• 0

mijn marktplaats promoten - hoe?

nieuw idee graag jullie reacties ik heb een website vergelijkbaar met marktplaats nou wil ik me onderscheiden van de rest en was mijn idee een krantje erbij uit te brengen en hierdoor ook een andere doelgroep te bereiken wat is jullie mening hierover en misschien zijn er nog andere ideeen :o ???

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gaat het ook om de watersportbranche? Zo ja, dan lijkt het me nog niet helemaal kansloos als je dat op de juiste locaties met veel traffic van watersporters weet te verspreiden...verder lijkt het me achterhaald om op print te gaan.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Zo gek is die print gedachte nog niet. Ik kan me voorstellen dat moeder de vrouw geen laptop met draadloos internet mee aan boord wil, "want je zit al genoeg achter dat ding" (ik hóóór het d'r zeggen)...

 

En dan lig je voor pampus, of voor de zeeuwse eilanden te dobberen... kopje koffie of een biertje in het zonnetje... even het watersportkrantje lezen...

 

Ik ben zelf fanatiek amateurmuzikant en ondanks het hele internet ben ik toch weer blij als het Feedback-krantje ieder kwartaal op de mat ligt.

Link naar reactie
  • 0

het gaat niet alleen om de watersport maar die rubiek wil ik er uiteraard wel bij doen dat het achterhaald is ben ik het gedeeltelijk mee eens maar ik merk in mijn omgeving dat er nog redelijk veel mensen zijn die het internet nog niet weten te vinden en die wil ik op deze manier bedienen ??? ??? ::) ::) :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.