Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Een column is een column, in de onderstaande reacties kan inhoudelijk gereageerd worden en eventueel gereusd en gekneusd worden. Ook richting columnschrijver zodra die reageert.

 

Heb je wel eens een columnist van een krant opgebeld om te vertellen wat je van zijn of haar schrijfsel vindt? ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ook richting columnschrijver zodra die reageert.

 

Misschien is het technisch mogelijk om bij het plaatsen automatisch een discussietopic te laten openen door de columnist zelf, in plaats van door de columnbot ná een eerste reactie?

 

Dan slaan we 2 vliegen in 1 klap: geen gedoe meer met de eerste reactie (waar je geen editor hebt, zie eerdere suggesties en reacties in dit board ), en de columnist heeft gereageerd zodat er ook gereusd en gekneusd kan worden

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Mooie gedachten! Ideeën en suggesties moeten ook vooral ingebracht blijven worden. En Joost weet wat hij moet doen. ;)

 

Even zonder gekkigheid: zou je reuzen voor een column dan ook al op de voorpagina willen zien? Ik denk dat de huidige plaatsingsvorm redelijk uitgebalanceerd is, maar dat is wel met een stereobrilletje op. 8) 8)

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Nog een future feature request zie ik dan in het 'connecten' met columns. Geen ledenconnecties dus, maar het verbinden met columns die je goed vindt of die jou als gebruiker aanspreken.

 

Sommige columnisten noemen hun columnselectie handig als hun blog in het HL-profiel.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ik vind het eigenlijk wel 'stom' dat bij events en columns enzo het discussietopic begint met "dit is een discussietopic over -LINK-" ipv gewoon dat event/column etc.

 

edit: en ja, op zich zou ik het prima vinden als de waardering voor zo'n column direct in de column zichtbaar is.

 

1. mensen die zich inlezen voor ze een SSP* column insturen ZIEN dat ze waarde moeten leveren

2. mensen die columns komen lezen zien de waardering van geregistreerde leden

 

* SSP = Shameless Self Promotion

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Hallo,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel. Om één lijn te trekken, wil ik jullie vragen dit bericht iets meer aangekleed te herhalen in de speciale rubriek die we voor dit soort vragen met feedbackverzoeken hebben: Wat vinden jullie van mijn...

 

Ligt misschien aan mij(n) webbrowser) maar ik zie die groep niet in het aanmaakschermpje.

Voor nieuwkomers wat lastig als je de site niet zo goed kent.

 

Groetjes,

 

 

 

 

Post_nieuw_bericht.thumb.jpg.5d317fae93c711adfcd8db84cf2ae1a3.jpg

Geef om mensen en gebruik dingen.

Andersom werkt niet.

Link naar reactie

Goede opmerking, al weet ik niet of dit ooit een bewuste keuze van de technisch beheerder of het team is geweest. Voor deze (sub)rubriek gelden namelijk aanvullende vormvereisten en een uitgesproken wens tot actief lidmaatschap. Zie de readme.

 

Opmaak via het WVJVM-sjabloon 'dwingt' tot een uitgebreide en gestructureerde introductie en deze levert in bedoeling 'betere' reacties op.

 

In het verlengde van de opmerking van Edi, zou op dezelfde regel als de H1 van het subboard steeds een grote 'plaats een nieuw bericht'-knop kunnen komen? Net zoals de knop onder 'Nu op het forum' op de index en op de boards.

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Bij nieuwe reactie met ouwe titel verandert de titel terug, maar is volgens mij al bekend, niet?

Dat is geen bug maar een feature van de forumware. Je kan de kopregel in elke reactie aanpassen. Ik gebruik die mogelijkheid soms om suggesties te doen mbt taalgebruik in of verduidelijking van de kopregel, zoals ook in het door jou aangehaalde voorbeeld. Da's minder drastisch dan een mod-melding. Maar bij een volgende reactie gaat de kop vanzelf naar AF.

 

;D

 

 

 

[verandering: titel terug gezet] ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.