Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Zo, dat was al met al een productief dagje bugs hunten! :)

 

Ja, leuk he? Presenteer je met trots je werk van de afgelopen weken, begint het gezeur pas goed! ;)

Eindelijk, eindelijk, kan ik eens een keer terugzeuren! ;D

En dan wordt het ook nog meteen opgelost! Super! Met een beetje finetunen is het toch weer heel snel heel fraai geworden! Mijn complimenten!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Mooi snel, lekker vol. Ik mis één ding: een lekkere visual op de voorpagina. Gewoon 1 foto met onderschrift, steeds wisselend. HL is zooooo tekstgericht. Blaablaablaa: het gaat maar door. Laat die kacheltjes nou eens zien, toon je nieuwe shopfront, je werkomgeving, die auto en de kop van je grootste concurrent.

 

Uitdaging voor het komend half jaar: forum visueler maken....

 

(wel rekening houden met regels over citeren 'beeld' ...)

hulkette.thumb.jpg.aa946c60f5e983a2063cf9a785b61069.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Ja, leuk he? Presenteer je met trots je werk van de afgelopen weken, begint het gezeur pas goed! ;)

 

We waren daar júist op berekend. Met iets als dit - in relatief zeer korte tijd een compleet technisch en grafisch re-design - kan het niet anders of er zijn opmerkingen en er vallen steekjes. En daarbij is dit een mooi moment om allerlei sluimerende wensen mee te pakken en dus goed om alles helemaal open te doen en snel te reageren. Dus iedereen die nog verzoeken heeft, spui ze! :)

Link naar reactie

Er staan regelmatig plaatjes bij berichten en reacties. Wellicht is het mogelijk voortdurend afbeeldingen te laten roteren op de voorpagina, met de titel van het bericht als gelinkt bijschrift. Zodat er iets meer kebeurt op de voorpagina...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Kudos voor alle mods en admins voor de fantastische manier waarop ze met alle (opbouwend bedoelde) kritieken omgaan. Jullie hebben goed werk afgeleverd!

 

Nog een verzoekje van mijn kant: Zou het mogelijk zijn om sommige topics naar believen aan en uit te zetten? Wat ik eigenlijk als resultaat voor me zie is dat alle nieuwe berichten op de voorpagina verschijnen, behalve die topics waar ik zelf een vinkje bij heb gezet niet te willen volgen (dan wel vinkje uitgezet).

 

Dit nieuwe berichten invoervak is trouwens een hele verbetering....

 

Toevoeging in het kader van HigherLevelHack: Onderaan een bericht (in ieder geval onder het laatste) een linkje naar de home pagina. Scheelt toch weer scrollen en klikken....

Link naar reactie

Interessante re-design. Wat ik het sterkste punt van het re-design vind is da het erin slaagt een fris gevoel te geven terwijl het niet vervreemd. Dat is best knap.

 

Klein esthetisch puntje: Logo is wat wazig.

 

Ik heb een vraagje - dit is geen bug - maar zou het mogelijk zijn dat als ik in een topic ben en ik wil replyen terwijl ik niet ingelogt ben, dat ik na het inloggen teruggestuurd(re-direct) word naar de betreffende topic?

Link naar reactie
Zodat er iets meer kebeurt op de voorpagina...

 

Hoe vind je het zijbalkblok op de voorpagina nu? Van alle op dat moment ingelogde leden wordt de avatar getoond indien die er is en anders een silhouet, met als je eroverheengaat de naam en als je klikt het profiel. Een beetje geïnspireerd door het een tijdje geleden door Yahoo! overgenomen MyBlogLog.

 

(P.S. En nu wel allemaal een mooie avatar uploaden in je profiel!! :))

Link naar reactie

Bij mij loopt de tijd van HigherLevel een uur vóór op de werkelijke tijd...

 

Dat heb je als het goed is zelf in je profiel ooit eens aangepast (hier is met het re-design niets aan veranderd, wel is deze optie niet langer om actief in het profiel). We gaan hebben alle tijdsaanpassingen van alle gebruikers re-setten ge-re-set, zodat iedereen vanaf nu waar dan ook ter wereld de Nederlandse tijd ziet.

Link naar reactie

Nog een mieren**kpuntje: als je reageert staan onder het formulier voor je reactie de eerdere posts. De kop tussen de berichten heeft echter een dusdanig laag contrast dat even 'scannen' niet werkt. Zie plaatje.

 

En nog een, met het risico op de HL meeting een hoedje met mieren te moeten dragen ;) :qua snelheid merk ik het amper op m'n 8mbit adsl lijntje maar de site gebruikt zo'n 60% teveel bandbreedte. Met name Javascript bestanden hebben geen 'expire header' en zijn niet 'minified' (gecomprimeerd zeg maar) Kan zijn dat dat voor het ontwikkelen / testen is. In dat geval: niets gezegd.

berichtenscheiding.thumb.gif.a0a4674204ab815345c6d8d2f145b3a0.gif

berichtenscheiding.thumb.gif.a0a4674204ab815345c6d8d2f145b3a0.gif

Link naar reactie

Leuk! Er kan nu ook een reactie bij 'reuzen' geplaatst worden. Kreeg er net één met de tekst "goede inhoudelijk post". Niet dat het mijn postgedrag beinvloedt maar toch: leuk.

 

Het publiceren van reacties bij reuzen en kneuzen lijkt mij geen goed idee. Neem 'gezondheids blokjes' (alias verbastert maar lijkt me duidelijk) De posts die ik gelezen heb geven me de indruk van een te enthousiaste starter. Lees ik z'n 'karma-verslag' dan krijg ik het idee 'stakker'.

 

Niets mis met m'n eigen 'karma-verslag'. Eén kneus met de opmerking 'kan het ook wat vriendelijker'. Nou in mijn beleving op dat moment niet (door achtergrond plaatser, bericht en wellicht stand van de maan) Prima als ik dat lees. Maar als ik in de komende vier jaar 138 reacties "goede inhoudelijke post" en 10 reacties "kan het ook wat vriendelijker" krijg wat is de impressie van de lezer dan? En dan lever ik nog weinig inhoudelijke kritiek op vragen.

 

De motivatie voor het "karma-verslag" is om inzicht te krijgen in de waarde van reuzen / kneuzen. Nou die is er niet. Zoveel mensen, zoveel persoonlijkheden, zoveel meningen. Een overzicht van meningen over mijn reacties hier op HL wil ik niet gepubliceerd hebben.

Link naar reactie

Een overzicht van meningen over mijn reacties hier op HL wil ik niet gepubliceerd hebben.

 

Het lijkt me ook niet dat dat bewust openbaar gemaakt is. Jeroen?

 

Zie reactie pagina vier van dit draadje.

 

Nog een bug: om de reactie van Jeroen te vinden op het publiceren van karma van anderen heb ik zijn laatste dertig reacties bekeken via zijn profiel Daar vond ik deze link. De anchor '#msg170024' in de url bestaat echter niet of in ieder geval niet op pagina waar je op uitkomt (de eerste van dit draadje). Heeft wellicht ook invloed op de zoekfunctie.

 

edit: link gefixt

Link naar reactie

Iedereen probeert een ander toch te helpen naar eer en geweten en binnen de grenzen van het mogelijke? Wat maakt het dan uit of iemand het een keertje niet met je eens is. Dat zal hopelijk nog wel vaker gebeuren. Goed voor de discussie.

 

Ik heb ook geen enkel probleem met kritiek, zelfs als die in mijn beleving niet terecht is. Karma zal me dus ook worst wezen.

 

Waar ik wel nadrukkelijk bezwaar tegen maak is dat HL een overzicht van anonieme reacties op mijn berichten hier publiceert.

Link naar reactie
Zie reactie pagina vier van dit draadje.

 

Inderdaad, ik dacht dat dat ging om het bekijken van je eigen stand van zaken - dat kon eerst ook niet. Excuses!

 

Waar ik wel nadrukkelijk bezwaar tegen maak is dat HL een overzicht van anonieme reacties op mijn berichten hier publiceert.

 

Is inderdaad wel een beetje raar dat dat zonder je goedkeuring of medeweten gebeurt.

Link naar reactie

Waar ik wel nadrukkelijk bezwaar tegen maak is dat HL een overzicht van anonieme reacties op mijn berichten hier publiceert.

 

Mee eens, dit is een directe boodschap vergelijk baar met een PM, direct gericht aan de poster en niet voor iedereen om te lezen. Waarom het nu ineens open op het forum staat is mij een raadsel.

Link naar reactie

Geen idee of het iets met het re-design te maken heeft, maar als ik in de WieWatWaar zoek op postcode en 20km , krijg ik alleen < 10km, terwijl als ik op 30km zoek, ik zie dat er wel degelijk bedrijven op >10 en < 20 bestaan.

 

Andere suggestie: Maak 'Over higherlevel.nl' onderaan klikbaar en laat het naar de Wat is Higherlevel pagina linken.

 

Edit: en van mij mag de onmouseover submenu wel blijven staan als je per ongeluk met je muis over het vlak onder het menu gaat. Je moet nu wel erg precies met je muis een L beweging maken om naar een submenuitem te klikken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.