• 0

CAO Boekje metaal en techniek

Hallo allen!

 

Ik ben op dit moment op zoek naar de nieuwste CAO van metaal en techniek. ( Motorvoertuigenbedrijf en tweewielerbedrijf) Echter ik kan nergens een duidelijke CAO hierover vinden. In ieder geval niet vanaf 2008.

 

Is er niet ergens een plek op internet waar je CAO's kan opvragen? Van diverse takken/bedrijven? Zoals op de Kvk? --> Daar heb ik al gekeken maar tot op heden niets gevonden,

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeroen van den Hoogen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

http://www.google.com/search?q=cao+metaal+en+techniek+2008

 

Als 4e resultaat zie ik staan dat er nog geen akkoord is, dus nog geen CAO voor 2008 :)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Dan is dit wellicht meer wat je zoekt:

 

Uitleg over principe akkoord CAO Dateert het akkoord van 27 maart ?

 

Edit: overigens zal het boekje (al dan niet fysiek) nog wel even op zich laten wachten denk ik.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 1

Val je niet onder de CAO van de kleinmetaal? Ik dacht dat deze ook voor kleine autobedrijven geldig was maar weet dit niet zeker. Laatst is overeenstemming bereikt voor een nieuwe CAO en heb hier gelijk een brief van gehad van de metaalunie met de belangrijkste dingen, als je deze wilt zien kan ik die wel even emailen.

 

Groetjes,

wout

Link naar reactie
  • 0

De volledige tekst van de CAO metaal en techniek (CAO kleinmetaal) en veel andere CAO's kan je terugvinden op www.salaris-informatie.nl

 

Op www.salaris-informatie.nl vind je ook informatie over loonheffingen, zwangerschapsverlof, reiskostenvergoeding en je kunt er je netto loon berekenen.

www.salaris-informatie.nl - actuele informatie voor werkgevers en werknemers over CAO's, loonberekening, verlofregelingen, loonheffing, premie, salaris, lonen, actualiteiten, reiskostenvergoeding.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.