Ik ben de afgelopen dagen op het forum flink aan het zoeken geweest, maar kan nog niet tot een eenduidig antwoord op mijn vraag komen:
"Wat mag wel en wat mag niet?" ??? ???
Product kopen bij een retail winkel in Amerika, zelf op laten sturen naar Nederland en hier doorverkopen. Mag dit?
Product kopen bij een retail winkel in Amerika en dan opsturen naar de Nederlandse klant (zoals bijvoorbeeld wordt gedaan door "fromus2eu.com"). Mag dit?
Product kopen bij een webwinkel in Amerika die naar Europa verstuurd en hier doorverkopen --> Op het forum las ik dat dit gewoon is toegestaan, omdat de IE rechten worden betaald via deze webshop?
Ik heb inmiddels begrepen dat iedere vorm van parallel-import verboden is, dus ik probeer nu uit te vinden wanneer iets nu wel en wanneer het niet onder parallel-import valt.
Cybewinder
Cybewinder
Ik ben de afgelopen dagen op het forum flink aan het zoeken geweest, maar kan nog niet tot een eenduidig antwoord op mijn vraag komen:
"Wat mag wel en wat mag niet?" ??? ???
--> Op het forum las ik dat dit gewoon is toegestaan, omdat de IE rechten worden betaald via deze webshop?
Ik heb inmiddels begrepen dat iedere vorm van parallel-import verboden is, dus ik probeer nu uit te vinden wanneer iets nu wel en wanneer het niet onder parallel-import valt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag