• 0

bedrijfsplan en reintegratie (met of zonder WIA)?

Goedendag,

 

Ik ben of nu eigenlijk was voltijds werkzaam in de Horeca, en had en heb als hobby het onderhouden een aanpassen van websites.

 

Nu is er vorig jaar juni een kijkoperatie uitgevoerd in mijn knie waarna er een zgn streptoccocen-infectie is opgetreden, en ik hierdoor bijna het loodje legde.

Langdurige periode van revalidatie heeft inmiddels plaatsgemaakt voor een totale knieprothese.

 

Reïntegratieplannen zijn voor mij na bijna 2 jaar thuis het volgende:

 

Was al bezig met websites en druk doende met unbuggen, fixen van php en MySQL problemen, puur omdat ik het direct zie, weet ook niet waarom, maar waar andere 2 a 3 dagen zoeken, zie ik het meteen.

 

Dus:uitbouwen van Php en MySQL via cursus, zodat ik het ook zelf kan schrijven.

 

uitbouwen en promoten van mijn bestaande websites, waarbij ik nu al een leuk bedrag per maand voor 1 bepaalde website ontvang, dus nu ook de Europese (Engelstalige) en de BE Nederlands en Franstalige) versie van online ga zetten.

 

Sinds kort hostingbedrijfje overgenomen, deze ook verder uitbouwen en promoten.

 

shoppingcart:we hebben met een aantal mensen een zwaar gemodificeerde versie van oscommerce gemaakt waarbij de cart met updates en leuke skin direct kan worden geinstalleerd.

 

Dit wil ik ook verder promoten en heb zelfs het idee om deze op cd te zetten , en via bestaande winkels te gaan verkopen als zgn shop in a box concept.

 

en uiteraard na het volgen van de uitgebreide cursus wat Freelance werk.

 

Dit was het wat betreft mijn plannen, maar nu het uitwerken ervan.

 

Bedrijfsplan moet worden opgesteld, bank, moet of kan ik lenen of niet?

Kan ik via de WIA straks iets meer voor elkaar krijgen of moet ik deze erbuiten laten.

allemaal vragen dus, waar ik zo vlug geen antwoord op heb.

 

Wil heel veel maar kan voorlopig nog even niets, eergisteren ontslagen na plaatsing van de prothese, dus eerst weer herstellen en revalidatie.

 

Dus alle tijd om eens wat zaken op een rijtje te zetten, en misschien met jullie vakkundige hulp iets mooi op papier kan zetten

 

[titel aangepast - mod]

van 1 reparatie naar verkoop in 19 landen van telefoon en - tablet onderdelen en accessoires

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kees,

 

het is al bewonderenswaardig dat jij ondanks je leed al weer zo ver bent dat je bezig bent om je leven weer opnieuw inhoud en vorm te geven.

 

Het is logisch dat je met veel vragen zit. Geluk bij een ongeluk is dat je waarschijnlijk een beroep kunt doen om hulp te krijgen bij het opzetten van je eigen onderneming. Hiervoor kun je een gesprek aanvragen bij jouw arbeidsdeskundige van het UWV. In dat gesprek kun je dan aangeven dat je een bedrijf op wil zetten en dat je daarbij geholpen wil worden. Verspreid over Nederland zijn er diverse prima bureau's die je daarbij kunnen helpen. Wanneer je een eigen budget (IRO) toegewezen krijgt mag jij zelf kiezen door wie je je wil laten helpen.

 

Zelf voer ik ook dit soort opdrachten uit voor het UWV. Ik zit echter in het zuiden van het land dus je zult uit moeten kijken naar een bureau wat in jouw regio zit.

 

Vragen staat natuurlijk altijd vrij.

 

Succes!

 

Ard

Link naar reactie
  • 0

Ok, Hier even een update.

 

Zit weer even in de lappenmand, bloedwaardes niet goed, weer in het gips ivm. oedeem , maar ik wil vooruit dus gaan we door, nu is nu, straks is mijn toekomst.

 

Terugkijken heeft geen zin, er moet brood op de plank. ;D

 

 

Overzicht:

 

Momenteel aantal goedlopend websites en minder goedlopende.

5 servers op colocatie.

Redelijke kennis van php, MySQL en linux.

redelijk druk als freelancer, maar meestal opzetten en debuggen van websites in php.

 

Moet omscholen

Reintegratiebegeleider wil duidelijk op papier wat de mogelijkheden zijn en of dit inderdaag een garantie zal bieden qua inkomsten, hetzij freelance of voor werkgever.

 

Moet daar een open solicitatie voor schrijven, en naar dverse ICT bedrijven toesturen.(zie bijlage)

De reactie van deze werkgevers zal uiteindelijk het fiat geven, en naar welke studierichting.

 

Het gaar dus niet om de sollicitatie, maar puur om het advies over.

 

Bijvoorbeeld:

Wij zoeken geen mensen met deze opleiding maar alleen mensen met een ICT mbo opleiding of een MCSA opleiding. Succes met uw studie
.

 

 

 

Dus reageren mag! :D

 

 

Mogelijkheden zijn er genoeg naar mijn mening.

 

Ik zou mijn bestaande activiteiten kunnen uitbreiden, noem maar mijn paradepaardje , deze heeft inmiddels zo'n 14.000 bezoekers per dag, en kan alleen maar meer worden, daar zit stukje potentieel.

Zelfde met hosting , hierin kan en wil ik ook wel meer in doen

 

Probleem is natuurlijk zoals altijd liquide, wil zoveel, maar alles kost geld.

Investeerders heb ik geen ervaring mee, maar bij deze groei zal dat op den lange duur geen probleem zijn.

 

alvast bedankt

opensollicitatie_ict.doc

van 1 reparatie naar verkoop in 19 landen van telefoon en - tablet onderdelen en accessoires

Link naar reactie
  • 0

Gratis?

 

Als tegemoetkoming in reis- en administratiekosten vraagt de consulent in het

kennismakingsgesprek een donatie aan de stichting van tenminste € 75,-.

van 1 reparatie naar verkoop in 19 landen van telefoon en - tablet onderdelen en accessoires

Link naar reactie
  • 0

Gratis?

 

Als tegemoetkoming in reis- en administratiekosten vraagt de consulent in het

kennismakingsgesprek een donatie aan de stichting van tenminste € 75,-.

 

Haha, dit is alleen als je het kan missen.

Het bedrag is éénmalig en verders krijg je geen kosten meer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.