• 0

[php] documenten .doc online voor personeel???

Hoi,

 

Ik ben bezig de gang van zaken binnen mijn groeinde bedrijf te digitaliseren.

Nu ben ik opzoek naar een zeer specifiek script of een oplosing voor het volgende probleem.

 

Ik heb alle documenten (zoals, standaard sollicitatie reactie's, standaard brieven naar klanten,etc.)

verwerkt tot .doc documenten nu hoeft het personeel alleen nog het juiste documentje erbij te pakken

adres en naam, en evt. datum in te voeren en printen maar...

 

Zo blijft onze communicatie naar de klant 1 duidig en volgens richtlijnen....

alleen wegens groei, en voorkomen van verschillende versies en kwijtraken bestanden,

wil ik deze online zetten op een apart beveiligd gedeelte van onze site.

 

Zijn hier al standaard oplossingen voor? Of heeft iemand hier ervaring mee?

 

Mvg

Roy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Je zegt je standaard document te hebben opgezet als '.doc'. Maak er een template van (.dot bestanden), zet deze op je server in een gedeelde map, stel in office op de clients in dat deze map gebruikt moet worden als bron voor templates en klaar ben je. Je gebruikers kunnen bij het maken van een nieuw document eenvoudig kiezen uit een standaard briefje.

 

Het werkt en klinkt simpel maar als je er weinig verstand van hebt kun je hier een aardige tijd zoet mee zijn. Iemand met verstand van zaken is dus handig.

 

Wil je doe-het-zelven: google op 'workgroup templates' in combinatie met 'office' of 'ms word'.

 

Gebruik je een server-versie van windows dan is het instellen van de map voor gedeelde templates voor clients te automatiseren. In ieder geval voor 'small business server'. Te lang geleden voor me om je hier details over te geven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.