Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste mensen,
Ik sta voor een klein dilemma.
Ik lever een aantal diensten, waaronder de telefoonservice. Nu is het zo dat ik veel concurrenten heb, dus ook in deze dienst. Enkele maanden geleden zijn we begonnen met advertenties via adwords. Op zich loopt dit redelijk, maar ik ben nog niet tevreden. Er komen af en toe wat leads binnen, sommige worden klant, sommige haken af door bijvoorbeeld de prijs.
Mijn dilemma zit m in het volgende: Een heel aantal van mijn concurrenten melden hun tarieven op internet. Ik doe dat nog niet maar vraag me af of ik het wel moet doen?
De voor- en nadelen zoals ik deze zie even op een rijtje:
Voordelen:
• Transparantie en dus bied meer vertrouwen.
• Wanneer klanten zich aanmelden kennen ze de prijs, dus is de aanmelding waardevoller
• Er kan snel vergelijk worden gemaakt met de prijzen van de concurrent.
Nadelen
• Er kan snel vergelijk worden gemaakt met de prijzen van de concurrent en dus kan de beslissing worden gemaakt op prijs.
• Concurrentie heeft inzicht in mijn prijzen en kan dus eigen prijzen hiermee aanscherpen
• Wegblijvende klanten kan ik niet meer nabellen
Ik wil graag de kans krijgen om mijn dienst te verkopen, zonder dat de prijs hierin de overhand heeft.
Toch wegen de voordelen voor mij wat zwaarder als de nadelen maar ik twijfel nog. Wie kan mij hierin adviseren en zeggen wat wijsheid is.
Ik ben benieuwd.
groet,
ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag