 als bijdrage in de arrangementskosten.

 

Zie:

 

www.biopartner.nl

 

bij producten

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik ga even quoten uit een andere topic ... mag dat ....

 

De tekst is afkomstig van Haifen Hu ... werkzaam bij BioPartner. Waarvan ik nog steeds zeer bedroefd moet zeggen dat Biopartner nog steeds geen partner is van Higherlevel. Na meerdere mailverzoeken, ook aan de directeur, ... maar ze zeggen dat ze er nog op terugkomen (al één 1 jaar) en verder hoor ik zonder reden helemaal nix how shameful >:(

 

Alridy ... BioPartner doet verder (voor zover ik weet) goede dingen in de Life Sciene, dus I :-X up !

 

En zal ik de tekst dus maar even copy/pasten uit een andere topic ...

 

Haifen Hu talking:

Toegegeven, het is nu steeds veel geld, maar het is dan ook bedoeld voor ondernemers die echt serieus bezig zijn/gaan met starten. Enige commitment is wel gewenst. Bovendien zijn deze kosten subsidiabel in een BioPartner First Stage Grant en kan maakt een deelnemer kans op een prijs van 50.000 euro!!

En natuurlijk is de inhoud van een dergelijk cursus het belangrijkst, en daarover kan ik kort zijn: vraagt het aan de deelnemers van de vorige masterclass!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net wat mensen gemaild, waarvan ik overigens niet weet of ze die masterclass daadwerkelijk gevolgd hebben.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.