• 0

Website tekst

Beste mede-ondernemers,

 

Op het moment hebben wij een goede projectinrichter website. Meer als visitekaartje, maar met vele positieve reacties. Grote fabrikanten vragen zelfs om hulp om een soortgelijk resultaat te verwezenlijken ook in de zoekresultaten.

 

Toch zijn de gerealiseerde projecten via internet laag. Daar wil ik graag verandering in maken. Ik ga de website wederom aanpassen. Wat mij dermate boeit is met een stuk tekst de klant over de drempel te trekken om bij ons informatie aan te vragen.

 

Op het moment heb ik de volgende tekst geschreven:

xxx is een onafhankelijk en landelijke projectinrichter.

Met meer dan 35 jaar ervaring richten wij uw ruimte in met kennis van zaken en een interieuradvies op maat.

 

Wij geven vorm aan de inrichting van uw kantoor, winkel, school of zorginstelling op een manier die past bij de beleving van u, uw medewerkers en klanten. Onze interieuradviseur vertaalt uw ideeën op creatieve wijze naar innovatieve projecten op maat; van ontwikkeling tot-en-met realisatie.

 

Ons flexibel bedrijf levert vakwerk op hoog niveau, onze gekwalificeerde medewerkers streven naar optimale service.

 

Wij bieden een scala aan topmerken vloerbedekking, meubilair en raambekleding. Vanzelfsprekend wordt hierbij voldaan aan alle eisen op gebied van brandvertraging en Arbo wetgeving.

 

Toch zou ik graag meer naar de klant toe willen schrijven. Het is op het moment teveel blablabla en weinig "wat kunnen wij voor de klant betekenen", het is geschreven vanuit het bedrijf. Wij hebben de volgende sterke punten als inrichter:

 

1. Persoonlijke benadering

2. Kwalitatief en uitgebreid assortiment

3. Korte levertijd

4. 35 jaar lang ervaring

6. Presentatie

7. Service

8. Creativiteit

9. Onafhankelijk

10. Advies op maat

11. Flexibel door inzet freelancers

12. Lage overheadkosten

13. Gunstige kortingstarieven bij fabrikanten

14. Turn to key projecten (totaalinrichting)

 

Zouden jullie mij een advies kunnen geven of in ieder geval een goede hint?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat mij meteen opvalt: Wij wij wij wijw ij wijw ijwwij w. Het gaat helemaal niet om jullie!! Het gaat om ik ik ik ik als klant.

 

Kun je dat niet wat meer in het verhaal voegen ? Wat krijg ik als klant, ipv wat kan jij bieden. 't is (misschien een klein) nuance verschil, maar volgens mij scheelt dat erg veel.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Daar heb je gelijk in. Ik zou er ook graag verandering in willen brengen. Maar hoe kan ik het op een juiste manier aanpassen. Ik heb al lopen puzzlen, maar dan trek ik compleet alles uit het verband en klopt het ook niet meer. Ik ben van mening dat de voorpagina de beslissende factor is voor wel of niet verder kijken voor meer informatie.

 

Link naar reactie
  • 0

Pak eens even (niet eens figuurlijk) er een andere stoel bij en ga daar in zitten. Een ouwe, eentje die je niet bij je klanten zou neerzetten. Als je daar eenmaal in zit dan pak je een foto van een leegstaand pand erbij met interieurfoto's van eveneens leegstaande vertrekken en ga je eens nadenken als "inrichting-zoekende"/klant... Sh*t zeg... kheb nou mn pand, maar nu... wat wil ik allemaal... Hoe wil ik dat, wanneer, wat wil ik betalen ... etc.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 1

 

Het wordt al snel zo'n tranentrekkende reclametekst die volledig uit afgelikte cliche's bestaat. In lelijk en ouderwets Nederlands. Voor een website is het wellicht beter om visueel te denken. Cluster al die begrippen die je noemt in vijf tot zes groepen, en maak voor elk een pagina met één of een paar sterke visuals. En leg daar in een paar zinnen uit wat je bedoelt, liefst in gewoon Nederlands. Dus zonder al die bijvoegelijke naamworden.

 

Geen masturbatiemarketing!!!!!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het probleem is dat ik een bepaald idee heb over de tekst en dat is nu heel moeilijk te veranderen. Met een visie/idee maakt het mij een stuk makkelijker om de tekst aan te passen.

 

@Twalevel: je hebt gelijk, het is inderdaad niks anders dan een verkoop verhaal waar niemand zich iets van aantrekt. De term "masturbatiemarketing" kwam nog niet voor in mijn woordenboek, maar klinkt goed ;D.

Link naar reactie
  • 0

Daar heb je helemaal gelijk in, toch ben ik er niet tevreden over. Ik hoopte dat iemand mij een goede hint in de richting kon geven. Mocht je het er niet mee eens zijn TwaLevel is het aan jouw of je het topic wilt verwijderen.

 

Website url krijg ik niet voor mekaar om in tekst om te zetten. Toch leuk dat je het topic nog herinnerde :)

Link naar reactie
  • -1

 

Goh, daar hebben we anderhalf jaar geleden ook al eens naar gekeken. Je kan de link overigens ook onder een woord zetten, dan vindt Google de naam niet...

 

Toch???

 

:) Nog niet eens gezien.

 

@ts waarom post je dan daar niet verder? Of probeer je op deze manier extra aandacht voor je "arme" site te creëeren?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

 

Goh, daar hebben we anderhalf jaar geleden ook al eens naar gekeken. Je kan de link overigens ook onder een woord zetten, dan vindt Google de naam niet...

 

Toch???

 

:) Nog niet eens gezien.

 

@ts waarom post je dan daar niet verder? Of probeer je op deze manier extra aandacht voor je "arme" site te creëeren?

 

Ik wil niet gaan chatten, sorry sluit dit topic maar. Het was niet op deze manier bedoeld. Nu ik er een url bij heb gezet gaan jullie in de aanval. Jammer! Het was voor mij niet de bedoeling om te promoten, maar om van jullie ervaring te leren.

Link naar reactie
  • 1

Nergens voor nodig. Het is juist de bedoeling dat we elkaar helpen om zulke zaken te verbeteren. De link naar je website staat onder deze zin, die ik uiteraard zal verwijderen als je daar last van hebt.

 

Jullie doen interessante projecten, variërend van universiteiten en hotels tot merkwinkels. Die zijn echter verstopt in je site.

 

Stel je voor dat je een tijdschrift maakt. Dan zet je niet op je voorpagina: "Dit tijdschrift wordt al dertig jaar gemaakt door hoogekwalificeerde redacteuren en afgedrukt op 131 grams houtpapier, rekening houdend met alle relevante ARBO-voorschriften." Nee, je zet de meest interessante recente nieuwtjes op de voorpagina, of een hele goeie foto.

 

Spreek je op een congres, dan ga je niet uitleggen waarom je op spekzolen loopt, maar kom je met een interessante invalshoek binnen.

 

Je zal dus van de schoolse 'en-toen' aanpak los moeten komen om veel harder en directer in te spelen op de interesse van je bezoekers. Kroks first!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Ik wil niet gaan chatten, sorry sluit dit topic maar. Het was niet op deze manier bedoeld. Nu ik er een url bij heb gezet gaan jullie in de aanval. Jammer! Het was voor mij niet de bedoeling om te promoten, maar om van jullie ervaring te leren.

 

Heh :) Dachten we een leuke discussie op gang te brengen ;) Ik vroeg me alleen af waarom je niet in je oude topic post. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, ik probeer je alleen een beetje uit de kast te lokken, helaas ging de deur snel dicht.

 

Wat vind je van de tips zover? Wat ga je ermee doen? Wat ga je niet doen?

 

Overigens, waarom ik even mijn wenkbrauwen fronsde was omdat ik vind dat we een beetje moeten voorkomen dat hier Jan-en-alleman zijn website komt showen en zoveel mogelijk tips probeert te verzamelen zonder zelf iets toe te voegen... Maar de opening van jouw topic vond ik genoeg waard om zelf ook waarde toe te voegen aan dit topic.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 1

 

Geen masturbatiemarketing!!!!!

 

Als het niet voor informatie is, dan is het wel voor dit soort hilarische kreten dat ik dit forum weleens bezoek!

 

Ik ben het overigens helemaal met Twalevel eens om je propositie in groepen onder te brengen en het helder en vooral in simpele taal over te brengen.

 

Als ik OOIT zo een lijst zoals je gaf zou gebruiken, dan is het juist als humor in eigen reclame...bijvoorbeeld al je punten voorbij laten komen(niet te lang en te veel)

 

Zoiets als:

 

We hebben een Persoonlijke benadering

We hebben een Kwalitatief en uitgebreid assortiment

We hebben een 35 jaar lang ervaring

 

En dan:

 

Maar dat wilt u helemaal niet weten. Wat u wil weten is hoe uw kantoor in te richten. En daar zijn wij het beste in.

 

Bel nu:

 

Dit is maar een voorbeeld.. ik zeg niet dat deze vorm ideaal is, maar het is potentieel een krachtig concept. aan het eidne van deze niet te lang durende animatie kan je dus contact opnemen en eens voor de "grap" de hele lijst nog eens lezen. En omdat het dan met humor gebracht is, heb je kans dat mensen die lijst ook eens bekijken en er meer ontvankelijk voor zijn omdat het met zelfspot gebracht wordt(en daardoor toch wat zegt over jullie), of gewoon direct contact op kunnen nemen (eerste stap naar conversie).

 

Het kan zijn dat dit totaal niet op je doelgroep aansluit etc. Nomaals, maar een idee. Maar ik denk dat je me zo iets creatiefs meteen je creativiteit kan laten zien..

 

Ik denk ook dat het design(inrichting) van je site(veel) beter kan.. en dat lijkt me zeker in jou geval een belangrijk visitekaartje.. het enige wat het uitstraalt op het moment is redelijk & zakelijk.

 

Link naar reactie
  • 0
Heh :) Dachten we een leuke discussie op gang te brengen ;) Ik vroeg me alleen af waarom je niet in je oude topic post. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, ik probeer je alleen een beetje uit de kast te lokken, helaas ging de deur snel dicht.

 

Ik voelde mij niet aangevallen, je had wel gelijk, toch ga ik (helaas) niet graag in zulke discussies mee. Het voegt niet veel toe aan het topic.

 

Wat vind je van de tips zover? Wat ga je ermee doen? Wat ga je niet doen?

 

Ik heb een aantal dingen voor mijn eigen opgesomd van jullie ideeen, waar ik zeker iets met wil doen:

 

* klantgericht spreken, ook virtueel

* interessante projecten naar voren laten komen

* Nieuws artikelen en mooie foto`s op de voorpagina zetten

 

Mijn conclusie is eigenlijk om heel de website onder handen te nemen :(. Het probleem is dat het in Joomla is geschreven en kan wel mijn teksten toevoegen en wat met modules werken, maar ik kan jammergenoeg niet teveel schuiven.

 

 

Overigens, waarom ik even mijn wenkbrauwen fronsde was omdat ik vind dat we een beetje moeten voorkomen dat hier Jan-en-alleman zijn website komt showen en zoveel mogelijk tips probeert te verzamelen zonder zelf iets toe te voegen... Maar de opening van jouw topic vond ik genoeg waard om zelf ook waarde toe te voegen aan dit topic.

Dank je! Ik heb wel ideeën, maar mijn taalgebruik is helaas niet naar behoren en schrijf teveel in spreektaal. Daarom vind ik het zeer moeilijk om de tekst aan te passen.

 

Ik dacht zelf om de voorpagina sowieso op deze manier in te delen:

 

Korte introductie bedrijf

Nieuwsartikelen op homepage met korte tekst (en klik verder link)

Een aparte button "het bedrijf"

Adres aan de zijkant

 

Maar hoe laat ik de projecten meer naar voorspringen, op een toch al zo kleine pagina?

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je kan het proberen te combineren met nieuws en je projecten referenties en in de tekst doorlinken naar andere pagina's.

