obl Geplaatst: 6 juni 2008 obl 1 0 Geplaatst: 6 juni 2008 Voor een website die ik met 2 vrienden start wil ik graag een standaard document waarin beschreven staat hoe de aandelen verdeeld worden(alle 3 gelijk). Kan iemand mij daar bij helpen? Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 6 juni 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 6 juni 2008 Is dit niet meer iets voor Vraag&Aanbod? Link naar reactie
0 Yannick_ Geplaatst: 6 juni 2008 Yannick_ 1,8k 100 Geplaatst: 6 juni 2008 Voor een website ..... hoe de aandelen verdeeld worden(alle 3 gelijk). Ook niet eerder iets voor een beevee dan een www? :) Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 6 juni 2008 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 6 juni 2008 Voor een website die ik met 2 vrienden start wil ik graag een standaard document waarin beschreven staat hoe de aandelen verdeeld worden(alle 3 gelijk). Kan iemand mij daar bij helpen? Leuk dat je hier komt op dit forum! Je kan als je actief deelneemt op het forum in de discussies bij vraag & aanbod je oproep plaatsen. Als ik jou was zou ik sowieso even zoeken welke rechtsvorm je wil gaan gebruiken, daar kom je ook alles te weten over de bijbehorende overeenkomsten! Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
obl
obl
Voor een website die ik met 2 vrienden start wil ik graag een standaard document waarin beschreven staat hoe de aandelen verdeeld worden(alle 3 gelijk). Kan iemand mij daar bij helpen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag