Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Heb deze suggestie niet kunnen vinden na het gebruiken van de zoekfunctie:

 

Is het mogelijk om een extra filter te hebben in de sectie WieWatWaar? Ik ontdek zojuist deze mooie functie en ontdek tot mijn verbazing dat er aardig wat mensen op enkele minuten fietsen van mijn huis gevestigd zijn c.q. wonen. Het zou leuk zijn als je bijvoorbeeld aan kunt geven wie actief is, bijvoorbeeld de afgelopen x tijd x aantal keer gepost of ingelogd? Wellicht dat dit aan kan zetten tot het op zoek gaan naar actieve mede-HL'ers om de hoek?

 

Zomaar een hersenspinsel :)

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie

Ik heb het idee dat het post-and-run percentage van nieuwe leden verlaagd zal worden als er redelijk consistent een zo laag mogelijke responstijd op hun openingspost is.

 

 

Tegelijkertijd vraag ik me af welk percentage van de nieuwe leden die niet meer op in hun eigen topics reageren wel nog de reacties lezen?

Link naar reactie
Ik heb het idee dat het post-and-run percentage van nieuwe leden verlaagd zal worden als er redelijk consistent een zo laag mogelijke responstijd op hun openingspost is.

Als die reactie dan ook nog inhoudelijk en to the point is, zou je best wel eens gelijk kunnen hebben

 

Tegelijkertijd vraag ik me af welk percentage van de nieuwe leden die niet meer op in hun eigen topics reageren wel nog de reacties lezen?
Zolang de vraag nog niet beantwoord is doen ze dat; daarna haken ze af. Maar de snelheid en kwaliteit van de reacties nodigen uit tot meer...

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

In het preview scherm werken de speciale tekens niet (volgens mij sinds de implementatie van de nieuwe functionaliteit).

 

Als je "één" schrijft, zie je in het preview-scherm dus "één".

En minder speciale tekens zoals de "+" zie je in het preview scherm helemaal niet ...

Link naar reactie

In het preview scherm werken de speciale tekens niet (volgens mij sinds de implementatie van de nieuwe functionaliteit).

 

Als je "één" schrijft, zie je in het preview-scherm dus "één".

 

Dit is inmiddels al niet meer zo, dit is verholpen. Echter:

 

En minder speciale tekens zoals de "+" zie je in het preview scherm helemaal niet ...

 

Is een vreemde, daar ga ik nog naar laten kijken!

Link naar reactie

Ik zocht net in Google op een handelsnaam van mij en daarin kwam als 2de resultaat Higherlevel naar boven met het topic: hoe vinden jullie mijn.... Waar ik de website te keuring had opgegeven.

 

Mijn voorstel zou zijn: maak dit type topics afgeschermd voor Google.

Ik snap dat Higher Level ook informatie wil delen en dat lijkt me ook goed om zo te houden. Maar dit type informatie is volgens mij niet helpend voor bezoekers en kan zelf schadelijk zijn voor bedrijven.

Stel dat iemand met de beste bedoelingen een site maakt waarin veel fouten zitten. Daar stevige feedback op krijgt en vervolgens alle fouten aanpast. Dan blijft in Google alle oude kritiek zichtbaar en kunnen klanten een verkeerd beeld krijgen.

 

Als ik eerlijk ben zal ik onder deze omstandigheden niet snel meer gebruik maken van dit soort topics. Zelf was ik onder de indruk dat het afgeschermd zou zijn aangezien dat op de meeste fora is waar ik zit.

 

Maar, wat vinden jullie er van?

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie

Zelf was ik onder de indruk dat het afgeschermd zou zijn aangezien dat op de meeste fora is waar ik zit.

Het staat wel duidelijk in de gebruiksvoorwaarden:

 

Higherlevel.nl staat binnen zoekmachines hoog gerankt. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van 'gevoelige' persoonlijke én bedrijfsmatige gegevens.

 

Het is bij dit soort zaken ook een kwestie van kiezen: gratis hulp met zichtbaarheid of betaalde hulp zonder.

Link naar reactie

Hallo John,

 

Ik begrijp dat het zo is afgesproken.

Maar kun je me uitleggen wat de meerwaarde is van dit soort topics voor Google open te gooien?

 

Ik begrijp de functie voor algemene vragen en zakelijke info. Maar juist topics als deze zijn niet (per se) voor algemeen belang en erg gevoelig. Zoals ik al zei: zo lang deze functie zo werkt zal ik er geen gebruik meer van maken. Dat kan toch ook niet de bedoeling van het forum zijn?

 

Dat het zo afgesproken is begrijp ik. Maar waarom het zo houden? Wat is de meerwaarde hiervan?

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie

En minder speciale tekens zoals de "+" zie je in het preview scherm helemaal niet ...

In het preview-scherm staat de maand in de datum van een quote in het Engels.

 

In dezelfde lijn: als ik een €-teken typ dan zie ik in de preview een ?-teken

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Maar kun je me uitleggen wat de meerwaarde is van dit soort topics voor Google open te gooien?

 

Ik wil niet het gras voor de schoenen van John wegmaaien, maar ik denk dat het wel degelijk een meerwaarde is. HL is vooral een gemeenschap waar we elkaar kunnen helpen en van elkaar kunnen leren. De punten die zijn aangedragen voor jouw website zijn algemeen en kunnen ook anderen helpen nadenken over hun website. Daarnaast toont het andere ondernemers dat ze voor dergelijke vragen ook terecht kunnen op HL.

 

Ik heb de draad nog eens doorgelezen en zie niets storends of schadelijks in de tekst. Het toont mij alleen maar een ondernemer die serieus bezig is met zijn website en open staat voor input van derden. Dit geeft eerder meer vertrouwen in jou en jouw diensten dan dat het tegen je spreekt. Maar ja, dat is natuurlijk puur vanuit mijn optiek.

 

Dat het zo afgesproken is begrijp ik. Maar waarom het zo houden? Wat is de meerwaarde hiervan?

 

Voor mij is dat dus vooral de functie van de gemeenschap. Je zit hier met allemaal mensen die onbetaald advies geven om jouw onderneming beter te maken. Alle hulp die gegeven wordt kan ook andere ondernemers helpen. Dat is wat HL volgens mij uit zou moeten stralen en dit soort topics helpen hier bij.

Wil je afgeschermd privé advies dan is daar de PM voor. Mensen als John zijn vast ook bereid om tegen betaling een perfect advies op maat te verstrekken. Zijn kennis en kunde op dit vlak is het in mijn ogen meer dan waard.

 

Ik zie dan ook geen reden om het te veranderen, eerder om het vooral zo te houden. En ik zou het jammer vinden als dat voor jou reden is om niet langer gebruik te maken van dit onderdeel van het forum.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Hallo Dennis,

 

Bedankt voor je reactie en je argumenten.

Ik deel je mening over de toegevoegde waarde tav ander forum gebruiker maar in mijn ogen is er een verschil tussen Google en het forum. Dat lijkt in de discussie gelijkgeschaard te worden en ik wil dat juist scheiden. Wel op het forum maar niet in Google. Wat je aangeeft over "gemeenschap" is precies mijn punt. Ik wil het zeker wel met de HL gemeenschap delen, maar niet met de wereld....

Op veel fora is informatie vrij te vinden, maar wel afgeschermd van Google.

 

Ik vind het jammer dat er van het ene uiterste (vrije toegang) direct naar een ander uiterste moet gaan (betaald). Vandaar mijn voorstel voor de tussenweg: afschermen voor Google, niet voor gebruikers

 

Maar goed, dit is mijn mening. Ik bedoel het niet als kritiek maar juist om het forum beter te maken.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie

Ik zie het niet staan, zowel online als in de backend van je profiel

 

Doe's CTRL+F5 op je profielpagina svp?

 

Done. Heb even wisselende combinaties van CTRL + F5 gedaan. Zowel op mijn profiel pagina als in het "wijzigen profiel" scherm. En hij staat er nog steeds in het wijzigen profiel scherm.

msn.thumb.png.f8fe3fd78c8593f0efcccc6544f76b0f.png

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie

Maar, wat vinden jullie er van?

je kunt er ook voor kiezen om een verkorte url te gebruiken en de naam niet neer te zetten, vindt Goochel het ook niet .. ;)

 

-->dus de bom laat je weg en zegt in de plaats 'evenementen bureau' en de url via bijvoorbeeld tinyurl.com

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.