TwaBla Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 TwaBla Legend 22,3k 1360 Deze Ondernemerstest zou je es moeten proberen... Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 R.I.P. | Peter Bonjernoor Retired Mod 8,7k 582 Ik doe geen test waar ik eerst mijn hele doopceel moet invullen... IN MEMORIAM Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 r.i.p. Ruben van den Oord Retired Mod 1,6k 692 Zoals altijd in dit soort VIVA-quizjes.... weinig ruimte voor nuance... En iemand die zichzelf een béétje kent weet de uitslag al. Maar ach, een quizje op zondagmiddag blijft wel leuk. "Afgezet tegen het normprofiel is Prestatiegerichtheid een Sterk punt". Ja, mehoela! Natuurlijk. Anders was ik wel assistent-puntenslijper geworden. Kernwoorden in het testresultaat: Prestatiegericht Competatief Doelgericht Wil succes hebben Behoefte aan feedback Verveelt zich snel als er niets op het spel staat. Stelt hoge eisen aan zichzelf en zijn omgeving Goh, dit leidt echt tot nieuwe inzichten :P In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 R.I.P. | Peter Bonjernoor Retired Mod 8,7k 582 Anders was ik wel assistent-puntenslijper geworden. Hela, niet zo denigrerend, makker? Assistent-puntenslijpers zijn ook mensen! :) IN MEMORIAM Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen