Opening was een groot succes!

Aanbevolen berichten

Zaterdagmiddag 7 juni was dan eindelijk de opening van mijn 'garage/showroom' van modelauto's.

Binnen stonden de auto's keurig op de planken, te wachten op nieuwe eigenaren. Voor de extra feestelijke aankleding, naast de 'pomp' en de 'brug', had een bevriende garagehouder nog een aantal Porsche 911 onderdelen ter beschikking gesteld (motorkappen en velgen).

Buiten stonden een stuk of 25 klassiekers, varierend van twee zeer oude trekkers, brandweerwagen, grote Scania, bestelauto's en veel personenwagens, waaronder verschillende VW's, Porsches, Corvettes en nog veel meer moois.

Het was mijn persoonlijke feestje!

 

De 'aanloop' was ook zeer goed. De winkel stond vanaf 13:00 uur tot vlak voor sluitingstijd continue goed vol en buiten waren ook veel mensen te vinden, genietend van al het moois en de gratis ijsjes! (www.ijsbus.nl)

 

Omzet was niet onaardig, vooral gezien het publiek dat voornamelijk meer nieuwsgierig was dan in mijn doelgroep viel. Veel gehoorde reacties: Eindelijk weer een modelautowinkel in de buurt! en ook: Oh, hier kun je leuke verjaardagscadeautjes kopen! Met prijzen van E 1,50 tot bijna E 300,- is dat heel goed mogelijk!

 

Hier even een korte foto impressie. Meer foto's zijn hier (http://www.3inchforum.nl/viewtopic.php?t=2519) en hier (http://www.vct2.nl/vct2forum/viewtopic.php?t=3280) te vinden.

 

IMG_2616b.jpg

De opening door m'n kids Jurre en Rozemarijn

 

IMG_2518b.jpg

De olievaten!

 

IMG_2624b.jpg

De ijsbus! Mocht zich verheugen in veel belangstelling! :P

 

IMG_2637s.jpg

 

IMG_2641b.jpg

 

IMG_2683b.jpg

 

IMG_2657b.jpg

 

IMG_2648b.jpg

 

IMG_2640b.jpg

 

Het was super! En, zonder dit forum had ik dit waarschijnlijk nooit zo voor mekaar gekregen!!!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Gefeliciteerd, ziet er goed uit!! ;D

 

Bij het zoeken naar een bepaalde modelauto kwam ik dit tegen op je website: "Tot en met 24 mei zullen wij daarom minder frequent orders kunnen versturen." < aangezien de winkel nu succesvol geopend is, zou ik dit even aanpassen!

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Wanneer gaan we als HL leden bij je meeten? :P

 

Goed plan :) Ik was net aan het zoeken naar leuke locaties in Utrecht. (Ligt wat centraler dan Henri zn toko ;))

 

 

Henri -> Goed bezig! Heel veel succes!

 

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.