Niet bugs, maar ants zijn gevaarlijk voor computers...

Aanbevolen berichten

Ja,deze had je in Lima ook. Ze zijn heel klein, rennen als gekken en zijn gek op electroniva. Ze komen uit het stopcontact, lopen langs je netsnoer en gaan vooral onder je laptop zitten. Misschien lekker warm voor ze?

 

Nu ik dit bericht zo lees, hhop ik niet dat ik ze in Nederland geimporteerd heb.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Doet mij denken aan het eerste gebruik van pvc als materiaal om installatiebuis van te maken ter vervanging van de stalen buizen.

Als snel ontdekte men dat ratten de buis heerlijk vonden, zelfs tijdens de installatie werden soms buizen al eengevreten.

Dat is indertijd opgelost door een stofje toe te voegen die ratten ervan weerhoud aan pvc te gaan zitten knagen.

 

In Duitsland en soms ook Limburg schijnt de marter graag autobedrading op te eten.

 

Zijn die technomieren niet in te zetten in de recycling ?

Link naar reactie

Wellicht een innovatiekans voor Chinese fabrikanten; ik heb hier vorig jaar mijn wasmachine moeten laten repareren toen een rat de slang aangevroten bleek te hebben. Gelijk ook maar mijn huurcontact opgezegd ;D. Het mierengedrag word verder ook vertoond door bijv. kakkerlakken (welke tevens goed zijn in allerhande recylclingsactiviteiten) :-\.

 

Inkoop, oem/odm productie, inspectie en logistiek in China www.query-enjoy.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.