• 0

marktcijfers verkoop sextoys?

Hallo,

Heeft iemand enig idee of er marktcifers beschikbaar zijn over de verkoop van sextoys in nederland en bij voorkeur hierin onderscheid tussen verkoop ofline en online?

En zo ja waar ik dergelijke cijfers zou kunne verkrijgen?

 

Ik kan namelijk tot op heden enkel wat cijfers vinden over de verkoop door pabo/cristineleduc maar dat is uiteraard zeer beperkte informatie.

 

Het zal wel erg lastig zijn zulke cijfers te krijgen voor zo een specifieke productgroep ben ik bang.

 

Ik hoor het graag als iemand tips heeft.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Groothandels kan ik eens informeren maar de groothandels kennende zal dat er niet zijn daar.

 

Cijfers van andere bedrijven opvragen is een optie en heb ik in zeer beperkte mate al eens gedaan. maar naar ik vermoed is 98% van de verkopende partijen in dit land eenmans zaken of VOF jes.

 

De beste info die ik dan kan krijgen is dan weer afkomstig van cijfers over een bedrijf als pabo, maar die zijn weer vertekend voor specifieke problemen binnen dat bedrijf.

Link naar reactie
  • 0

zojuist even de belangrijkste groothandel uit nederland gesproken en gevraagd naar dat soort cijfers.

Die hadden ze dus niet en gingen er ook vanuit dat die er niet zouden zijn. De enige cijfers die ze hadden hadden betrekking op hun eigen winkels maar die zijn niet zomaar bruikbaar en zijn natuurlijk weer (deels) vertrouwelijk.

 

Dan toch de beste manier om van de grote bedrijven als pabo/cristineleduc en een paar andere kleinere b.v. tjes cijfers op te vragen en die te vergelijken om trents in omzet/winst groei te kunnen achterhalen?

 

Ik heb b.v. wel wat cijfers van een specifiek bedrijf maar die cijfers hebben betrekking op verkoop aan particulieren en aan bedrijven als groothandel en geven dus geen goed beeld.

Link naar reactie
  • 0

 

Dank je, die laatste kende ik inderdaad al die andere 2 niet en ga ik eens goed doorlezen. Die laatste is overigens van 6 jaar terug. en in die tijd is er veel veranderd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.