Annedien Hoen Geplaatst: 17 april 2003 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 17 april 2003 Hallo allemaal! Ik vind www.chapterone.biz erg leuke vormen aannemen, goeie inhoud en relevante links. Wat vinden jullie? Op-aanmerkingen? Feedback? We horen het graag! Annedien Link naar reactie
Peter PMPAdvies Geplaatst: 17 april 2003 Peter PMPAdvies 34 7 Geplaatst: 17 april 2003 Ben d'r net geweest en heb er een leuke link afgeplukt. Een artikel over "The new normal" Weer een happy user!! Van sommige links snap ik niet waar ze heen gaan kijkend naar de omschrijving. Persoonlijk ga ik dan ook niet klikken. Misschien per link wat meer aandacht besteden aan de omschrijving. Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 17 april 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 17 april 2003 Bedankt voor de reactie Peter, We zullen het iets duidelijker maken de volgende keer. Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Bart Geplaatst: 18 april 2003 Bart 95 0 Geplaatst: 18 april 2003 ik zou ook een ander lettertype toepassen. Dit is net ff te wazig.... zeker de schuine teksten zijn aandacht vragend!! (of zijn mijn ogen nou zo slecht..... :o mmmm kan ook mn beeldscherm zijn.. :-\ Verder wel een leuke site, interessante links! Complimentonos!! Bart ice Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen