HL meeting 17 september 2008

Aanbevolen berichten

Kostenplaatje:

 

Lokaal 9, dagdeel excl drank 175,-

Florin, dagdeel excl drank ong. 140,-

Lofen, dagdeel excl drank incl thee, kofie, water 325,- (tot 20 personen) incl 3-gangen 650,-

De soester duinen, dagdeel 47.5 pp (min. 20p) incl drank, muziek, bittergarnituur, + kipsaté etc.

Kookworkshop: 50pp incl wat drankjes

 

Allemaal in of rond Utrecht. Misschien even pollen wat we als budget nemen? Wellicht vindt niet iedereen het nodig om 50,- uit te geven?

 

Zaaltje huren (1e 2 opties) zal het goedkoopst zijn pp, lijkt mij alleen erg statisch :) We zitten er niet op cursus en het moet wel lekker "open" zijn mijns inziens.

 

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Ach, noem het netwerkbijeenkomst dan kun je het ook nog declareren. Ik ben erbij in ieder geval.

 

Haha, niet eens over nagedacht... Maja je moet ze wel eerst verdienen he die 50,- ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

SERIEUS SUPER GOED IDEE !!!!

 

In het verleden inderdaad van onze kant dit soort initiatieven gestart, en door gebrek aan animo stilzwijgend niet verlengd ;-)

 

Ik ga hier verder even over brainstormen... misschien kan ik nog wat budget "peuteren", zodat de eigen bijdrage voor iedereen weer wat meevalt.

 

Ik ben wel voorstander van een leuk, los programma. En leergierig als ik ben en Edo zijn pitch presentatie kennende.... Hebben we dus qua programma al een combinatie van die ingredienten.

 

Ehmmm.. nog wel even een kanttekening van mijn kant. Wie neemt actie waarop? Speaking with experience... wel vaker dit soort initiaven geopperd door enthousiaste HL-leden, maar uiteindelijk geen utivoering en voor ik het weet zit er een gorilla op mijn schouder ;D en vraagt Bokito mij om alles te doen.

Ik zet me ervoor in... COUNT on ME... maar graag wel als gezamenlijk initiatief.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Precies, alleen met de squad meeting indertijd was het wel handig om een grote ruimte te hebben.

 

Op woensdag is het denk ik nergens een probleem om met een groep een cafe binnen te wandelen. (rookvrij dan YES)

In een grijs verleden was er altijd even vooraf contact met de uitgaansgelegenheidof het wel gelegen kwam.

 

Wat betreft de drankjes ging het als volgt, We haalden drank op rekening,

Vroege vogels gaven meestal iets aan een "vrijwilliger" die verantwoordelijk werd geacht voor het afrekenen na afloop. Er komt vanzelf een moment waarop meer mensen weg gaan, de rekening werd dan gedeeld door het aantal deelnemers.

 

Een beetje (betaalbare) parkeermogelijkheden is wel erg prettig overigens.

Link naar reactie

Tja, ben je na een aantal drukke dagen weer eens op HL, kom je dit draadje tegen en kun je je ogen bijna niet geloven.

 

Een van de meest fantastische aspecten aan HL vind ik de snelheid waarmee starters met vragen of problemen worden geholpen. Volgens mij ligt het record ruim binnen de minuut.

En nu gaan jullie een gezellige borrel plannen over meer dan 3 maanden. :o

En dat terwijl de komkommertijd voor de deur staat.

 

Mijn ervaring is dat iedereen tijdens de zomermaanden - met uitzondering van drie weekjes bouwvak - veeeel meer tijd heeft voor buitenschoolse activiteiten. Daarnaast zijn de files stukker korter en is parkeren in centra makkelijker. Ik kies al jaren juli en augustus als de periode om een aantal bijzondere relaties te vereren met een bezoekje. Dan hebben ze tenminste echt tijd voor me...

 

Met in mijn geheugen alle afmeldingen voor eerdere HL-borrels (gaat toch niet lukken, ik moet toch werken, ik heb het toch te druk, er is wat tussen gekomen, ik moest plotseling naar een klant etc) vraag ik me af waarom jullie die borrel niet begin juli plannen? Er zijn misschien een paar mensen met vakantie, maar je kunt toch geen datum vinden dat iedereen kan. Enne, als het weer een beetje meezit kan het op een terrasje en kunnen de rokende HL-ers ook aan hun trekken komen.

 

Als het dan goed bevalt kan er in het najaar wellicht weer een borrel komen.

Zeker nu de sponsors zich spontaan aanmelden. ;D

 

@ Kena: Waar in het zuiden?

 

Met de groeten van Tilburgse Karen (op 17 september vast druk met de deadline voor de Ondernemerskalender 2009, maar in juli en augustus tijd zat om voor een gezellige borrel een stukkie te rijden)

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 281 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.