• 0

starten automarkt

beste dames en heren,

 

ik ben van plan om een automarkt te starten op iedere week op zondagen,

ik heb al een plannen gemaakt en op Word ingetypt.

 

zoals meschien meeste mensen al afvragen wat voor automarkt bedoel ik precies?

 

het gaat om en automarkt waar iedereen hun auto willen verkopen aan geinteresseerde klanten die het meschien overwegen te verkopen, ik ben alleen een organisator die een groot plek beschikbaar stelt om mensen hun auto te kunnen parkeren en adverteren.

ik heb ook genoeg parkeerplaatsen voor bezoekers zonder dat de omwonende mensen van last hebben

ik heb ook plannen gemaakt over de veiligheid over wat we moeten doen over gestolen auto's, het dragen van grote bedragen op zak enzovoort.

 

mijn vraag is, bij wie moet ik terecht zijn om vergunning aan te vragen?

zijn er voorwaarden en eisen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

mijn vraag is, bij wie moet ik terecht zijn om vergunning aan te vragen?

zijn er voorwaarden en eisen?

 

Ga eens naar de gemeente en kamer van koophandel om je te laten informeren over de mogelijkheden.

 

Denk aan beperkingen dit die evenement moeilijker gaan maken. Denk bijvoorbeeld aan milieu en geluidsoverlast. Heel veel auto's bijelkaar produceren dit namelijk :)

 

Verder heb je dus een geschikte locatie nodig bij voorkeur buiten de bebouwde kom.

 

Ik moet zeggen dat het een leuk idee is. Hoe haal je de kosten eruit en wil je winst gaan maken? paar % van verkoopbedrag of bedrag voor een parkeerplaats? Misschien een idee om daarnaast ook een soort markt te organiseren met autoartikelen. als de geinteresseerden er dan toch al zijn :). Je moet ook gaan adverteren enz enz. heb je die kosten ook al meegenomen?

 

Veel succes!

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Ik geef de Topicstarter weinig kans.

Geen enkele gemeente zit te wachten op een 2e Beverwijk waar hordes Polen op af komen omdat ze bij Atlan geen eerlijke auto vinden. ;)

 

Ze zien sowieso al een probleem met het milieu (lekkende auto's)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Ken het idee uit Belgie

 

daar vragen ze €10,- per auto op een zondag en dan mag je je auto een hele dag laten staan.

 

er kan dan iedereen komen kijken en ik denk dat ze daar ook € 1,- voor vragen.

 

als je wilt is er een brug om eens onder de wagen te kijken en verder moet je het zelf maar uitzoeken.

 

als ik het goed gehoord heb kunnen ze 250 auto kwijt op die plek dus 2500 euro is wat ze aan de auto's verdienen.

 

en dan de inkom van de bezoekers nog en natuurlijk hebben ze hun eigen bar en toiletten.

 

nu met ik wel zeggen dat milieu deen probleem is daar dat hebben ze niet.

 

maar ik denk dat je daar hier in Nederland op gaat struikelen.

ze gaan eisen stellen aan je parkeer plaatsen en hoe zit het als er iets gebeurd brandje is zo begonnen op zo een plek.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.