Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1439
4 uren geleden, John B zei:

- Bij het openen van een topic kom ik op de eerste pagina in plaats van bij de laatste ongelezen reactie, ook als ik alle topics als gelezen markeer

Dat klopt, als je op de topic titel klikt ga je nu naar de eerste post in het topic.

als helemaal rechts op de tijdmelding X minuten geleden klikt ga je naar de meest recente reactie.

 

Ik zal even navragen of bij het klikken op topic titel het nu standaard is datje altijd naar de eerste pagina / het eerste bericht gaat of dat dit een gevolg is van de overgang naar de nieuwe software en er dus (nog) geen cookie informatie is over laatst gelezen bericht in dat topic. 

 

Quote

- Ik vind het vreemd (en eigenlijk ook ongewenst) dat iemand kan zien welk topic ik bekijk


zal ik op de wens / bespreeklijst zetten.

Link naar reactie
3 minuten geleden, Roel J zei:

Dat klopt, als je op de topic titel klikt ga je nu naar de eerste post in het topic.

als helemaal rechts op de tijdmelding X minuten geleden klikt ga je naar de meest recente reactie.

Op een desktop computer is dat nog wel te doen. Op mobiel moet je wel heel precies klikken wil je naar het laatste bericht gaan.

 

Titel aanklikken en naar het laatst gelezen bericht zou inderdaad fijn zijn.

 

Ik zag echter wel dat af en toe gelezen topics toch weer vet werden terwijl er geen nieuwe berichten in stonden. Maar ik zal dat even in de gaten houden. Misschien is het opstartprobleempje.

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik zal alle vandaag gedane opmerkingen m.b.t. ons nieuwe forum uit dit topic verzamelen en deze laten repareren.

 

We hebben een Welkom op ons vernieuwde forum Ik zal de titelnaam daarvan "omdopen" in meldingen en suggesties.

S.v.p. daar jullie bevindingen melden ! We gaan ze allemaal a.s.a.p. afhandelen.

SUPER dank voor al jullie meedenk werk ! Samen met jullie beweegt Higherlevel.nl naar een hoog niveau.

 

P.S.: Ik sluit dit topic, omdat deze met ingang van heden verouderd is  :classic_smile:

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.