Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Misschien is het een idee om de URL's wat meer naar deze kant van de eeuwwisseling te halen - dus in plaats van board=bla;threadid=zus;msg=zo#zo gewoon iets met "Het centrale topic voor bugs, ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl!" erin?

 

Persoonlijk vind ik https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=19967;start=870#msg452821

wel zo informatief. Het is board 40, action display, threadid 19967, start 870 en msg 452821. Alle benodigde info in één oogopslag Peter ;D

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Het valt me op dat de laatste tijd de topic titels worden aangepast door moderators, op zich prima, maar soms zijn topics niet meer terug te vinden.

Is het daarom een idee om aan te geven in een topictitel , dat de titel door een mod is veranderd? Wellicht alleen met een klein tekentje?

 

Ter info: naar aanleiding van dit verzoek plaatsen diverse moderatoren sinds kort een Jasperisk (*) voor een gewijzigde titel.

 

EDIT: niet iedere moderator vind dit een goed idee. Wordt nog nader overlegd

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Extragratis tip - je kunt altijd vanaf je eigen profielpagina je laatste x berichten terugzoeken als je een topic echt niet meer kunt vinden! ;)

 

Mits je in dat topic hebt gereageerd uiteraard!

 

Extragratis tip 2: je kunt topics die je wilt volgen ook bookmarken :

ga onderaan het topic naar het knopje "abonneer", vink vervolgens desgewenst de optie uit om per mail geïnformeerd te worden over nieuwe reacties in dat topic, en je kunt vervolgens op de homepage- als je ingelogd bent de optie "alleen bookmarks" selecteren (dat is het rode vakje naast "alle onderwerpen"). Vervolgens krijg je dan alleen je gebookmarkte topics te zien, ook als de titel is gewijzigd

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Heb een aantal keer geprobeerd om mijn profiel foto aan te passen, helaas lijkt de wijziging niet te worden opgeslagen...

 

Ik kan zonder probleem profielfoto wijzigen. Wordt dan direct zichtbaar na 2 x keer verversen (CTRL F5)

Wijzigt de bestandsnaam in je profiel niet mee? Dan is vermoedelijk het formaat van de foto (95 x 125) niet juist of het bestandstype niet correct

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

"Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en)."

 

De praktijk laat zien dat er vervolgens over de meeste evenementen niet wordt gediscussieerd. Zou het daarom niet handiger zijn om deze functie uit te zetten? De plaatser van een evenement kan dan een topic hierover starten als er daadwerkelijk een discussie over dat evenement gewenst is.

Link naar reactie

Ik heb dit ooit ook geprobeerd, maar als je het te vaak probeert wordt je geblokkeerd op het forum. Heb het daarom maar opgegeven.

 

Dankzij de melding van Tonino is dit probleem nu bekend en wordt het onderzocht en opgelost door de technisch beheerders. Zodra het is opgelost zal ik het melden

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

"Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en)."

 

De praktijk laat zien dat er vervolgens over de meeste evenementen niet wordt gediscussieerd. Zou het daarom niet handiger zijn om deze functie uit te zetten? De plaatser van een evenement kan dan een topic hierover starten als er daadwerkelijk een discussie over dat evenement gewenst is.

 

Op zich mee eens, maar zonder melding van het evenement (nu via opname van het discussietopic ) in het postoverzicht op de homepage, zijn/worden nieuwe evenementen helemaal niet zichtbaar; dit is de enige attentie van nieuwe plaatsingen in de agenda. Ik zet het op de modsagenda.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik heb dit ooit ook geprobeerd, maar als je het te vaak probeert wordt je geblokkeerd op het forum. Heb het daarom maar opgegeven.

 

Dankzij de melding van Tonino is dit probleem nu bekend en wordt het onderzocht en opgelost door de technisch beheerders. Zodra het is opgelost zal ik het melden

 

Heel fijn, wij hadden hier ook al contact over gehad, omdat mijn account dan elke keer geblokkeerd werd voor het forum.

Link naar reactie

Heel fijn, wij hadden hier ook al contact over gehad, omdat mijn account dan elke keer geblokkeerd werd voor het forum.

 

Ik zie inderdaad dat we daar in juni contact over gehad hebben. Het vreemde is dat René (van Paragin) die bug als "opgelost" heeft gemeld op 24-06, maar dat jij kennelijk nog steeds geen profielfoto hebt kunnen uploaden, en Tonino hem niet kan wijzigen. Apart, want ik kan de foto's in mijn profiel gewoon wijzigen en de bug niet repliceren.

 

Ik ga voor de zekerheid nogmaals melding doen, want dit blijkt toch hardnekkiger dan gedacht.

Dank voor de reminder dat deze bug al eerder gemeld was, en kennelijk dus toch nog niet opgelost!

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Fijn nu werkt hij weer. Mooi niets meer aan doen. ;-)

 

Inmiddels van Jeroen begrepen dat het euvel voor Jasper en Tonino en wie dan ook nu definitief verholpen is. Had te maken met de lees- en schrijfrechten van een tabel waarin de wat oudere (al geruime tijd niet gewijzigde ) profielfoto's waren opgeslagen.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik wilde mijn fotoboek in mijn profiel eens flink gaan veranderen... Dus oude foto's eruit gooien, nieuwe foto's erin zetten. Echter kan ik foto's alleen stuk voor stuk eruit gooien / verwijderen.

 

Zou het mogelijk kunnen zijn om foto's te kunnen aanvinken en dan in 1 klap te verwijderen in plaats van op elke foto op het prullebakje te klikken, te bevestigen dat je de foto écht wil verwijderen en de volgende foto hetzelfde bij doen...? Zou het wel wat gebruikersvriendelijke voor maken, als je het mij vraagt.

 

Hetzelfde geldt voor de upload; is daar geen multi-upload in mogelijk?

Link naar reactie
Ik wilde mijn fotoboek in mijn profiel eens flink gaan veranderen... Dus oude foto's eruit gooien, nieuwe foto's erin zetten. Echter kan ik foto's alleen stuk voor stuk eruit gooien / verwijderen.

 

Zou het mogelijk kunnen zijn om foto's te kunnen aanvinken en dan in 1 klap te verwijderen in plaats van op elke foto op het prullebakje te klikken, te bevestigen dat je de foto écht wil verwijderen en de volgende foto hetzelfde bij doen...? Zou het wel wat gebruikersvriendelijke voor maken, als je het mij vraagt.

 

Hetzelfde geldt voor de upload; is daar geen multi-upload in mogelijk?

 

Dat zal best allemaal technisch mogelijk zijn

Maar...... eerlijkheidshalve Romano: HL is een forum, geen facebook of Pinterest. ;)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

In het overzicht van artikelen zitten de tijd en het aantal reacties elkaar soms in de weg (zie afbeelding).

 

Daarnaast zou het m.i. logischer zijn om hier de oorspronkelijke plaatser van het artikel te vermelden in plaats van degene die de laatste reactie heeft geplaatst, ook omdat in de omschrijving geen "Re:" staat (die "Re:" toevoegen kan natuurlijk ook).

artikelen.thumb.jpg.53ab898ffb18cda5bd9d38b9dc3ec77d.jpg

Link naar reactie

Niet iedereen kan links benamen naar een verkorte zin.

 

Yep, terwijl we er in de editor specaal zo'n mooi knopje (het wereldbolletje) voor hebben :'( :-[ :P

 

Is het mogelijk dat lange link teksten automatisch gekort worden, door bijvoorbeeld de eerste 4 woorden. Dit om je beeldscherm niet te hoeven aan te passen bij het lezen.

 

 

Interessante suggestie. In plaats van aantal woorden denk ik dan meer aan max aantal zichtbare tekens (bijv 40 of 60) van een link.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Een vreemd fenomeen. Ik heb een lijstje met favoriete cookies, waaronder dat van HL. Ik sta verder geen cookiess toe, omdat ik heb vastgesteld dat de cookiewet wordt omzeild en er een geheel nieuw cache-bestandje wordt toegepast door adverteerders e.d. Nu kan ik gewoon surfen en HL bezoeken zonder weer te moeten inloggen, maar ik kan niet posten. Blijkbaar is het toestaan van het HL cookie, niet voldoende om te kunnen posten??? Op alle andere fora is dit geen probleem.

 

Overigens worden er via HL wel 27 van die bestandjes in je browser gepompt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.