• 0

Website beoordelen

Beste HL-leden,

 

Al een aantal maanden kom ik hier dagelijks om hier veel informatie weg te halen. Ik ben een student en ben een eigen zaakje aan het opzetten. Ik heb hier al veel informatie vandaan gehaald en dat zal ik ook blijven doen. Ik heb mij zojuist geregistreerd omdat ik eigenlijk wel eens wil weten of ik goed bezig ben met het opzetten van mijn onderneming.

 

Daarom wil ik jullie vragen om op mijn onderneming te gaan schieten. Benader ik met de teksten die ik op mijn website heb staan wel de juiste doelgroep (de installatiebranche). Komen mijn teksten duidelijk over ? Is het duidelijk wat ik doe ?

 

Wat ik dus wil doen is als volgt:

 

Stofexplosieschakelaars gaan verkopen aan installatiebedrijven. De installatiebedrijven zijn mijn doelgroep omdat zij de producten kunnen installeren. Ik wil me onderscheiden ten opzichte van de concurrent met het volgende:

 

-direct leverbaar in plaats van 6 tot 8 weken levertijd.

-lagere prijzen dan de concurrent.

-hoge betrouwbare kwaliteit.

 

De installatiebedrijven ga ik benaderen via mailings en de website moet als extra ondersteuning functioneren.

 

ik ben benieuwd naar jullie reacties :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo PenP,

 

Ten eerste welkom op Higherlevel. :)

 

Je website ziet er prima uit. Bij het bezoeken van een website is voor mij belangrijk dat de gewenste informatie snel te vinden is. Op jou website is de navigatie prima in orde. Tevens oogt het niet te druk en staat alle noodzakelijke informatie vermeldt. Wellicht handig om tevens de prijzen te vermelden? Op dit moment heb ik geen idee wat het product zou moeten kosten. Daarvoor zou ik een offerte moeten aanvragen. Dat is meestal een eerste drempel bij het oriënteren naar een product/dienst.

 

Daarnaast is het leuk dat jij als student bezig bent met een eigen bedrijf. Graag zou ik met jou contact willen opnemen voor een kort (telefonisch) gesprek om informeel jou ervaring te peilen. Ikzelf ben namelijk ook 'student ondernemer'. Ik ervaar het als interessant om met andere ondernemende studenten contact te onderhouden over hun ontwikkelingen en hordes. Als je hiervoor interesse hebt, mag je mij een PBtje sturen. :)

 

Succes ermee.

 

Mvg,

Jasper Oelers

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

Je site ziet er goed uit!

 

Toch is mij het nog niet helemaal duidelijk waarom ik je product zou moeten kopen? Welke voordelen heeft de klant en welke doelgroep bedien je? Misschien iets beter op de site uitleggen waarom de klant en welke klant jij met een probleem kan helpen.

 

Veel succes!!

 

correctie: ik zie onder kopje 'atex' de informatie. Ik heb dus niet goed gekeken, maar misschien een korte intro op de homepage en doorlinken naar 'atex'? Misschien dat je die pagina ook een duidelijkere titel kan geven: bijvoorbeeld: 'waarom' of 'waarom atex'.

 

succes!

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0
FSCJasper

 

Je website ziet er prima uit. Bij het bezoeken van een website is voor mij belangrijk dat de gewenste informatie snel te vinden is. Op jou website is de navigatie prima in orde. Tevens oogt het niet te druk en staat alle noodzakelijke informatie vermeldt. Wellicht handig om tevens de prijzen te vermelden? Op dit moment heb ik geen idee wat het product zou moeten kosten. Daarvoor zou ik een offerte moeten aanvragen. Dat is meestal een eerste drempel bij het oriënteren naar een product/dienst.

 

Jasper bedankt voor je feedback ! De reden waarom de prijzen niet vermeld staan is omdat ik die niet wil prijs geven ivm de concurrentie.

 

Ebeltjed

 

Je site ziet er goed uit!

 

Toch is mij het nog niet helemaal duidelijk waarom ik je product zou moeten kopen? Welke voordelen heeft de klant en welke doelgroep bedien je? Misschien iets beter op de site uitleggen waarom de klant en welke klant jij met een probleem kan helpen.

 

 

Ebeltjed, ook jij bedankt voor je feedback :)

 

De doelgroep die ik heb is de installatiebranche. Dat zijn de bedrijven die uiteindelijk de producten moeten gaan plaatsen.

 

De voordelen zijn:

-direct leverbaar in plaats van 6 tot 8 weken levertijd.

-lagere prijzen dan de concurrentie

-goede en betrouwbare kwaliteit

 

In principe verwacht ik niet direct dat de installatiebranche via het internet gaat shoppen. Maar de website is een soort van ondersteuning aan de mailings die ik ga versturen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Graag zou ik met jou contact willen opnemen voor een kort (telefonisch) gesprek om informeel jou ervaring te peilen. Ikzelf ben namelijk ook 'student ondernemer'. Ik ervaar het als interessant om met andere ondernemende studenten contact te onderhouden over hun ontwikkelingen en hordes. Als je hiervoor interesse hebt, mag je mij een PBtje sturen. :)

 

Stuur volgende keer zelf een pbtje. ::)

 

Verzoek aan de topicstarter: maakr en een ondernemings/marktbenaderings-check van, want voor sitechecks zijn andere websites beter geschikt.

 

;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Stuur volgende keer zelf een pbtje. ::)

 

Verzoek aan de topicstarter: maakr en een ondernemings/marktbenaderings-check van, want voor sitechecks zijn andere websites beter geschikt.

 

;)

 

Ik heb het inmiddels aangepast :) Ik hoop op meer reacties van jullie :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.