Jeroen Bakker Geplaatst: 11 april 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 11 april 2003 Tips, suggesties, waarschuwingen, lof, alles over Chapterone.biz willen we graag weten! Hoe maken we hier een breed gewaardeerd weblog voor en door ondernemers van? Over wat voor (soort) onderwerpen moet dan absoluut wel bericht worden, en wat niet? Wat vinden jullie er so far van? Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 11 april 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 11 april 2003 Ik dacht even dat er Chaperone.biz stond, er vermoedde een duister initiatief ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 14 april 2003 Kick 8) Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 16 april 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 16 april 2003 Niemand nog ideeen/heftige kritiek? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
zrski Geplaatst: 22 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 22 april 2003 Er zijn nog maar zeer weinig bezoekers.... Ik zal vandaag eens wat aan de marketing gaan doen. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen