Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

 

Welk gemak ondervond jij daar dan van?

 

Omdat ik heeeeel regelmatig,meerdere malen per dag, op Hl kijk vind ik het prettig in 1 oogopslag te zien welke topics er vandaag zijn bijgekomen. Nu staat in het topic nog steeds 3/4 van de zin dikgedrukt,alleen ''vandaag'' is minder geworden. Wat is het nut dat van alleen het woordje'' vandaag'' niet meer dikgedrukt te hebben?

 

Ik wen er vast wel aan...

 

Schermafbeelding_2013-05-27_om_12_59_12.thumb.png.579712f0b2ff22cc883f4b1ddff7dc88.png

Link naar reactie

Is er nou niemand die even reageert op bovenstaande? Het is namelijk nog steeds stuk.

Verrassend, kennelijk heeft tot dusverre niemand het gelezen, laat staan actie ondernomen.

Ik inmiddels wel: technisch beheer heeft PM gekregen om het op te lossen. Dank voor de melding!

Ik zal in dit topic melding doen zodra het euvel is verholpen.

 

EDIT:

Bij het melden van deze bug ook nog een ander bug opgemerkt: PM-en via iemands profiel (dus niet vanuit een post) gaat ook mis. Kan gelijk worden meegenomen

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

 

Re: Het centrale topic voor bugs, ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl!Door Brood, Vandaag om 14:42:10

Aanvullend op de RSS feed. Volgens mij is het niet meer mogelijk om meerdere terugzoek (recente)berichten dan 30 op de adreslijn in te voeren. klopt dat?

 

@Brood: lijkt inderdaad niet meer te werken, wordt melding van gemaakt. Dank voor de melding

 

PS: wil je dit soort meldingen a.u.b. NIET via de modsmelding doen? Ten eerste is de modsmelding daar niet voor bedoeld, ten tweede hebben we niet voor niets het CENTRALE topic voor bugs, ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl! Melding daar voorkomt dat het dubbel gemeld wordt.

 

(Uiteraard snap ik dat de late reactie op de eerdere bug de suggestie wekt dat er niet of niet tijdig gelezen wordt in dit board, maar dat is iets wat we nu geconstateerd hebben en verbeteren, getuige ook deze zeer recente reactie. Gelieve daar de modsmelding niet verder meer voor te gebruiken. Bij voorbaat dank)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Terugkoppeling van technisch beheer van de diverse bugs sinds de laatste update van 25-05, volgens afspraak:

 

[*]RSS feed werkt niet meer

[*]rare tekens in previews

[*]wel chinese tekens maar geen umlauts in reusteksten meer etc

[*]laatste berichten functie beperkt tot 30, niet meer verder kunnen terugzoeken

[*]PM-en via profiel werkt niet meer

 

Dit zou allemaal weer moeten werken.

 

[*]Romano schrijft over inactieve url's in e-mailnotificaties.

[*]Fvddungen schrijft over dikke rode lijnen om partnerlogo's

[*]Nieuw schoonheidsfoutje: weergave } als afsluiter in de ankertekst van de profielnamen.

De dikke rode lijnen en de '}' worden niet meer getoond. Naar de URL's in de e-mailnotificaties moet nog gekeken worden

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Suggestie om te voorkomen dat je een draadje van 5 jaar geleden helemaal door zit te lezen om er tenslotte achter te komen dat iemand met een nietszeggende oneliner het ding weer opgegraven heeft:

 

Optie 1: verander de logica van "naar de laatste ongelezen post in een onderwerp gaan" naar "naar de laatste ongelezen post die minder dan drie maanden oud is in een onderwerp gaan"

 

Optie 2: geef posts van x maanden oud of meer een andere kleurtje of randje zodat je direct kunt zien dat het niet recent is

 

Optie 3: doe oude onderwerpen standaard op slot en vervang de knop 'Reageer' door een knop 'Heropen', en zet die op een volkomen onlogische plek.

Link naar reactie

Het is misschien een leuk idee om bij de profiel informatie van een topic te vermelden wanneer iemand iets belangrijks in zijn profiel heeft veranderd. Ik heb het dan niet over een naam of leeftijd, maar meer over nieuwe foto's of een bedrijfsomschrijving.

 

Dat er bijvoorbeeld een week lang een klein icoontje te zien is, zodat andere gebruikers kunnen zien dat er iets nieuws te zien valt.

Link naar reactie

Tip ter verbetering van het gebruikersgemak.

 

Indien je vanuit Home op een column wil reageren krijg je maar een heel klein vlak om je tekst in te schrijven. Hierdoor zie je maar maximaal 2 4 regels van je eigen bericht en dat komt de leesbaarheid niet altijd ten goede. Het zou fijner zijn wanneer je (de gebruiker zelf) dit 'reactievlak' iets groter kon maken.

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

Ik krijg een ongebruikelijk schen als ik een reus wil geven en na het klikken van de bevestiging gebeurt er niks.

 

MacOSX 10.7 met Safari 6.0.5 en javascript disabled.

 

P.J.

 

De melding is onderzocht en verholpen. Het moet dus nu weer mogelijk zijn om ook weer reuzen en kneuzen uit te delen als javascript uit staat.

 

 

Link naar reactie

Waar kunnen we reusjes geven aan de ontwikkelaars?

In het adminboard, dus dat wordt lastig :)

FF serieus: ik geef ze ( Peter, René en Jeroen) een reus namens jou, ok?

René moet nog even geduld hebben overigens, zijn postcount (6) is nog te laag om een reus te krijgen zelfs.. ;D

 

Update: sinds vandaag is René z'n postcount gestegen tot boven de 10, dus ik heb 'm zijn welverdiende reus gegeven ;-)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Misschien een nice to have, maar achter de schermen wordt op dit moment al een berg technisch werk verzet en op diverse niveau's nagedacht hoe dit forum aantrekkelijker en gebruiksvriendelijker te maken.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.