Voor de investeerders onder ons (Life Sciences)

Aanbevolen berichten

IBM Emerging Markets (voorheen 'NetGen') op vrijdag 31 mei 2002 van 8.00-11.00 uur een Life Sciences Breakfast for Investors organiseert in het Amstel Hotel in Amsterdam.

 

IBM Technology Breakfasts zijn bedoeld voor mensen die beslissen over investeringen in startups die zich bewegen rond Internet, emerging technologies en life sciences. Ditmaal hebben we besloten de ochtend geheel aan Life Sciences te wijden. Met name investeerders (venture capitalists, (corporate) incubators en informal investors) en (corporate) finance

advisors ontvangen voor dit ontbijt, dat tevens een netwerkfunctie heeft en gewoonlijk zo'n 60 mensen trekt, een uitnodiging. We hebben Caroline Kovac,

de IBM General Manager Life Sciences Solutions, bereid gevonden om uit de USA over te komen om een presentatie te geven. Daarnaast zullen Nettie Buitelaar, Director of BioPartner Network on Life Sciences startups in Nederland, en Peter Roberts, UK Sales Director van Platform, de sprekers zijn op dit Breakfast.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Ik weet toevallig dat Okker van Batenburg vanuit Dreamstart ook aanwezig was. Hij vertelde mij dat IBM al jarenlang een zeer doordachte IPR strategie heeft uitgewerkt op het gebied van Life Sciences. IBM schijnt in de top 5 thuis te horen van patenteigenaren in de biotechnologiesector. Had ik niet meteen verwacht. :o

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.