royalhair Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 royalhair Junior 7 1 Hoi, Ik ben bezig de gang van zaken binnen mijn groeinde bedrijf te digitaliseren. Nu ben ik opzoek naar een zeer specifiek script of een oplosing voor het volgende probleem. Ik heb alle documenten (zoals, standaard sollicitatie reactie's, standaard brieven naar klanten,etc.) verwerkt tot .doc documenten nu hoeft het personeel alleen nog het juiste documentje erbij te pakken adres en naam, en evt. datum in te voeren en printen maar... Zo blijft onze communicatie naar de klant 1 duidig en volgens richtlijnen.... alleen wegens groei, en voorkomen van verschillende versies en kwijtraken bestanden, wil ik deze online zetten op een apart beveiligd gedeelte van onze site. Zijn hier al standaard oplossingen voor? Of heeft iemand hier ervaring mee? Mvg Roy Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 willemj Legend 3,3k 192 Je zegt je standaard document te hebben opgezet als '.doc'. Maak er een template van (.dot bestanden), zet deze op je server in een gedeelde map, stel in office op de clients in dat deze map gebruikt moet worden als bron voor templates en klaar ben je. Je gebruikers kunnen bij het maken van een nieuw document eenvoudig kiezen uit een standaard briefje. Het werkt en klinkt simpel maar als je er weinig verstand van hebt kun je hier een aardige tijd zoet mee zijn. Iemand met verstand van zaken is dus handig. Wil je doe-het-zelven: google op 'workgroup templates' in combinatie met 'office' of 'ms word'. Gebruik je een server-versie van windows dan is het instellen van de map voor gedeelde templates voor clients te automatiseren. In ieder geval voor 'small business server'. Te lang geleden voor me om je hier details over te geven. Link naar reactie
royalhair
royalhair
Hoi,
Ik ben bezig de gang van zaken binnen mijn groeinde bedrijf te digitaliseren.
Nu ben ik opzoek naar een zeer specifiek script of een oplosing voor het volgende probleem.
Ik heb alle documenten (zoals, standaard sollicitatie reactie's, standaard brieven naar klanten,etc.)
verwerkt tot .doc documenten nu hoeft het personeel alleen nog het juiste documentje erbij te pakken
adres en naam, en evt. datum in te voeren en printen maar...
Zo blijft onze communicatie naar de klant 1 duidig en volgens richtlijnen....
alleen wegens groei, en voorkomen van verschillende versies en kwijtraken bestanden,
wil ik deze online zetten op een apart beveiligd gedeelte van onze site.
Zijn hier al standaard oplossingen voor? Of heeft iemand hier ervaring mee?
Mvg
Roy
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag