ik heb vorige week de autocad tekeningen binnen gekregen van een nieuw ruimte besparend meubelstuk. Over twee weken heb ik een schaalmodel klaar.
Mijn idee wordt op dit moment getest op octrooieerbaarheid en haalbaarheid.
Ik vraag mij af wat gebruikelijk is voor een startend iemand als mij om te doen t.a.v. de productie en uiteindelijk de verkoop van meubelstukken?
Is het in mijn geval handig om licenties te verkopen en mij totaal niet met de productie en verkoop bezig te houden of is het aantrekkelijker om zelf de productie in de hand te hebben en je product aan grote meubelboulevards te verkopen.
Heeft hier iemand ervaring mee of advies voor??
Dank
Serge
www.onroxx.nl | Heren accessoires - beads & leather by onroxx
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Serge_!
Serge_!
Beste mensen,
ik heb vorige week de autocad tekeningen binnen gekregen van een nieuw ruimte besparend meubelstuk. Over twee weken heb ik een schaalmodel klaar.
Mijn idee wordt op dit moment getest op octrooieerbaarheid en haalbaarheid.
Ik vraag mij af wat gebruikelijk is voor een startend iemand als mij om te doen t.a.v. de productie en uiteindelijk de verkoop van meubelstukken?
Is het in mijn geval handig om licenties te verkopen en mij totaal niet met de productie en verkoop bezig te houden of is het aantrekkelijker om zelf de productie in de hand te hebben en je product aan grote meubelboulevards te verkopen.
Heeft hier iemand ervaring mee of advies voor??
Dank
Serge
www.onroxx.nl | Heren accessoires - beads & leather by onroxx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16114-licenties-verkopen-of-zelf-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag