• 0

hoe promoot ik mijn website?

Ik ben een startende ondernemer met een uniek concept(vind ik zelf).

 

Mijn vraag: wat moet ik doen wie of wat moet ik benaderen om mijn website de bekendheid te geven die het verdient.mijn site is sinds 10 mei 2008 online www.e-flowers-cards.com. ik maak al reclame via google Adwords met een klein budget.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Dat idee is goed te herhalen:

 

e-dogcards.com

e-catcards.com

e-hamstercards.com

e-cactuscards.com

e-fruitcards.com

e-elephantcards.com

 

Leuke hobby, maar een business? Dan zul je toch moeten aantonen dat mensen op zoiets zitten te wachten. Een business behoeft een markt, en een markt bestaat uit koopkrachtige vraag.

 

Is hier vraag naar?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

allereerst moet ik opmerken dat de post van Nico Schouten mijn lichtelijk heeft wakker geschud.misschien moet ik nog maals vertellen dat ik geen techneut ben of een wizzkid,zoals ik al zei e-flowers&cards moet nog flink aangepast worden gaat ook gebeuren op korte termijn.Als er geen animo voor is dan vraag ik mijn af waar die ruim 4000 bezoekers in een maand tijd vandaan komen(zeker niet van Adwords die heb ik 10min geleden opgezegt.)augustus 2007 was dit alleen een idee Mei 2008 online mag je dan een klein beetje trots zijn voor een internetleek.

De handelsbenaming voor mijn site is E-flowers&cards

Ik richt mijn trouwens op de.nl en .com markt daarom is de site ook in 2 talen NL en GB.

Link naar reactie
  • 0

Ruben bedankt. In eerste instantie wou ik eenzelfde verhaal afsteken, maar op de een of andere manier voel ik me dan toch weer geremd.

 

Als ik jou was, Refjam, zou ik nog eerst eens precies nadenken wat je wilt met je site en of (en hoe) het aan kan slaan bij je doelgroep.

 

Het aantal bezoekers kan natuurlijk ook komen door je site te plaatsen op sites als higherlevel..

 

Ps. uniek:

http://www.iflowers.com/

http://www.flowers24hours.co.uk/vflowers/

Link naar reactie
  • 0

die linkjes had de bouwer van je website al gedeeltelijk moeten regelen voor je. een beetje mosterd na de maaltijd....

RR Verhuurmakelaars

Eusebiusbinnensingel 5-2

Postbus 4164

6803 ED Arnhem

 

Tel. + 31 26 323 08 08

Fax. +31 26 323 08 08

Email. info@rrverhuurmakelaars.nl

Web. www.rrverhuurmakelaars.nl

Link naar reactie
  • 0

allereerst moet ik opmerken dat de post van Nico Schouten mijn lichtelijk heeft wakker geschud.misschien moet ik nog maals vertellen dat ik geen techneut ben of een wizzkid,zoals ik al zei e-flowers&cards moet nog flink aangepast worden gaat ook gebeuren op korte termijn.Als er geen animo voor is dan vraag ik mijn af waar die ruim 4000 bezoekers in een maand tijd vandaan komen(zeker niet van Adwords die heb ik 10min geleden opgezegt.)augustus 2007 was dit alleen een idee Mei 2008 online mag je dan een klein beetje trots zijn voor een internetleek.

De handelsbenaming voor mijn site is E-flowers&cards

Ik richt mijn trouwen op de.nl en .com markt daarom is de site ook in 2 talen NL en GB.

 

Beste refjam,

 

Ik raad je aan om google analytics te gebruiken voor je site. Dit is gratis en hiermee kun je precies zien waar je bezoekers vandaan komen. Je zegt dat je geen techneut of wizzkid bent. Wellicht kun je over nadenken om toch een beetje hulp te nemen van zo'n iemand.

Neem het bezoekersaantal: zijn dit bijvoorbeeld unieke bezoekers of wordt elke bezoeker getelt? Als jij zelf bijvoorbeeld je site al 10 keer bezoekt op een dag dan is dat al 300, doen meerdere mensen dit dan zou je gauw op een hoog aantal uitkomen enz enz.

 

Je site kun je het beste promoten door linkbuilding. Dus links ruilen met site die jou doelgroep bezoekt. Dus site over bloemen, bloemschikken enz enz. Hierdoor neemt je pagerank ook toe (= belangrijkheid volgens google). Daarnaast helpt het schrijven van leuke of informatieve teksten ook om de bezoekers jou te laten vinden. Echter weet ik niet of dat in jouw geval handig is.

 

Over de foto's: probeer je te onderscheiden. Wees creatief en maak er iets spannends, humoristisch of leuks van. Alleen een bosje bloemen op een foto kan saai zijn... misschien een spannende dame op de foto met een bos bloemen en een leuke tekst erbij (zou ik dan waarderen ;D). Ga eens kijken wat ze op andere sites hebben en bedenk eens hoe jij je echt kan onderscheiden!

 

 

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat ik heel goed weet wat ik met website wil alleen dat derden het niet zo goed begrijpen en dat is logisch men gaat altijd uit van eigen visie.En natuurlijk probeer ik mijn site op alle mogelijken manieren te promoten.Ik heb geen doelstelling om direct inkomsten te genereren geef mijn maar gebruikers!!

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat ik heel goed weet wat ik met website wil alleen dat derden het niet zo goed begrijpen en dat is logisch men gaat altijd uit van eigen visie.En natuurlijk probeer ik mijn site op alle mogelijken manieren te promoten.Ik heb geen doelstelling om direct inkomsten te genereren geef mijn maar gebruikers!!

 

Een eigen visie hebben is zeker erg goed! Maar bedenk wel dat deze derden nou juist de consumenten zijn die jouw kaartjes moeten gaan versturen. Zie de kritiek juist als een kans om je product beter te maken.

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Ebeltjed bedankt voor je informatie allemaal heel nuttig.

Toppie!! ik begrijp alleen niet hoe het kan dat als je je eigen site 10x bezoekt de teller dan naar 300 gaat. Bij mijn worden alleen de bezoekers getelt die daadwerkelijk iets aanklikken, alleen op de homepage word niet getelt.

Link naar reactie
  • 0

Ebeltjed bedankt voor je informatie allemaal heel nuttig.

Toppie!! ik begrijp alleen niet hoe het kan dat als je je eigen site 10x bezoekt de teller dan naar 300 gaat. Bij mijn worden alleen de bezoekers getelt die daadwerkelijk iets aanklikken, alleen op de homepage word niet getelt.

 

ik bedoel meer de unieke bezoekers. Stel ik bezoek jouw site vandaag 5 keer om er meerdere keren te kijken. Hoe vaak telt jouw site mij? ik ben in principe 1 bezoeker die 5 keer je site bezoekt. Geeft je teller dan 5 bezoekers aan of 1? Stel ik bezoek deze maand jouw site elke dag 5 keer, dat is 150 keer. Telt jouw site mij als 1 bezoeker, of elke dag als 1 (dus 30 keer in een maand) of 150 bezoekers. Snap je het?

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 1

Ruben bedankt. In eerste instantie wou ik eenzelfde verhaal afsteken, maar op de een of andere manier voel ik me dan toch weer geremd.

 

Graag gedaan...

 

[toelichting op eerdere reactie]

 

Er zijn verschillende manieren om op een post te reageren. Wie wat langer op HigherLevel rond zwerft weet dat ik niet te beroerd ben om zeer uitvoerig kennis over te dragen. Een andere keer is een van-dik-hout-zaagt-men-planken een betere. Of ik iedere keer de goede variant kies laat ik in het midden. Dat oordeel laat ik aan een ander.

 

Feit blijft voor mij dat als je onvoldoende kennis van zaken hebt, en nog maar net komt kijken, je je niet op de borst moet gaan slaan met superlatieven. Dan kun je verwachten dat er iemand vroeg of laat gaten in schiet. En het gekke is dat dat moment vaker vroeg komt dan laat. Wekelijks krijg ik "unieke" businessplannen onder ogen. Mijn archief staat er inmiddels vol mee. Maar het zijn maar hele enkele pareltjes die dat predikaat mogen dragen. Er zitten wel levensvatbare concepten tussen, maar het meeste is broddelwerk.

 

Wat mij betreft is deze discussie gesloten. Op naar de inhoudelijke kant van de post....

 

[/toelichting op eerdere reactie]

 

 

Ik heb geen doelstelling om direct inkomsten te genereren geef mijn maar gebruikers!!

 

 

Maar wat heb je dan aan de gebruikers? Wat is jouw belang bij het uitgeven van geld voor hosting en adwords? Wat krijg jij er dan voor terug? Ik kan me voorstellen dat als je een bepaalde ideële doelstelling hebt, zoals een geloof, het je dan niet om de inkomsten gaat. Maar je krijgt er dan wel wat voor terug. Als het niet om de inkomsten gaat, waarom dan geen leuke hobby site, of de site onderbrengen in een stichting in plaats van een bedrijf? Als je als bedrijf geen inkomsten hebt, zal de belasting uiteindelijk toch iets gaan doen met al je BTW terugvorderigen.

Link naar reactie
  • 0

Als er geen animo voor is dan vraag ik mijn af waar die ruim 4000 bezoekers in een maand tijd vandaan komen.

 

De vraag is niet waar ze vandaan komen, maar waarom ze weg gaan zonder een kaart te versturen. Denk daar is goed over na. Neem de objectieve kritiek hier heel serieus. Met deze kritiek kun je meer dan de vaak subjectieve kritiek van vrienden en familie.

Link naar reactie
  • 0

wie zegt dat er gebruikers weggaan zonder een kaart te versturen met 1 uit 2 zit ik volgens mijn redelijk op schema.ik wist niet dat derden ook kunnen zien hoeveel kaarten verstuurt zijn via e-flowers&cards.Als ik het mijn goed herinner is er maar 1 administrator bij e-flowers&cards.

Link naar reactie
  • 1

Waarom voel je je bij iedere reactie in dit topic direct aangevallen? Waarom vraag je om advies als je bij elk advies als een gebeten hond reageert?

 

Ik weet het, jij bent de administrator van je website, jij bent de baas daar, jij kan zien hoeveel kaartjes er verstuurt worden. Goed zo! Grote jongen.

 

Maar wat mijn punt was is dat het misschien handig is om te bedenken waarom niet al die 4000 bezoekers (of hits?) een kaartje versturen (natuurlijk weet ik ook dat 100% onmogelijk is).

 

Anderen hebben in dit topic al veel nuttige tips gegeven. Doe er je voordeel mee, of niet. Zo niet doe de dingen dan zoals jij denkt dat het moet en ga hier niet om advies vragen.

 

Succes ermee.

 

 

Link naar reactie
  • -2

Het duurt altijd lang om je website op internet te krijgen. En een beetje populair te maken. Het aanmaken van linkjes op diverse websites en startpagina's wil altijd wel goed werken. Niet alleen komen bezoekers via deze weg op je website maar Google vind de weg ook steeds beter naar je website.

 

Uit pure frustratie hierover heb ik zelf maar een website gemaakt waar je gratis je website links kan toevoegen! Je hoeft je alleen aan te melden. De website heet EDIT MOD: geen SPAM svp. Ik weet niet wat jullie mening is maar het leek me een leuke manier om websites te promoten.

www.windsoft.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Het duurt altijd lang om je website op internet te krijgen. En een beetje populair te maken. Het aanmaken van linkjes op diverse websites en startpagina's wil altijd wel goed werken. Niet alleen komen bezoekers via deze weg op je website maar Google vind de weg ook steeds beter naar je website.

 

Uit pure frustratie hierover heb ik zelf maar een website gemaakt waar je gratis je website links kan toevoegen! Je hoeft je alleen aan te melden. De website heet www.linkplatform.nl . Ik weet niet wat jullie mening is maar het leek me een leuke manier om websites te promoten.

 

Ruim een half jaar later reageren om je eigen site te promoten? Jij heb hier zeker geen eigen belang bij?

 

www.sidn.nl: info op www.linkplatform -punt- nl

 

J Wind

+31 (0)6 XXXXXXX

XXX@windsoft.nl

 

(dit zijn openbare gegevens trouwens)

 

 

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt misschien een beetje zo! Maar ik heb er zelf net zoveel baat bij als de gebruikers van higherlevel. De site bevat geen commerciele advertenties dus finacieel schiet ik er niks mee op! Het is puur gebouwd om projecten een gratis link te geven omdat ik zelf geen goede website kan vinden waar ik mijn links kwijt kan. Vandaar!

 

 

www.windsoft.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste JoostMartijn.

 

IN korte tijd ben je de tweede die met een website komt waar je je link kunt achterlaten, en je wekt de suggestie dat dit goed zou zijn voor de vindbaarheid in google.

 

Voordat je aan dit soort acties begint en jezelf als "Automatiserings- en Internetservices" bedrijf nogal voor *&^ zet is het misschien handig eens te kijken hoe SEO werkt. Op welke manier een link bijdraagt aan vindbaarheid en vooral wat een linkfarm is.

 

Succes met lezen. Ik zal geen gebruik maken van je service iig

 

Frans

 

Edit: leuk ook trouwens dat je hier gaat linken naar je linkfarm (zie laatste deel van de toelichting in de link). Goeie actie joh

lees vooral dit ook even, en verwijder zelfstandig je links

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.