 

bijvoorbeeld:

 

Projectinrichting Lavoir B.V. is een onafhankelijk en landelijke projectinrichter.

Met meer dan 35 jaar ervaring richten wij uw ruimte in met kennis van zaken en een interieuradvies op maat.

 

kun je dit bijvoegen:

 

Zo hebben wij onlangs onze ervaring gebruikt bij het volgende project.. blablabal .. (link).

 

of:

 

Ons flexibel bedrijf levert vakwerk op hoog niveau, onze gekwalificeerde medewerkers streven naar optimale service.

 

kun je dit bijvoegen:

 

Zo wordt het meubilair binnen 72 uur geleverd.... (link)

 

 

en:

 

Wij bieden een scala aan topmerken vloerbedekking, meubilair en raambekleding. Vanzelfsprekend wordt hierbij voldaan aan alle eisen op gebied van brandvertraging en Arbo wetgeving.

 

in deze tekst kun je een aantal van die topmerken alvast noemen.. dus topmerken als blabla (link) blabla (link)

 

Het zijn maar voorbeelden maar als je je hoofdtekst combineert met voorbeelden van je beste projecten en het accent meer legt op waarom de klant voor jullie moet kiezen. De klant wil weten wat zijn of haar voordeel is. Dit kun je het beste bekrachtigen door voorbeelden te geven.

 

Zo zou ik het doen, dus dat is mijn mening. Wellicht denken andere er anders over. Ieder zijn manier natuurlijk

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

 

* klantgericht spreken, ook virtueel

* interessante projecten naar voren laten komen

* Nieuws artikelen en mooie foto`s op de voorpagina zetten

 

ik was net mijn reactie tegelijkertijd met jouw reactie aan het typen.. :) Vandaar ik dit nog niet gezien had.

 

 

Mijn conclusie is eigenlijk om heel de website onder handen te nemen :(. Het probleem is dat het in Joomla is geschreven en kan wel mijn teksten toevoegen en wat met modules werken, maar ik kan jammergenoeg niet teveel schuiven.

 

Mooie site in Joomla! trouwens. Je hebt leuke dynamische modules met bijvoorbeeld Ajax erin waarbij de onderwerpen in die module roteren. Zo kun je met een hoek van je voorpagina toch meerdere dingen laten zien. bijvoorbeeld een showcase of een aantal producten.

 

Je header bijvoorbeeld, is een groene balk met een witte tekst er in. Het voegt eigenlijk niet zoveel aan de site toe. Hier zou je bijvoorbeeld een dynamische header (roterende) van kunnen maken met een korte inleiding tot een showcase of producten die voorbij komen. Bij een klik komt de bezoeker bij de desbetreffende pagina uit.

 

Wil meer info of hulp dan kun je altijd een mailtje sturen

 

Maar hoe laat ik de projecten meer naar voorspringen, op een toch al zo kleine pagina?

 

oa. wat ik in de vorige reactie zei: combineer je tekst met voorbeelden en breng een link aan naar de betreffende pagina.

 

succes!

 

 

 

 

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Beste Stefan,

 

Toen ik begon aan dit antwoord waren er nog geen reacties. Dus sorry als het dubbelop is.

 

Ik heb hieronder een stuk tekst staan. Normaal laat ik het nog een dag rijpen en bekijk ik het nog een keer, dat heb ik nu niet gedaan.

 

De bestaande tekst vertelt wat je allemaal verkoopt. Wat goed is, is dat je vertelt waarom je het bij jouw zou moeten afnemen, kwaliteit, kennis enz. Als je een probleem voorlegt spreek je al snel de klant persoonlijk aan.

 

Dus “hebt u ook koude handen” ipv “wij verkopen handschoenen”

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

Met vriendelijke groet,

Albert_jan van der Neut

www.webpuls.nl

 

Tekst

Welkom bij xxx, onafhankelijk en landelijk projectinrichter.

 

Graag helpen wij bij het verwezenlijken van uw interieur wensen. Hiervoor stellen wij onze jarenlange ervaring (wel meer dan 35 jaar) aan u beschikbaar.

 

Uw klant en personeel worden beïnvloed door het interieur. Een goed interieur heeft een

positieve invloed op de werksfeer en verhoogt zelfs de productiviteit. Ook uw klant/bezoeker wordt door het interieur beinvloed.

 

Daarom houden wij tijdens het ontwikkelen van het interieuradvies niet alleen rekening met uw wens, maar ook met de beleving van uw medewerkers en uw klanten/bezoekers.

 

Als interieuradviseur helpen wij u bij het vertalen van uw ideeën naar een creatief en innovatief project. Van idee tot-en-met realisatie.

 

Omdat elke ruimte en elk bedrijf anders is zijn onze interieur adviezen altijd op maat.

 

Wij streven ernaar om u een optimale service te leveren. Door onze korte levertijd en de hoogwaardige producten van onze gekwalificeerde vakmensen is dit geen probleem.

 

Uiteraard vindt u de kwaliteit terug in het brede assortiment topmerken van vloerbedekking, meubilair en raambekleding. Dat deze producten voldoen aan alle eisen op het gebied van brandvertraging en de Arbo wetgeving zien wij als vanzelfsprekend.

 

Hartelijke groeten,

 

Albert-Jan van der Neut

www.webpuls.nl

webpuls.hyves.nl

www.online-marktonderzoek.com

Link naar reactie
  • 0

Nog een paar kleine tips over je site. Ik zie taalfoutjes staan in je verwijzingen naar je webpagina's.

 

Ontdek de fouten:

 

.../orgmeubilair.html

.../onwering.html

.../snel-leveren-meubilar.html

 

Er zijn maar weinig mensen die op onwering zoeken, maar best veel mensen die op zonwering zoeken. Als de url overeenkomt met de zoekopdracht die in zoekmachines wordt ingevoerd, dan sta je hoger in de resultaten -> meer bezoekers.

 

Het is goed dat je voor elke pagina een andere titel tag hebt, alleen zou je nog net iets meer woorden aan die titel tag kunnen toevoegen, dat verhoogt je vindbaarheid alleen maar.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Nog een paar kleine tips over je site. Ik zie taalfoutjes staan in je verwijzingen naar je webpagina's.

 

Ontdek de fouten:

 

.../orgmeubilair.html

.../onwering.html

.../snel-leveren-meubilar.html

 

Er zijn maar weinig mensen die op onwering zoeken, maar best veel mensen die op zonwering zoeken. Als de url overeenkomt met de zoekopdracht die in zoekmachines wordt ingevoerd, dan sta je hoger in de resultaten -> meer bezoekers.

 

Het is goed dat je voor elke pagina een andere titel tag hebt, alleen zou je nog net iets meer woorden aan die titel tag kunnen toevoegen, dat verhoogt je vindbaarheid alleen maar.

 

Deze titels had ik ook gezien en zijn storend. Helaas kan ik er vrij weinig aan veranderen omdat dit niet dynamisch is. Of ik kan het in ieder geval niet veranderen in Joomla.

 

Titel tags verbeteren is een goede tip!

Link naar reactie
  • 0

In Joomla kun je die best veranderen hoor. Vraag het anders even aan je website-bouwer, 't is een klusje van niks. En vraag dan meteen even om een instructie voor het plaatsen van foto´s: ze zijn veel te groot en het duurt te lang voordat ze geladen zijn. Geef ze dan meteen een naam, want er staat nu alleen iets in de sfeer van "img 10012".

 

Maar dat vroeg je niet.

De introtekst:

Professionele vormgever van uw woon- werk- en leefwereld. Unieke interieurs op basis van uw specifieke wensen, stijl en identiteit, vertaald in oplossingen via kleuren, materialen, vormen en modellen. Voor projectinrichting in kantoor, winkel, zorginstelling en scholen.

 

Wordt:

Ziet uw knusse kantoor eruit als een steriel ziekenhuis? Denken de kinderen op school dat ze in een tuchthuis zijn beland? Misschien wordt het tijd dat u de mogelijkheden van ***-projectintrichting ontdekt.

 

Onze kracht:

- versterking van uw (organisatie-)identiteit

- eindeloze keuze uit materialen, vormen en modellen

- persoonlijke begeleiding tot in de bezemkast

 

Enzovoort dus.

 

 

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Eigenlijk snap ik niet waarom zoveel mensen aanraden een verkoopgesprek te beginnen op de voorpagina van een website. Kan iemand me een voorbeeld geven van een echte goeie website waar dat gebeurt? Het is eerder de aanpak van een wijfelende middenstander die meteen z'n credentials tevoorschijn tovert. Veels te veel starters die hun website overladen met overbodige info, teveel tekst.

 

Het andere extreem zijn dan weer supercreatieve presentaties waar helemaal niks meer van te begrijpen is. Maar volgens mij moet je helemaal niet in paragrafen denken. Eerder bulletpoints.

 

Volgens mij is Stefan het best gediend met suggesties die hij in de huidige structuur van zijn site kan toepassen; geen compleet redesign. Wie er even doorheen bladert, ziet dat er inmiddels interessante klanten bediend zijn die op zich al aangeven dat het een (bla-bla) betrouwbaar, hoogwaardig enz bedrijf is.

 

Oh, en als je de naam van dat bedrijf noemt, trek je potentiële klanten naar Higherlevel en niet naar dat bedrijf. Dus zo bewijs je Stefan geen dienst.

 

Eerst even voor beter begrip. Een projectinrichter is niet hetzelfde als een interieur-designer? Dus het design van de voorbeelden kan van iemand anders afkomstig zijn; jullie leveren 'slechts' wat zij vragen? Hoe zit dat traject doorgaans in mekaar, en belangrijker: op welk moment word je door wie ingeschakeld? Is dat de opdrachtgever direct, of kan dat ook de ontwerper zijn of zelfs de leverancier van meubels, vloerbedekkingen? Of eventueel de makelaar?

 

Is dat een kwestie van persoonlijke contacten en referenties, of speelt presentatiemateriaal ook een rol? En zie je een echo-effect: ontwerper suggereert jullie, opdrachtgever checkt even op de site of alles wel snor zit...

 

Komt je aanvankelijke marksegmentering nog overeen met je omzetherkomst? Twee jaar geleden had je een indruk, nu zie je beter waar je omzet vandaan komt. Waar ligt het zwaartepunt en wat betekent dat voor de komende jaren? Zie je kansen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Ha iemand uit mijn branche :)

 

Los van de teksten die inderdaad kort en bondig moeten:

 

Laat zien hoe goed je bent. Als je het opschrijft geloof ik je niet. Laat je foto's zien dan geloof ik je wel.

Heel snel van alle projecten projectfoto's en je projecten een prominentere plaats geven, samen met nieuwsberichten op je homepage.

Kantoormeubilair is emotie, dus probeer die te raken bij mij.

 

 

Wild ideetje:

 

Die kantoorinrichter bij jou om de hoek aan de Rooseveltveltlaan in Vlissingen presenteren bij grotere klanten een soort van sfeerboek met daarin ideeen, schetsen en producten op elkaar afgestemd, en aansluitend bij de beleving van de klant om een idee te geven van hun kantoor.

 

Wellicht kun je (als je dit ook doet) een sfeerboek digitaal maken. Laat de klant meerdere belevingen zien van wat jij een mooie inrichting zien, gebaseerd op jouw producten

.

Zet bij die plaatjes en schetsen de producten en link van daaruit verder.

 

Nogmaals... overtuig met plaatjes en sfeer, dan ben ik geinteresseerd in jou en lees ik de rest vanzelf wel.

 

Verder de foto's bij projecten wat kleiner qua resolutie maken. Laden duurt wel errug lang.

 

verdere inspiratie bij de concurrenten halen zou ik zeggen:

1 , 2 , 3

 

Edit: En wellicht moet je er hele mooie archiefinrichting op zetten ;D

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie
  • 0

Eerst even voor beter begrip. Een projectinrichter is niet hetzelfde als een interieur-designer? Dus het design van de voorbeelden kan van iemand anders afkomstig zijn; jullie leveren 'slechts' wat zij vragen?

