Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

In pm berichten wordt het <-teken niet correct ge-escaped. Ik stuurde vandaag iemand een pm met als tekst:

Technisch puntje: ik zie meerdere keren "

" in je code staan terwijl je code Xhtml is. Je moet dan "
" gebruiken. Deze staat achter de prijs bij producten.

In m'n verzonden items zie ik nu:
Technisch puntje: ik zie meerdere keren "" in je code staan terwijl je code Xhtml is. Je moet dan "" gebruiken. Deze staat achter de prijs bij producten.
Gebruik ik tags dan gaat het wel goed (gelukkig)Mmmm ook hier kan ik geen < br > gebruiken blijkbaar. Bij design?
Link naar reactie

Je hebt in mijn ogen te veel "reageer " buttons in beeld en daarna krijg je niet zoals bij outlook (en zelfs op mijn Iphone met SMS) ook het te beantwoorden bericht te zien. Dat is ook handig om goed inhoudelijk te kunnen reageren.

 

Een mail beantwoorden met "citeer" zou kunnen maar dat vind ik niet erg voor de handliggend. Als ik de enige ben die er moeite mee heeft, gewoon zo laten. Ik heb het al 2 keer gedaan dus ik ben al een ezel. De derde keer zal er dus ook wel komen. :'(

 

Link naar reactie
Je hebt in mijn ogen te veel "reageer " buttons in beeld en daarna krijg je niet zoals bij outlook (en zelfs op mijn Iphone met SMS) ook het te beantwoorden bericht te zien. Dat is ook handig om goed inhoudelijk te kunnen reageren.

 

Een mail beantwoorden met "citeer" zou kunnen maar dat vind ik niet erg voor de handliggend. Als ik de enige ben die er moeite mee heeft, gewoon zo laten. Ik heb het al 2 keer gedaan dus ik ben al een ezel. De derde keer zal er dus ook wel komen

 

Je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik heb de laatste paar weken ook een paar keer de verkeerde "reageer" button gepakt. De nieuwe kleurstelling en de ruimte tussen de PM's maken het lastig. Inmiddels ben ik er wel aan gewend en gaat het niet meer (zo snel) mis, maar een andere indeling (ipv inbox en outbox een genest overzicht op onderwerp met zowel ontvangen als verzonden items) zou ik zeer op prijs stellen

 

311.jpg

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Het zou overigens handig zijn om berichtjes te kunnen laten doorsturen naar je gewone email, dan zie je ze tenminste op tijd.

 

Klik rechtsboven op je nieuwe berichten, dan op 'Instellingen' en daar 'Reacties d.m.v. e-mail versturen?:' op 'Ja' zetten. Dan krijg je een notificatie via mail zodra je een nieuw bericht hebt. Bedoel je dat?

Link naar reactie

Hé,

 

Ik probeerde net een bericht met bijlage te posten. De bijlage was zeer origineel untitled.jpeg genoemd en toen ik op verzenden klikte kreeg ik te horen dat de naam al bestond. Geen probleem want dat verander ik de naam van het plaatje wel even en probeer het opnieuw, klik ik op vorige in mijn browser is mijn tekst weg en moet ik alles opnieuw typen >;(

 

Zou het niet mogelijk zijn om te zorgen dat ik na op vorige klikken mijn tekst nog heb of dat er bijvoorbeeld een willekeurig teken aan de bestandsnaam wordt toegevoegd als deze al bestaat?

 

Zo niet: zie dit dan maar als een waarschuwing ;D

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie

Als je bij een bestaand topic de titel wijzigt, dan wordt dat goed weergegeven in het betreffende forumoverzicht.

 

Echter, via de 'Home' menu optie, waarbij je de laatste n berichten te zien krijgt, zie je nog de oude topictitel staan (ook na refresh).

 

Heb je toevallig de titel van je eigen bericht aangepast, en stonden er nog andere achter? Op de voorpagina komt namelijk enkel de titel van het laatse bericht.

 

Kan dat het zijn?

Link naar reactie

Als ik vanuit het forum een column lees en dan een reactie achter laat, dan werkt dat niet goed omdat de action atribuut van het form "//extra/columns/view/116" is. Ik krijg dan een foutmelding dat http://extra/columns/view/116 niet bestaat.

 

In https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/122 staat ook een bericht van Iwan dat hij hier last van heeft. Ik vind het bijzonder irritant want je bent je hele ingetikte tekst kwijt en je mag weer helemaal opnieuw beginnen met je bericht. Kan dit worden opgelost?

 

Link naar reactie

Als ik vanuit het forum een column lees en dan een reactie achter laat, dan werkt dat niet goed omdat de action atribuut van het form "//extra/columns/view/116" is. Ik krijg dan een foutmelding dat http://extra/columns/view/116 niet bestaat.

 

In https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/122 staat ook een bericht van Iwan dat hij hier last van heeft. Ik vind het bijzonder irritant want je bent je hele ingetikte tekst kwijt en je mag weer helemaal opnieuw beginnen met je bericht. Kan dit worden opgelost?

 

Dit is al lang opgelost toch? Als ik het test werkt het gewoon weer zoals het hoort. We hebben het na Iwans melding zaterdag, direct gisteren opgelost. Het zou moeten werken...

Link naar reactie

Dit is al lang opgelost toch? Als ik het test werkt het gewoon weer zoals het hoort. We hebben het na Iwans melding zaterdag, direct gisteren opgelost. Het zou moeten werken...

 

Ik had het zelf vrijdag (zie mijn eerste bericht), en vervolgens zaterdag toen ik op het topic van Ruben reageerde weer. Aangezien ik nergens las dat het opgelost was stuurde ik de herinnering.

 

Bedankt voor het oplossen!

Link naar reactie

Is de tekst 'bericht laatst gewijzigd op ...' niet meer standaard? Bij sommige berichten zie ik hem wel staan maar bij andere berichten, waarvan ik zeker weet dat ze gewijzigd zijn, staan het niet.

 

Je hebt tegenwoordig een uur om je eigen bericht aan te passen, voor die melding verschijnt. Dus bijvoorbeeld het wijzigingen van een typo nadat je je bericht geplaatst hebt kan nu iets meer onzichtbaar.

Link naar reactie

1. Hoe doe ik een "edit" ?

2. Volgens mijn pc klopt de klok niet met de tijd van mijn berichten, HL loopt ong. 3 tot 5 minuten voor...

3. Ik ben ingelogd, er gebeurt even niets, en ga bijvoorbeeld TV kijken. Wanneer ik dan terug kom, ben ik in de rechter bovenhoek ingelogd , maar volgens het "fotoboek" niet ?

 

Groet, Marcel / Down

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.