HL meeting 17 september 2008

Aanbevolen berichten

Meetingplaza? http://www.meetingplazautrecht.nl

 

goede locatie, aan het station, catering prima, je betaalt per bezoeker...

 

Deze locatie is toch perfect... Ik bedoel, je kunt nog lang en breed voorstellen doen van trendy leuke kroegen. Maar ja, daar komen we toch met z'n allen niet voor naar Utrecht :P - of wel?

Meetingplaza lijkt me de meest praktische locatie.

 

Ik zat ook al aan www.seats2meet.com te denken, volgens mij komt dat op hetzelfde neer :-)

Link naar reactie

Deze locatie is toch perfect... Ik bedoel, je kunt nog lang en breed voorstellen doen van trendy leuke kroegen. Maar ja, daar komen we toch met z'n allen niet voor naar Utrecht :P - of wel?

Meetingplaza lijkt me de meest praktische locatie.

 

Gaan we leuk informeel met een biertje in de hand kennismaken met de knappe breinen achter de profielen of gaan we vergaderen met agendapunten, notulen en een rondvraag? Ik krijg echt jeukende vlekken in mijn nek van de gedachte dat HigherLevel Offline praktisch moet zijn.

 

Ober! Doe mij er nog maar eentje....

Link naar reactie

Deze locatie is toch perfect... Ik bedoel, je kunt nog lang en breed voorstellen doen van trendy leuke kroegen. Maar ja, daar komen we toch met z'n allen niet voor naar Utrecht :P - of wel?

Meetingplaza lijkt me de meest praktische locatie.

....dat HigherLevel Offline praktisch moet zijn.

 

Helemaal met je eens. Maar de locatie toch wel? ;) Ik neem aan dat we niet allemaal centrum Utrecht wonen en dan lijkt me goede bereikbaarheid zowel met auto als ook openbaar vervoer wel een belangrijk punt om een groep mensen uit het hele land bij elkaar te krijgen.

Link naar reactie

Ik zou denken dat bij een informele gathering een informele locatie past. S2M en MP lijken mij persoonlijk te formeel voor bier, bitterballen, oeverloos gezwam, kennismaken en aanverwanten.

 

Bovendien heb je in vrijwel heel centrum Utrecht dezelfde situatie. Voor hen die het centrum niet kennen, lijkt me parkeren in één van de parkeergarages van Hoog Catherijne of de trein nemen de beste oplossing. Beiden zijn op CS, en de rest van het centrum is op loopafstand. In het CS zelf hebben ze infozuilen waar de meeste cafe's e.d. in staan en je ter plekke een kaart kan printen. Het lijkt me sowieso niet slim, als je de stad niet kent, om de auto ergens anders neer te zetten dan op CS (van alle steden waar ik gewoond en/of voor langere tijd verbleven heb, is Utrecht met stip de meest onbegrijpelijke qua verkeer, een verkeerde afslag ergens in de buurt van het centrum en je bent zo een uur verder).

 

EDIT: Het is zondag. Oude spelvouten eruit, nieuwe erin.

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Link naar reactie

...van alle steden waar ik gewoont en/of voor langere tijd heb verbleven, is Utrecht met de stip de meest onbegrijpelijke qua verkeer, een verkeerde afslag ergens in de buurt van het centrum en je bent zo een uur verder....

 

Hey bedankt! Sounds like me ;D Ik neem nu zeker de trein - of iemand uit Helmond en omgeving neemt me mee ;)

Link naar reactie

Alhoewel ik me -nog- niet opgegeven heb voor de HL meeting wil ik het actie comité en Ben best wat tips geven van wat bedrijven die bekend zijn met ondernemers die op 1 avond dit soort meetings in Utrecht willen organiseren:

Algemeen bekend zijn "Lofen" en "Oudaen" www.lofen.nl www.oudaen.nl ( Oudaen niet voor een weekend plannen want dan is de kans groot dat je door de drukte later op de avond jezelf niet meer terug vindt ;) )

Het Polman's huis heeft ook wel wat mooie locaties www.polmanshuis.nl op site ff naar locaties zoeken maar hier is e.e.a. wat strakker geregeld.

 

Maar de meest ongedwongen en speciale sfeer is voor mijn gevoel voor een HL meeting te vinden bij 1 van de bedrijven in de werfkelders aan de Oudegracht. En slechts 5 - 10 minuten lopen vanaf centraal station.

Bij onderstaande bedrijven is het mogelijk een kelder tijdelijk of de hele avond te huren voor presentatie - staande receptie, enkele of veel tafeltjes , theater opstelling , waarbij open doorgang blijft naar andere kelders voor even zitten met hap van de kleine kaart ( voor diegene die later op de avond nog mee willen helpen de € 750,00 aan bitterballen op te maken :P ) of met elkaar aan 4 persoons tafels of aaneen geschoven tafels wat uitgebreider willen eten.

Op afspraak hebben onderstaande bedrijven in de werfkelders voldoende bediening maar wil iemand zelf z'n "sapje" ophalen dan is bar aanwezig ( zonder barkrukken trouwens om plakkers aan de bar te voorkomen :) )

 

Zover ik weet hebben onderstaande bedrijven aan de Oudegracht door de grote drukte geen site maar adres is wel online te vinden:

 

Den Draek

Toque Toque

La Grotta

 

Succes met de organisatie

 

Cor

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie

Winkel van Sinkel heeft een per rollende stoel bereikbaar werfterras. Weet ik uit ervaring: je daalt af via een eeuwenoude hellingbaan met hedendaagse bierglasscherven tussen de 'kinderkopjes'.

 

Je kunt buiten zitten bij mooi weer en misschien kunnen binnen (beneden) presentaties gehouden worden. Intieme sfeer en best een ervaring om Utreg eens 'van onderen' te bekijken.

 

Station inderdaad op redelijke loopafstand en voor waaghalzen-per-auto kun je de veilige weg kiezen door een parkeergarage van Hoog Catharijne te nemen.

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

...van alle steden waar ik gewoont en/of voor langere tijd heb verbleven, is Utrecht met de stip de meest onbegrijpelijke qua verkeer, een verkeerde afslag ergens in de buurt van het centrum en je bent zo een uur verder....

 

Hey bedankt! Sounds like me ;D Ik neem nu zeker de trein - of iemand uit Helmond en omgeving neemt me mee ;)

 

Ik weet nog niet hoe ik dan reis, maar ik woon in Helliewood (Brandevoort) dus samen reizen is een optie ;-)

Link naar reactie

Strand Zuid, Amsterdam. Hip, gezellig, rolstoel toegankeleijk, erg lekker eten en drinken en parkeerplaatsen op 150m afstand bij Amsterdam Rai.

 

Ideaal!

Ontroerend om te zien hoe 'rolstoeltoegankelijkheid' steeds hoger lijkt te klimmen op de criterialijst!

Ook heel erg '3.0'... niet innovatief maar wel vooruitlopend op politieke ontwikkelingen voor ondernemers!

Goed begin van de week! :)

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Winkel van Sinkel heeft een per rollende stoel bereikbaar werfterras. Weet ik uit ervaring: je daalt af via een eeuwenoude hellingbaan met hedendaagse bierglasscherven tussen de 'kinderkopjes'.

 

Je kunt buiten zitten bij mooi weer en misschien kunnen binnen (beneden) presentaties gehouden worden. Intieme sfeer en best een ervaring om Utreg eens 'van onderen' te bekijken.

 

Station inderdaad op redelijke loopafstand en voor waaghalzen-per-auto kun je de veilige weg kiezen door een parkeergarage van Hoog Catharijne te nemen.

 

Dat is nog helemaal niet zo'n gek idee eigenlijk! Had me niet bedacht dat die aflopende baan onder dat tunneltje rolstoelgeschikt is. Eigenlijk kom ik vrijwel nooit overdag in de winkel (de club is snachts op de juiste avond goed te doen, dat wel), maar het is een geschikte ruimte en voor zover ik begrepen heb is het eten ook okay - al is de selectie wat beperkt.

 

Qua parkeergarages zijn springweg en rijnkade denk ik het beste te doen.

Link naar reactie

Strand Zuid, Amsterdam. Hip, gezellig, rolstoel toegankelijk, erg lekker eten en drinken en parkeerplaatsen op 150m afstand bij Amsterdam Rai.

Ideaal!

Ook niet gek!

 

 

Had me niet bedacht dat die aflopende baan onder dat tunneltje rolstoelgeschikt is.

Nou afgezien van die glasscherven is ie aardig geschikt... wordt geen bier drinken anders kom je niet boven ;)

 

 

Do we have a deal? Wat mij betreft wel!

Als je WvS bedoelt, ik zou nog wel even navragen of ruimte beneden binnen geschikt is voor Edo cs.

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Ik weet nog niet hoe ik dan reis, maar ik woon in Helliewood (Brandevoort) dus samen reizen is een optie ;-)

 

Nederpoort is populair bij de HL'rs, lijkt het!

 

On-topic: Let wel dat die aflopende baan recht op de gracht uitkomt en er geen hekje staat ;) (prachtlocatie voor "fiets 'em d'r in")

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Link naar reactie

On-topic: Let wel dat die aflopende baan recht op de gracht uitkomt en er geen hekje staat ;) (prachtlocatie voor "fiets 'em d'r in")

Innovatie ondernemers genoeg hier die daar een oplossing voor kunnen vinden!

 

Overigens realiseer ik me dat ik weliswaar geen foto in mijn profiel heb (in het kader van de-persoon-achter-de-foto), maar dat ik toch 'herkend' zal worden tijdens de Meeting ;)

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

De meeste werfkelders zijn tegenwoordig wel toegankelijk met lift ( of goederenlift :P )

En natuurlijk had ik rekening gehouden met Remco.. kwil geen hommeles met hem anders komen onze sites nooit klaar.. :-[

 

Ik had maar wat namen genoemd er zijn er wel meer... o.a. ook deze : http://www.dinnersite.nl/restaurant/10397/kenmerken/

 

En Ruben zal wel een rasechte Amsterdammer zijn met z'n "ideaal !! "

wie gaat er nu voor z'n lol nog naar Amsterdam ?? :-X :D

 

Have fun jullie

 

Cor

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie

Okay, Winkel van Sinkel is inderdaad een goede: we hebben hier ook het Bloggers' Diner gehad en het was leuk, zeker in combinatie met het terras & het water. Ongeveer 5 minuten lopen van CS en 7 minuten lopen van parkeergarage La Vie (bij de Bijenkorf). Ik probeer tegenwoordig als ik even kan centra van steden te vermijden met de auto. Trein & Utrecht is een erg aangename ervaring.

 

Ik zou wel een ding checken: welke van de 4 ruimtes je neemt: het zijn perfecte wijnkelders en die zien er dan intiem en romantisch uit. Maar de akoestiek sucks big time. Wellicht dat dit verschilt van de een of de ander.

 

Een optie is: boven borrelen en de presentaties. ~Daarna foodie beneden. (maar ook dan: schreeuwen naar elkaar is toch minder)

Link naar reactie

Boven is een hele grote ruimte, maar bepaald geen messhall - althans, niet voor zover het mij is opgevallen.

 

Ik zou wel een ding checken: welke van de 4 ruimtes je neemt: het zijn perfecte wijnkelders en die zien er dan intiem en romantisch uit. Maar de akoestiek sucks big time. Wellicht dat dit verschilt van de een of de ander.

 

Dat is inderdaad even kijken. Het nachtrestaurant zit ook in zo'n kelder, en daar valt het best mee qua akoestiek. Voor een presentatie is het niet geweldig, maar om een hapje te doen geen enkel probleem.

Link naar reactie

Ja leuk! Nu heb ik me -na jaren lidmaatschap van HL en nul verschijningen bij bijeenkomsten- eindelijk eens voorgenomen om te gaan. Snap ik niet hoe het is geregeld! Tja...

 

De datum is 17 september. Helder.

Maar wat is het probleem nu wat betreft de locatie? Eerst is het Utrecht, daarna lees ik iets over Strand Zuid. Da's al wat minder centraal geloof ik. Rolstoelers een probleem, gratis parkeren ook? Wil je liever met het openbaar vervoer komen (terecht natuurlijk)? Ik wil me wel aanmelden, maar dan wil ik wel weten hoe of wat. Moet ik u een treinkaartje kopen of een rolstoel? Is de eerder genoemde datum van eind juni een deadline, dan typ ik nu overbodig.

 

Maar als de locatie een probleem is: in Deventer is een perfecte ruimte beschikbaar: nul euro huurkosten, rolstoeltoegankelijk, restaurant, gratis parkeren, op loopafstand van het NS-station en AV-faciliteiten. Als jullie interesse hebben informeer ik naar de beschikbaarheid op de 17e van de 9e.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie

Maar wat is het probleem nu wat betreft de locatie?

 

Locatie wordt achter de schermen aan gewerkt. (Mikky en ik) Als het goed is kunnen we daar zeer binnenkort wat meer over vertellen!

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.