 

Dat klopt, wij produceren zelf geen producten, maar zijn eigenlijk grofweg een tussenschakel. Voor op het gebied van meubilair is het geven van een advies en doorleveren. Vloeren wordt een product maar ook een dienst geleverd.

 

Hoe zit dat traject doorgaans in mekaar, en belangrijker: op welk moment word je door wie ingeschakeld? Is dat de opdrachtgever direct, of kan dat ook de ontwerper zijn of zelfs de leverancier van meubels, vloerbedekkingen? Of eventueel de makelaar?

Het kan rechtstreeks bij de opdrachtgever (komt het meest voor via de website), architecten of bouwbedrijven. Daarbij is een mengelmoes van persoonlijk contact en referenties van belang. Gelukkig hebben wij in twee jaar tijd een mooie lijst opgebouwd zodat dit geen probleem is. Mensen vinden ons vooral rechtstreeks zonder derden via google, kijk bijvoorbeeld maar eens bij projectinrichting. De website zoals bij het leveren van vele diensten is van belang om een potentiële klant over de drempel te halen.

 

Komt je aanvankelijke marksegmentering nog overeen met je omzetherkomst? Twee jaar geleden had je een indruk, nu zie je beter waar je omzet vandaan komt. Waar ligt het zwaartepunt en wat betekent dat voor de komende jaren? Zie je kansen?

Vooral de turn-to-key spelen voor ons een steeds belangrijkere rol. Klanten willen gemak. Dus wij leveren niet alleen de vloeren of meubilair maar ook een systeemplafonds en verlichting, natuurlijk wel in samenwerking met derden.

 

OVer de hoofdpagina ben ik nog aan het nadenken. Maar de pagina`s als kantoormeubilair, projectvloeren heb ik al enigzins veranderd, waarschijnlijk is dit een al beter opzet?

Link naar reactie
  • 0

Veel is al gezegd, nog een paar overpeinzingen....

 

Als ik vol ambities en dromen in mijn nieuwe, maar o zo lege kantoorpand sta, ben jij dan degene die dat plaatje in mijn hoofd realiteit maakt? Ben je een productenleverancier of een inrichter? Moet ik zelf dus al die stoeltjes bij de juiste tafeltjes bij de juiste vloerbekleding gaan zoeken (...zucht....) of mag ik dat lekker aan jou overlaten?

 

Antwoord je op die eerste en laatste vraag met een volmondig JA!!!, waar blijkt dat dan uit? Verleid mij alsjeblieft met mooie plaatjes die je eerdere inspiratiegolven illustreren! Stel mij gerust dat jij die projectinrichter bent die ik zoek, die precies aanvoelt wat ik qua inrichting nodig heb om mijn klanten over de streep te trekken en lekker te werken.

 

Of moet ik eerder bij je zijn voor tijdelijke, goedkope inrichtingen? Want die indruk krijg ik wel een beetje als je 'Aanbiedingen' en 'Snel leveren meubilair' voor je Referentieprojecten op je site zet (om vervolgens dan erg treurig te worden wanneer ik ontdek dat ik daar maar liefst drie keer moet klikken om te lezen dat je sinds 16 april 2007 nog geen tijd hebt gehad om die foto van Rabobank Middelharnis op de site te zetten).

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij doe je jezelf een groot plezier door als een haas op anabolen naar de boekwinkel te sprinten en het boek "de plakfactor" te kopen.

 

Dan kan deze hele tread de prullenbak in en kan iedereen zijn website overnieuw gaan schrijven...

 

Zo, even een stevige duw. Begrijp me goed, dit is zoals het ook bij mij is gegaan terwijl ik dacht dat ik aardig kon schrijven. De plakfactor gaat over de redenen dat boodschappen blijven plakken. De kern:

 

Beeldend schrijven.

 

Dus niet, "Wij zijn een projectinrichter..." Maar meer iets van,

"Van eenmanszaak op drie hoog achter tot bankgebouw aan de zuidas, uw hele bedrijf van top tot teen in een frisse outfit!"

 

Kale informatie blijft niet plakken, opgeroepen beelden wel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 288 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.