• 0

Antwoordenveloppe met port betaald

Ik ben me op dit moment aan het orienteren wat er mogelijk is op het gebied van direct mailing.

 

Wat mij in eerste instantie te binnen schoot is het gebruik maken van een invulstrook een een antwoordenveloppe die gratis retour kan worden gestuurd. Ik ben aan het googlen geslagen, maar kan niet vinden hoe dit in zijn werk gaat met deze enveloppen?

 

Ik neem aan dat je deze enveloppen zelf moet laten drukken? Er kunnen stempels gebruikt worden waarop PORT BETAALD staat. Maar hoe worden de verzendkosten van deze post dan daadwerkelijk door mij betaald?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Oké prima! Bedankt.

 

Het was me niet duidelijk dat een port betaald sticker alleen mogelijk is in samenwerking met een antwoordnummer. Dan is me dat bij deze duidelijk!

 

Is dat zo?

 

Volgens mij betaald de ontvanger bij een Antoordnummer de porto kosten.

 

Als je port betaald wilt aanbieden (afgeven postkantoor) dan moet je daar gewoon betalen / aanbieden met je lopende TNT rekening (ik denk niet dat iedereen die heeft)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

En hoe werkt het dan wanneer je een mailing verstuurd waarbij IN de enveloppe nog een antwoordenveloppe voor de prospect zit? Deze kan de enveloppe gewoon in de 'rode brievenbussen' deponeren en ik ontvang hem thuis. Maar wanneer betaal ik hier dan voor?

Link naar reactie
  • 0

En hoe werkt het dan wanneer je een mailing verstuurd waarbij IN de enveloppe nog een antwoordenveloppe voor de prospect zit? Deze kan de enveloppe gewoon in de 'rode brievenbussen' deponeren en ik ontvang hem thuis. Maar wanneer betaal ik hier dan voor?

 

Dan moet je een antwoordnummer gaan aanvragen en dan betaal je voor elke ontvangen poststuk. Waarom laat je mensen niet online eea aanvragen?

 

alle antwoorden:

 

http://www.tntpost.nl/zakelijk/aanvragen-bestellen/antwoordnummer-aanvragen/index.aspx

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ja daar kwam ik inderdaad ook op uit.

 

Op dit moment ben ik nog oriënterende en is er nog geen internetsite waarop aangevraagd kan worden.

 

Ik heb gelukkig al een aantal andere opties gevonden die ik ook zou kunnen gebruiken. Een faxretourformulier? En uiteraard aanmelding via email...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.