• 0

Welke acties heeft u ingezet op het succes van oranje?

We zijn benieuwd naar ondernemersinitiatieven. Als we deze via dit forum verzamelen kunnen we er wellicht een mooi nieuwsberichtje van maken op zibb.nl. En tegelijkertijd is het mooi inspiratiemateriaal voor collega-ondernemers.Tenminste, als oranje blijft scoren.

Lees hier hoe het Kruidvat geniet van een stormloop op haar webshop. Simpelweg door bij elk Nederlands doelpunt honderd euro korting te geven op de prijs van een lcd-scherm.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15981-hoe-overleeft-u-de-oranje-gekte/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 1

Ik kijk het niet eens eigenlijk, ga liever zelf wat doen als ik eerlijk ben, maar dan een andere sport... En verder, ik doe er persoonlijk niet aan mee, alleen voor NA het EK heb ik iets gepland aan een actie voor mijn bedrijf ;)

• 0

Helaas is het EK wat eerder afgelopen, dan maar wat vroeger starten met mijn After EK weeks...

Ik vraag me af hoeveel ondernemers door het vroegtijdige uitval verlies zullen lijden...? ???

• 0

Mosterd na de maaltijd. Als de redactie van Zibb interesse heeft in Oranje Ondernemers is het slimmer om wat eerder te beginnen.

Enfin. Rusland wordt kampioen, dus topic kan dicht. 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar