Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Hallo Jeroen,

 

Daar ben ik weer met een vraag/verzoek.

 

Vannacht of vanmorgen plaatste Rene een oproep voor iemand met een irocontract. Daarop zijn inmiddels vijf reacties gekomen. Het rare is dat die niet net als in het forum op chronologische volgorde staan, maar ik vermoed op datum en dan alfabetische? volgorde of zoiets. De reacties staan nu dus zo door elkaar dat het een beetje een rare discussie lijkt, terwijl er wel lijn in zat.

Is het mogelijk bij vraag een aanbod de reacties naast op datum ook op tijdvolgorde te zetten? Dan worden het bij meerdere reacties wat logischer lijstjes.

 

Groeten Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Hey ,

 

Even een snelle vraag.

 

Als ik kijk naar het forum zonder ingelogd te zijn zie ik alle recente zaken. Als ik mijzelf ga inloggen verdwijnen verschillende zaken.

 

Hoe kan dat? doe ik iets verkeerd?

 

Hoor het graag

 

 

Gr

MKB Cursussen is de ideale partner voor al uw Trainingen en Cursussen op gebied van Verkoop, Retail en Sales. Betaalbaar en goede kwaliteit !

 

Wij geven oa : Verkooptraining, Klantvriendelijkheidstraining, Telefonische verkoop, Winkeldiefstalpreventie.

 

www.mkbcursussen.nl

Link naar reactie

Ga even naar -->> mijn profiel -->> bewerk profiel (boven avatar) -->> voorkeuren.

Scroll iets omlaag op de pagina, daar zie je vervolgens een lijst van alle subfora.

Hier kun je zelf aangeven van welke fora je de berichten wilt zien op de voorpagina.

Waarschijnlijk zijn er bij jou een aantal vakjes niet aangevinkt.

Volgens mij staat bijvoorbeeld 'off topic' standaard 'uit'.

Link naar reactie

heel simpel !

 

Dank je Nico

 

 

gr

MKB Cursussen is de ideale partner voor al uw Trainingen en Cursussen op gebied van Verkoop, Retail en Sales. Betaalbaar en goede kwaliteit !

 

Wij geven oa : Verkooptraining, Klantvriendelijkheidstraining, Telefonische verkoop, Winkeldiefstalpreventie.

 

www.mkbcursussen.nl

Link naar reactie

De rode knop 'Op zoek naar een leverancier? Vraag een medelid!' steekt uit de tabel op sommige pagina's vanwege een kleinere kolombreedte rechts.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Vond deze ook wel leuk : gebruikte de zoekfunctie en de eerste berichten waren gepost op :

 

Laatste bericht op 1 januari 1970 door in

 

;D

 

Weet je toevallig nog waar je op zocht?

 

Nee, sorry.... ik weet nog dat die nacht ( :P ) er een naam ineens "binnen kwam" die me herkenbaar voor kwam : S. van de Griek. Toen ben ik gaan zoeken. (en erachter gekomen waarom die naam me bekend voor kwam !) Dus het moet daar ergens mee te maken hebben. Net weer gezocht, maar kan het niet zo snel terug vinden.....

 

 

Maar ja, wanneer ik dan eenmaal aan het struinen ben....

 

Link naar reactie

F*&*king hell (excuse me)

 

Zit ik een kwartier te typen in INGELOGDE status. post ik het bericht, blijkt dat ik ineens UITGELOGD ben. Bericht weg

 

Please doe er iets aan dat het bericht bewaard blijft als ik in moet loggen. Werkt op de meeste fora, alsmede op LinkedIn dus dat moeten de techneuten hier toch ook kunnen?

 

Frans

*die even een peuk opsteekt en straks wellicht vol goede moed overnieuw begint*

Link naar reactie

@Frans:

 

Als je je zelf aanleert om in elk invulscherm op internet automatisch CTRL-A, CTRL-C te doen, kun je jezelf een hoop tijd besparen. Er zijn overigens voor bijvoorbeeld Firefox plugins beschikbaar die dingen automatisch voor je bewaren.

 

Wensje:

 

Een 'annuleer' button aan het reus / kneus uitdeelschermpje toevoegen lijkt me heel erg gewenst. Het zal waarschijnlijk een hoop ongewenste reuzen en kneuzen besparen van nieuwe mensen ( die bijvoorbeeld hun broer een kneus geven). De tekst kan dan ook beter aangepast worden van "Je hebt een kneus uitgedeeld." naar "Je staat op het punt om een kneus uit te delen.". Je kan dan nog even bepalen of het echt zo erg was.

 

Het simpel sluiten van het uitdeelschermpje heeft hetzelfde effect, maar dat hebben de newbie's nog niet door :).

Link naar reactie

F*&*king hell (excuse me)

 

Zit ik een kwartier te typen in INGELOGDE status. post ik het bericht, blijkt dat ik ineens UITGELOGD ben. Bericht weg

 

Please doe er iets aan dat het bericht bewaard blijft als ik in moet loggen. Werkt op de meeste fora, alsmede op LinkedIn dus dat moeten de techneuten hier toch ook kunnen?

 

Frans

*die even een peuk opsteekt en straks wellicht vol goede moed overnieuw begint*

 

Vreemd.

 

Is mij in 3011 posts nog nooit overkomen, hoewel ik dit soort berichten wel regelmatig lees.

 

Frans, wellicht lange reacties even in word tikken en dan C- en V-en. Of voor bericht plaatsen even alle tekst CTRL C-en. Just to make sure...

 

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Zojuist hebben we twee aanpassingen gemaakt, in reactie op opmerkingen in onder meer dit topic:

 

Uitgelogd worden tijdens het typen van een bericht:

 

Wanneer je het vinkje "onthoud mij" niet aanzette bij het inloggen stelde de server het zo in dat je login na 6 uur verviel. Het zal niet vaak voorkomen dat leden langer dan 6 uur één browersessie open hebben staan op Higherlevel.nl, maar áls

dat wel het geval was werd je na 6 uur uitgelogd. Vermoedelijk is dat wat er gebeurt wanneer mensen een bericht typen en bij het opslaan opeens uitgelogd zijn. Hopelijk is dat dus nu opgelost doordat er geen vervaldatum/tijd meer op zit, maar dat nu afhankelijk is gemaakt van de browser waarmee je Higherlevel.nl bezoekt. Wanneer je nu bijv. inlogt op Higherlevel.nl

en het vinkje niet aanzet en je laat je browser lange tijd openstaan, dan zal je nooit uitloggen.

 

Sporadisch zoekresulttaten uit 1970:

 

De zoekfunctie liet heel sporadisch zoekresultaten zien met alleen "Laatste bericht op 1 januari 1970" in het resultaatveld. Dit kwam doordat de indexer elke 1-2 uur draait en tussentijds verwees naar resultaten die in de korte periode ervoor niet langer bestonden (doordat het topic of bericht bijvoorbeeld samengevoegd, verplaatst of verwijderd was). Het is nu zo opgelost dat het niet meer voor kan komen. Indien er 20 resultaten zijn, maar van 19 heeft ie het topic kunnen vinden, dan worden op dit betreffende zoekpagina maar 19 resultaten getoond.

Link naar reactie

Ik haal daarnet mijn mail op...... komen er op één adres ineens 237 berichten binnen....!!!

 

Na schrik voorzichtig in Postvak In gekeken, zijn het alleen maar HL berichten, zowel PM als "er is een reactie geplaatst..."

 

Dit loopt terug tot 18 februari.....Dus ze zijn ook op datum geplaatst, van ontvangst.

 

Zometeen mijn postvak dus weer even opschonen.... Enig idee ?

 

Down

Link naar reactie

Hoeveel mensen hebben op dit bericht geklikt, om vervolgens op '17' te klikken om bij deze post uit te komen?

 

Wat ik zou veranderen is de sortering van de posts, nieuwste bericht eerst...

 

Je kan hier nog een onderscheid in maken, bijvoorbeeld:

1 tot 15 posts, oudste eerst (leest makkelijker)

15 of meer, nieuwste eerst (leest ook makkelijker)

 

Het is maar net waar je behoefte aan hebt.

 

(als dit ergens een instelling is waar ik overeen gekeken heb, alvast excuus)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.