Romano Sandee Geplaatst: 11 juni 2008 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 11 juni 2008 Tijdens de maandagmiddag dat ik ook een presentatie had met mijn bedrijf, werd er voor de provincie Groningen ook een nieuw netwerk gelanceerd: Groninc. Met het nieuwe netwerk wil de provincie Groningen intensiever met ondernemers betrokken zijn en biedt zij mogelijk om te netwerken via een Ning board, hetzelfde dat het KvK ook gebruikt. Wie zijn er nog meer lid van Groninc hier? Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 11 juni 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 11 juni 2008 Ik vind provinciegrenzen nou net volledig geen nuttige scheiding voor de focus van een online netwerk... Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 11 juni 2008 Nee, dat misschien niet, maar het is een initiatief vanuit de provincie Groningen, in de praktijk zullen denk ik ook ondernemers, die leveren in de provincie Groningen, er lid van gaan worden... Maar goed, dat is denk ik verder ook een zaak van het bestuur o.i.d. van de provincie... Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen