HL meeting 17 september 2008

Aanbevolen berichten

 

Mijn ervaring is dat iedereen tijdens de zomermaanden - met uitzondering van drie weekjes bouwvak - veeeel meer tijd heeft voor buitenschoolse activiteiten. Daarnaast zijn de files stukker korter en is parkeren in centra makkelijker.

 

Als het dan goed bevalt kan er in het najaar wellicht weer een borrel komen.

Zeker nu de sponsors zich spontaan aanmelden. ;D

 

Heb je inderdaad een goed punt.

 

 

@ Kena: Waar in het zuiden?

 

Vanuit Limboland (omgeving Helden/Panningen) over de A67 ...

Link naar reactie

@Karen

Het staat je vrij een Braboborrel te organiseren. :P

 

Doe ik eind juni al voor een stuk of 80 intimi, dus tot dan geen tijd wat anders te organiseren. :P

 

Maar zonder gekheid, ik snap echt niet waarom mensen - in deze tijd waarin de overgrote meerderheid van de bevolking ook buiten de zomermaanden met vakantie gaat - de zomermaanden nog steeds overslaan bij het plannen van activiteiten.

 

Karen

 

@ Kena: Kan je Ard bellen om te carpoolen. Tilburg en Limburg klinkt alleen maar dichtbij...

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Ik hoop wel dat jullie een locatie vinden die makkelijk te bereiken is. Ik kom nl. van de “onverharde weg” 8)… oftewel uit het Zuiden van het land ;D.

 

 

 

Alles buiten de Ring A10 is toch ontwikkelingsgebied... ;D

 

Alles binnen de ring is werelderfgoed ... een stukje verleden om te herleiden hoe de historie het leven buiten de ring heeft gestimuleerd. Dat vervolgens als ontwikkelingsgebied kwalificeren, ondersteun ik ten volle: we ontwikkelen ons immers meer en meer ... dat in tegenstelling tot .... :)

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie

Ik doe de aftrap: de eerste € 250 aan bitterballen en ander voer waar Sonja Bakker de schurft aan heeft, zijn voor mij (n bedrijf) :)

 

Haha :) Heerlijk! Chapeau!

 

Over de datum: je kan het van twee kanten beredeneren. In juli en augustus ben je als ondernemer misschien redelijk vrij, maar de man of vrouw die niet onderneemt en de eventuele kindjes krijgen/verdienen dan waarschijnlijk ook wat meer tijd.

 

Juist door het wat verder weg te plannen zou het type: ik-kannie-want-me-cavia-moet-afzwemmen, afzegger, geminimaliseerd moeten worden.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Misschien kan Vossie een uitgebreide productdemonstratie laten geven door twee van zijn ambassadrices? Dan weten we zeker dat er een "hoge opkomst" is...

 

Sorry, ik kon m niet laten.... ;D

 

Of alle ondernemers nu op een demonstratie van dildo's en glijmiddel en dergelijke zitten te wachten.... Misschien een lingerie show...;-)

Maar is nog erg ver weg om nu al goed te kunnen plannen.

Link naar reactie

Misschien kan Vossie een uitgebreide productdemonstratie laten geven door twee van zijn ambassadrices? Dan weten we zeker dat er een "hoge opkomst" is...

 

Sorry, ik kon m niet laten.... ;D

 

Of alle ondernemers nu op een demonstratie van dildo's en glijmiddel en dergelijke zitten te wachten.... Misschien een lingerie show...;-)

Maar is nog erg ver weg om nu al goed te kunnen plannen.

 

Goede acts boek je ruim van te voren. Kijk maar naar Kylie, Madonna en Celine ... en die komen dan nog zonder "attributen" :)

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie

ik denk dat we niet meer moeten marchanderen en gewoon vasthouden aan 17 september. Karen heeft overigens wel gelijk.

 

17 september ligt wel midden in het "evenementen"-seizoen, dus vroeg boeken en vastleggen is helemaal niet onverstandig.

 

Ik verheug me er weer op al die bekende en onbekende gezichten achter de nicknames te zien.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@Kees.... meer dan gulle gift.... :-* Alvast een kus die je dan for real krijgt... als de datum duidellijk is.

 

 

Augustus is het Scheveningse strand toch nog steeds ECHT de place to be.... Speaking for myself... geen parkeerproblemen... minuutje lopen van mijn huis ;D

Ohhhhhhh.... ennehhhh... Remco... ze hebben daar van die "speciale" strandwielen... ik dacht... te leen !

 

September .... ook no problemo voor mij om de rest van Nederland eens te bekijken ;-)

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Misschien kan Vossie een uitgebreide productdemonstratie laten geven door twee van zijn ambassadrices? Dan weten we zeker dat er een "hoge opkomst" is...

 

Sorry, ik kon m niet laten.... ;D

 

Of alle ondernemers nu op een demonstratie van dildo's en glijmiddel en dergelijke zitten te wachten.... Misschien een lingerie show...;-)

Maar is nog erg ver weg om nu al goed te kunnen plannen.

 

@ Vossie .. een concurrent heeft vorig jaar nationaal (NOS, SBS6 etc) bekendheid verworven door een actie te organiseren waarbij vooral vrouwen werd gevraagd/uitgenodigd om hun oude/kapotte/versleten vibrators in te leveren en een nwe te ontvangen. Het was heel succesvol . Misschien brengt dit je op een idee voor PR actie.

(sorry misschien past dit niet bij een meeting maar ik dacht er nu pas aan) ;D

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie
waar blijven de andere ondernemers? zit iedereen soms voetbal te kijken? Norberttttttt ... kom bij die buis vandaan

 

Voetbal? Buis? Geen tijd voor, druk aan het werk. Begin van de avond nieuwe klant bezocht, nu alles aan het uitwerken zodat compagnon en backoffice morgen aan de slag kunnen.

 

Voetbal komt vrijdagavond wel weer. Wordt ouderwets luisteren via de wereldontvanger want tegen die tijd rijd ik ergens tussen Bolzano en Verona.

 

in vacanza per una settimana in Toscana. Lotti di resto, di coltura e della spiaggia. Auguro tutto su di più alto livello una settimana piacevole e lo vedo o leggo più successivamente!

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Nou Norbert,

 

Some people have all the luck ... en ik maar Italiaans hier in de straat eten :) Geniet er van!

 

Anyway ... ik deed dus een oproep aan ondernemers om onderdelen van de HL Borrel te sponsoren. Heb inmiddels de bitterballen en andere zaken die Sonja Bakker niet moet voor mn rekening genomen tot € 250.

 

Kunnen we van TopicPartners ook een kleine bijdrage verwachten?

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
En welk onderdeel sponsor jij?

 

Tja, de hapjes tijdens de borrel zijn al vergeven..en € 250,- aan mosterd is heel wat potjes Dyon. Dus zullen het de natte versnaperingen moeten worden. Hangt ook af wat de setting wordt: als er nog gekookt gaat worden o.i.d. dan sponsor ik een gang.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Misschien kan Vossie een uitgebreide productdemonstratie laten geven door twee van zijn ambassadrices? Dan weten we zeker dat er een "hoge opkomst" is...

 

Sorry, ik kon m niet laten.... ;D

 

Of alle ondernemers nu op een demonstratie van dildo's en glijmiddel en dergelijke zitten te wachten.... Misschien een lingerie show...;-)

Maar is nog erg ver weg om nu al goed te kunnen plannen.

 

@ Vossie .. een concurrent heeft vorig jaar nationaal (NOS, SBS6 etc) bekendheid verworven door een actie te organiseren waarbij vooral vrouwen werd gevraagd/uitgenodigd om hun oude/kapotte/versleten vibrators in te leveren en een nwe te ontvangen. Het was heel succesvol . Misschien brengt dit je op een idee voor PR actie.

(sorry misschien past dit niet bij een meeting maar ik dacht er nu pas aan) ;D

 

Ik heb die actie gezien ja en kreeg inderdaad een hoop aandacht en was redelijk goed bezocht.

Zijn inderdaad leuke acties welke overigens niet goedkoop zijn om te houden.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Norbert... jij ook een dikke :-*

Jouw eitje ook 3 minuten ;)

 

Ik heb de kalender aangepast! En vrijdag heb ik bericht over EZ-sponsoring.

 

Wil iedereen die aangeven heeft dat hij/zij aanwezig is dit melden in kalender >>> Dan hebben we duidelijk overzicht wie er komt en kunnen we daar de locatie (en het aantal bitterballen) op afstemmen.

 

BTW: ik persoonlijk krijg onwijs veel energie van dit soort leuke initiatieven... ingestoken door HL-leden zelf.....

 

 

Edit: url van kalender aangepast

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

De teller staat inmiddels op 13, dat moet makkelijk verdubbeld kunnen worden denk ik!

 

Kom op heren, dames ondernemers! Meld u aan, meld u aan! ;)

 

Als de opkomst duidelijk is (aanmelden kan tot 1 juli en afzeggen zonder goede reden uiteraard niet toegestaan) dan kunnen we een mooie locatie + kleine agenda in elkaar zetten.

 

We hebben al een leuk budget en dus wat onderhandelingspower, dus dat moet goedkomen!

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Tenzij ik iets heb gemist, zit er 500 in de pot van Norbert en mij. Welke ondernemers hebben nog wat halfjaar winst over om dit omhoog te krijgen?

 

Minimaal 2.000 moet haalbaar zijn lijkt me, we zitten al op 25% :)

 

Nou voorruit... Ik kan alleen iets minder gul zijn, mijn toko doet mee voor 100,- ;) Betalen naar draagkracht toch ? ;)

 

30% ! ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.