Ik ben benieuwd of ik de enige ben met het volgende probleem:
Sinds oktober werk ik op een laptop met Vista. Dat gaat redelijk goed; het is niet beroerder dan XP. Maar ik gebruik het ding ook voornamelijk als luxe type- en rekenmachine. Ben dan ook dik tevreden met Office 2003.
Gisteren wat updates geinstalleerd en guess what: Microsoft probeert me richting Office 2007 te duwen. Niet alleen is dat ineens de standaardprogrammatuur voor m'n office documenten (natuurlijk de trailversie) maar ook in Outlook werkt de ingebouwde spamfilter ook niet meer.
Reactie van een expert: upgraden en alles doet het weer.
Mijn reactie: dan maar een add-on op Norton360 ipv me op die manier software "door de strot" te laten duwen. Heb de trail versies van Office 2007 dan ook direct verwijderd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kees de Kruiff - In Memoriam
Kees de Kruiff - In Memoriam
Ik ben benieuwd of ik de enige ben met het volgende probleem:
Sinds oktober werk ik op een laptop met Vista. Dat gaat redelijk goed; het is niet beroerder dan XP. Maar ik gebruik het ding ook voornamelijk als luxe type- en rekenmachine. Ben dan ook dik tevreden met Office 2003.
Gisteren wat updates geinstalleerd en guess what: Microsoft probeert me richting Office 2007 te duwen. Niet alleen is dat ineens de standaardprogrammatuur voor m'n office documenten (natuurlijk de trailversie) maar ook in Outlook werkt de ingebouwde spamfilter ook niet meer.
Reactie van een expert: upgraden en alles doet het weer.
Mijn reactie: dan maar een add-on op Norton360 ipv me op die manier software "door de strot" te laten duwen. Heb de trail versies van Office 2007 dan ook direct verwijderd.
Kees de Kruiff
In Memoriam
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15748-microsoft-push-prakijken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag