Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Er klopt iets niet in de layout van de forumoverzicht pagina.

Bij "Bedrijfsstrategie en ondernemingsplannen" springt de informatie over het laatste topic verkeerd in.

 

Ik gebruik IE9 met Windows7

 

Ik kan het niet goed nabootsen hier, ben je in de gelegenheid een screenshot te maken van wat je ziet? Ik zie het graag tegemoet.

Link naar reactie

Het valt me de laatste maanden steeds meer op dat er (veelal door nieuwe leden) topics gestart worden door mensen die in de problemen zitten, informatie zoeken of een goed advies zoeken. Op deze vragen worden door sommige hier op het forum hele uitgebreide antwoorden gegeven maar dan hoor je helemaal nooit niets meer van de vragensteller. Hierdoor vallen topics met soms hele interessante onderwerpen stil.

 

Ik snap dat hier weinig tegen gedaan kan worden maar is het misschien een idee dat leden van dit forum kunnen zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest? Of als dat technisch mogelijk is dat we kunnen zien welke berichten een topicstarter nog niet gelezen heeft in "zijn" topic?

 

 

Link naar reactie

Ik heb een ernstige bug, althans zo lijkt het. Forum lijkt steeds down te gaan in dat geval.

Zet even niet neer wat ik doe anders gaat iedereen het proberen. Maar kan een beschikbare admin even contact met me opnemen zodat ik kan doorgeven waarom het gaat? Heb die actie 3 keer uitgevoerd vandaag en 3 keer kreeg ik error en daarna is forum aantal minuten niet bereikbaar ( voor mij??)

Link naar reactie

Beste Daniël,

 

Zie PM. Het forum zelf gaat niet down, je wordt alleen zelf tijdelijk (circa 10 minuten) geband door ons anti-cyberaanval-filter. Dat staat soms nog iets te strak afgesteld.

 

Dank voor de verdere uitleg via PM, ik stuur het door naar onze technische beheerders, die gaan er even naar kijken

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Beste Daniël,

 

Zie PM. Het forum zelf gaat niet down, je wordt alleen zelf tijdelijk (circa 10 minuten) geband door ons anti-cyberaanval-filter. Dat staat soms nog iets te strak afgesteld.

 

Dank voor de verdere uitleg via PM, ik stuur het door naar onze technische beheerders, die gaan er even naar kijken

 

Wellicht dat ze dan gelijk aan de gang kunnen bij de ING :P

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie

Enkele minuten na het plaatsen van een bericht probeer ik het te wijzigen, maar ik krijg de melding "Er is een fout opgetreden !

 

Je mag een bericht alleen maar aanpassen als het korter dan 2 uur geleden geplaatst is.".

 

Opnieuw proberen, uitloggen, browser sluiten, weer inloggen, cookies accepteren, andere browser, niets helpt.

 

Bericht is Gepost op: vandaag om 20:54:30. Url voor het wijzigen:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=modify;msg=447256;threadid=47318;start=0

(sesc= heb ik hier om beveiligingsredenen weggelaten),

Link naar reactie

En ookj bovenstaand bericht kan ik niet meer veranderen (hoeft ook niet, maar die knop zou het na nog geen 10 seconden toch gewoon moeten doen?

 

Deze bug m.b.t. niet meer kunnen aanpassen berichten binnen 2 uur is al opgemerkt in een ander topic, wordt aan gewerkt

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Volgens mij wat het zo dat berichten met de plaatsingsdatum ''vandaag'', het ''vandaag'' dik gedrukt was toch? Dat is nu weg en ik vind het lastiger om vlot recente berichten te kijken.

 

Bij mijn weten was het alleen vet als je als ingelogd lid de betreffende draad nog niet (geheel) gelezen had. Dat is nu gewijzigd in wat meer subtielere rode punten (nieuwe ongelezen berichten) en grijze blokken (alles gelezen) links van de topictitel. Wat mij persoonlijk betreft een verbetering: de homepage oogt veel rustiger

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
ik bedoelde meer in het topic zelf. Homepage inderdaad erg handig,maar als je het topic aanklikt vond ik het makkelijk om alleen de reacties van vandaag te zien.

 

Bij mijn weten krijg je als ingelogd lid automatisch de oudste reactie te zien die je nog niet gelezen hebt. Alles daaronder is vers en nieuw.

 

Als ik een topic een tijdje niet gelezen heb, wil ik in ieder geval niet alleen de reacties van vandaag zien, want dan mis ik wellicht een heel stuk van de conversatie.

 

Come to think of it... als mensen alleen de reacties van de laatste dag lezen/lazen zou dat ook wel eens kunnen verklaren waarom tot voor kort in zoveel topics redundante suggesties en tips stonden die al een dag eerder waren gegeven ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
na een kleine storing dit weekend waarbij HL er even uit lag

Storing? Het was een duidelijk vooraf op de voorpagina aangekondigde update van 25 mei waarbij HL even gepland off line ging...

 

heeft de pagina van het forum een andere look wat waarschijnlijk het gemis is aan de vetgedrukte letters van "vandaag".

Met de update is dit inderdaad bewust gewijzigd :). persoonlijk vind ik het een stuk rustiger en daardoor overzichtelijker.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
in dit geval is het er niet eenvoudiger op geworden voor de lezers.

Zoveel leden, zoveel meningen, maar het is mij nog steeds niet duidelijk welke "eenvoud" of specifieke meerwaarde dat vetgedrukte woordje "vandaag" voor de leden heeft/had?

Welk gemak ondervond jij daar dan van? Als iets echt als een gemis wordt ervaren en gemotiveerd kan worden, dan kunnen we altijd nog kijken of bepaalde functionaliteit weer terug moet komen....

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.