Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Wat ik al tijden verschrikkelijk onhandig vind is de persoonlijke inbox. Alle berichten van alle onderwerpen staan onder elkaar geplakt. Kan dat niet per thread gegroepeerd worden? Dat leest veel makkelijker. Op andere fora is dat ook netjes gegroepeerd. Of is er ergens een verborgen feature daarvoor? Zo niet, zou dat op de wishlist gezet kunnen worden?

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Tip ter verbetering van het gebruikersgemak.

Als ik reageer met quote staat de eerste regel van mijn reactie erg dicht tegen de lijn van het kader van de quote aan (zie hierboven) en ik vind dat niet prettig lezen. Ik merk dat pas sinds kort, dus ik vraag me af of daar iets in gewijzigd is.

Link naar reactie

Tip ter verbetering van het gebruikersgemak.

Als ik reageer met quote staat de eerste regel van mijn reactie erg dicht tegen de lijn van het kader van de quote aan (zie hierboven) en ik vind dat niet prettig lezen. Ik merk dat pas sinds kort, dus ik vraag me af of daar iets in gewijzigd is.

 

Ja dat is gewijzigd, o.a. omdat die extra witregel niet altijd wenselijk is. Het kan in topics met meerdere en/of geneste quotes en reacties juist onoverzichtelijk zijn.

 

Wie de extra witregel wel wil gebruiken: 1 druk op Enter is genoeg :)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Staan deze en deze eigenlijk nog op het lijstje van op te lossen zaken?

 

Deze bugs zijn inmiddels ook opgelost, in casu

 

[*]melding nieuwe tussentijds geplaatste reacties bij preview werkt weer en functionaliteit is uitgebreid (je krijgt die reacties ook zelf te zien)

[*]na het wijzigen van een reactie ga je naar de laatste ongelezen reactie in het topic, en niet meer naar de startpost

 

E.e.a. met dank aan René Reinders van Paragin

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Wat ik al tijden verschrikkelijk onhandig vind is de persoonlijke inbox. Alle berichten van alle onderwerpen staan onder elkaar geplakt. Kan dat niet per thread gegroepeerd worden? Dat leest veel makkelijker. Op andere fora is dat ook netjes gegroepeerd. Of is er ergens een verborgen feature daarvoor? Zo niet, zou dat op de wishlist gezet kunnen worden?

 

Bij deze.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar vanochtend kreeg ik een mailtje dat er een nieuwe reactie was geplaatst in een topic van mij. Toen ik echter ging kijken was er helemaal geen nieuwe reactie. Iemand enig idee? Is het bericht weer verwijderd?

 

Ik heb de reactie ook gezien :) Er stond een link naar een website in,wellicht verwijderd :)

Link naar reactie

Ik zat onlangs te denken aan een leuk systeem voor higherlevel.

 

Hierbij kunnen ondernemers een bepaalde korting geven aan leden van higherlevel. De hoogte van de korting is dan afhankelijk van het aantal posts dat een lid gedaan heeft. Hierbij kunnen ondernemers die zelf ook een minimum aantal posts moeten hebben en een positief karma oid, zelf de verdere voorwaarden aan hangen.

 

Bijvoorbeeld (let op fictief!!):

leden vanaf 100 reacties krijgen 5% korting op de materialen bij de huur van een podium

leden vanaf 500 reacties krijgen 10% korting op de materialen bij de huur van een podium

leden vanaf 1000 reacties krijgen 15% korting op de materialen bij de huur van een podium

etc etc.

 

Ik denk dat dit vooral voor internet ondernemers heel interessant kan zijn.

Er zal alleen wel iets ingebouwd moeten worden dat mensen op de hoogte worden gebracht als ze in een nieuwe kortingscategorie komen. Ook zou er een afgesloten topic moeten komen waarin men wekelijks of maandelijks aangeeft welke nieuwe aanbieders er bij zijn gekomen.

 

Wat vinden jullie ervan?

 

Het idee is nog niet helemaal uitgedacht

 

 

Link naar reactie
Wat vinden jullie ervan?

 

Afgezien van het creatieve idee en de praktische bezwaren (willen we dit op / via HL wel? ) vraag ik me vooral af of het aantal reacties überhaupt een goede graadmeter is voor een bonussysteem, in welke vorm dan ook. Zorgt dat bijvoorbeeld niet voor een ongewenste toename van het aantal niet-inhoudelijke reacties?

 

 

 

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Het verschil moet wel zo groot worden (dacht dat met 500 dat ook wel zo zou zijn), dat ook niet inhoudelijke reacties uiteindelijk teveel moeite gaat zijn voor die paar procent korting.

 

Ik denk dat het voor het netwerk gehalte wel echt een toegevoegde waarde kan hebben.

Eerder heeft Higherlevel wel al geprobeerd dit te creëren met het linken van elkaars profielen.

 

Mikky heeft ooit in een persoonlijk gesprek aangegeven dat ze het juist leuk vindt dat ondernemers van dit forum meer met elkaar doen dan alleen reageren op een forum en dit vervolgens ook delen op het forum. Zodat er een soort van community ontstaat.

 

Persoonlijk denk ik dat mijn bedrijf geen nieuwe opdrachtgevers uit Higherlevel zal halen, maar ik heb wel diverse leveranciers via Higherlevel gevonden, dit zou voor andere een push in die richting kunnen geven.

Het staat een ondernemer natuurlijk vrij om dezelfde korting bij alle postscount in te vullen.

 

Misschien is het positieve karma ook wel niet een goede graadmeter, ik ken een aantal hele slechte ondernemers die ook weinig goeds in petto hebben voor andere ondernemers, maar die wel een hoog karma op dit forum hebben.

Link naar reactie

Mikky heeft ooit in een persoonlijk gesprek aangegeven dat ze het juist leuk vindt dat ondernemers van dit forum meer met elkaar doen dan alleen reageren op een forum en dit vervolgens ook delen op het forum. Zodat er een soort van community ontstaat.

Die community is er al, zoals jou bekend. Veel HL leden doen off line zaken met elkaar of voor elkaar. Is ook logisch: HL zorgt voor een vertrouwensbasis, gunning en bekendheid.

 

Het staat een ondernemer natuurlijk vrij om dezelfde korting bij alle postscount in te vullen.

Uiteraard. Maar ik zou het - persoonlijk als lid - niet wenselijk vinden om die kortingen via/op HL gepromoot te krijgen.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

 

Bijvoorbeeld (let op fictief!!):

leden vanaf 100 reacties krijgen 5% korting op de materialen bij de huur van een podium

leden vanaf 500 reacties krijgen 10% korting op de materialen bij de huur van een podium

leden vanaf 1000 reacties krijgen 15% korting op de materialen bij de huur van een podium

etc etc.

 

 

Goed idee. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Het moet ook niet een verplicht iets zijn en afmelden op een emaillink is natuurlijk een simpele oplossing en is bovendien ook al aanwezig op dit forum.

 

Maar zijn jouw reacties namens Higherlevel of namens jezelf, dit is me niet helemaal duidelijk.

 

Als ze namens Higherlevel zijn dan heeft het voor mij geen nut om het plan verder te verdedigen want dan zal het toch niet ingevoerd gaan worden.

Link naar reactie

Maar zijn jouw reacties namens Higherlevel of namens jezelf, dit is me niet helemaal duidelijk.

 

Als ze namens Higherlevel zijn dan heeft het voor mij geen nut om het plan verder te verdedigen want dan zal het toch niet ingevoerd gaan worden.

 

Beste Jasper,

 

Schiet niet te snel in de verdediging joh. :) Iedere suggestie of idee is altijd de moeite van een discussie onder leden, beheerders en moderatoren waard.

 

En uiteraard spreek ik in mijn eentje nooit namens HL. Al mijn reacties zijn op persoonlijke titel als lid, tenzij ik er uitdrukkelijk bij vermeld dat het een mod reactie is (en dan alleen voor mod voorbehouden handelingen zoals het sluiten van topics).

 

Sterker nog: in dit geval heb ik zelfs uitdrukkelijk aangeven:

Uiteraard. Maar ik zou het - persoonlijk als lid - niet wenselijk vinden om die kortingen via/op HL gepromoot te krijgen.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Het is niet echt een verdediging, maar als meestal is een standpunt vanuit een organisatie vast en zal ik zo'n standpunt niet kunnen veranderingen, dus dan is het zonde om er heel veel tijd aan te besteden.

 

Daarnaast dacht ik dat alleen dit een persoonlijke mening was en de rest niet.

 

Uiteraard. Maar ik zou het - persoonlijk als lid - niet wenselijk vinden om die kortingen via/op HL gepromoot te krijgen.

 

Maar in dit geval laat ik het dan even gaan om te kijken wat andere er van vinden eventueel aangevuld met verbeteringen of aanpassingen.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het idee op zich is hélemaal zo gek nog niet. Sterker nog, daar is in een ver verleden ook al eens binnen admin over nagedacht. Een soort van "aanbiedingenclub". Toendertijd hebben we uiteindelijk besloten dat dit niet écht een plek voor HL.nl is. Om aan dat idee van toen een beetje invulling te geven is "Vraag&Aanbod" ingericht. Echter, om er voor te waken dat we dan een bulletinboard worden, is er juist voor gekozen om hier niet je eigen producten te promoten/aan te bieden.

 

 

Mikky heeft ooit in een persoonlijk gesprek aangegeven dat ze het juist leuk vindt dat ondernemers van dit forum meer met elkaar doen dan alleen reageren op een forum en dit vervolgens ook delen op het forum. Zodat er een soort van community ontstaat.

 

Gebaseerd op het feit dat ik off line vaak hoor dat men samenwerkt en/of werk aan elkaar uitbesteed doordat men elkaar ontmoet heeft in HL.nl. Er gebeurd buiten ons forum dus meer dan alleen ondernemersinfo met elkaar uitwisselen. Hier worden nagenoeg geen meldingen van gemaakt. Hoeft uiteraard ook niet, maar het is wél een enorm leuk gegeven. Om die reden is toendertijd het tabblad Connecties toegevoegd.

 

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het valt me op dat de laatste tijd de topic titels worden aangepast door moderators, op zich prima, maar soms zijn topics niet meer terug te vinden.

 

Er worden de laatste tijd juist minder topictitels aangepast. Veel titels hebben een logica voor de topicstarter (Mijn Idee, Mijn Probleem) maar zijn voor willekeurige bezoekers onduidelijk. Het is dus handig als het onderwerp snel te herkennen is en niet te algemeen geformuleerd. Niet grappig; wel duidelijk. Dan zijn ze ook sneller terug te vinden.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.