Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit het juiste draadje is voor wijzigingsverzoeken, maar gok het er maar op.

 

Het overkomt mij regelmatig dat als ik ingelogd ben en naar mijn berichten wil, dat ik dan per ongeluk uitlog omdat die knopjes zo dicht bij elkaar zitten. Moet ik weer opnieuw inloggen. Ben ik de enige die daar 'last' van heeft?

 

Zo niet, is het dan misschien mogelijk bij uitloggen mensen de vraag te stellen of ze zeker weten dat ze willen uitloggen, zodat je eventueel ingelogd kunt blijven?

Of om die twee dingen een ietsiepietsie verder uit elkaar te zetten (of naast elkaar) zodat je minder snel de verkeerde aanklikt?

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Is al eerder aan de orde geweest, maar het volgende gebeurde zojuist:

 

- ingelogd

- antwoord op de column van kees aan het type

- ondertussen in een tweede venster de column nog even in beeld

- klik op posten in venster 1 en ik blijk uitgelogd

- tekst weg, kan overnieuw beginnen

 

Is het niet zo te maken dat bij het typen van berichten in de niet ingelogde status er gevraagd wordt in te loggen en het bericht alsnog gepost wordt (of in ieder geval bewaard blijft?)

 

Frans

Link naar reactie

Is al eerder aan de orde geweest, maar het volgende gebeurde zojuist:

 

- ingelogd

- antwoord op de column van kees aan het type

- ondertussen in een tweede venster de column nog even in beeld

- klik op posten in venster 1 en ik blijk uitgelogd

- tekst weg, kan overnieuw beginnen

 

Is het niet zo te maken dat bij het typen van berichten in de niet ingelogde status er gevraagd wordt in te loggen en het bericht alsnog gepost wordt (of in ieder geval bewaard blijft?)

 

Frans

 

Vervelend.... Ik had het laatst ook alleen iets anders. Stuk text getypt + bijlage ; bestond de bestandsnaam al... Alles weg >:( Misschien een idee om dan de bestandsnaam automatisch aan te passen?

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Zojuist probeerde ik een avatar toe te voegen aan mijn profiel. Ik selecteerde een .png afbeelding van mijn bureaublad, klikte op verzending, HL gaf aan dat 'mijn profiel succesvol was aangepast', maar een avatar had ik nog niet. In Photoshop afbeelding omgezet naar .jpg, handelingen herhaald, en nu heb ik wel een profielafbeelding. Is er een mogelijkheid dat .png ondersteund gaat worden, of dat er een foutmelding komt dat dit niet zo is?

 

Verder vind ik het jammer dat de kwaliteit van de afbeeldingen door de uploader omlaag wordt gehaald. Tegenwoordig zit praktisch iedereen op breedband of in ieder geval snel genoeg internet om een paar avatars van 7Kb in te laden. Misschien anders een iets minder sterke compressie?

Link naar reactie

In mijn profiel nu in plaats van miniatuurtje van mijn site nu iets van websnapr?? ???

 

Is tijdelijk. Het thumbnailtje wordt door Websnapr gemaakt en aan HL aangeleverd. Eens in de zoveel tijd worden deze opnieuw gemaakt (immers, je site kan veranderen), vaak is dat heel snel maar soms kan dat even duren. Geduld, want je thumbnail komt vanzelf terug :)

Link naar reactie

Jeroen, als ik zoek op een woord krijg ik diverse resultaten.

 

Als je op een van deze resultaten klikt, dan kom je niet direct op de pagina met het resultaat ,maar je wordt gebracht naar het begin van de draad, waarin het woord waarschijnlijk staat.

 

Normaliter geen probleem, tot het een draad van 8 pagina's betreft. Dan zinkt mij de moed in de schoenen. Is het mogelijk om (zoals vroeger ?) direct naar het woord op de pagina zelf te gaan?

Link naar reactie

Sinds gisteren werkt het karma systeem niet meer naar behoren. Als iemand een positieve of negatieve karmea heeft behaald, staat er nu 'Array' in plaats van de buttons om karma te geven.

 

Nu nog? (We zijn de reus- en kneusvermeldingen aan het uitbreiden: je kunt er nu op klikken en direct de gegeven feedback zien. Dan hoef je niet meer naar iemands profiel om het te zien)

Link naar reactie

Sinds gisteren werkt het karma systeem niet meer naar behoren. Als iemand een positieve of negatieve karmea heeft behaald, staat er nu 'Array' in plaats van de buttons om karma te geven.

 

Nu nog? (We zijn de reus- en kneusvermeldingen aan het uitbreiden: je kunt er nu op klikken en direct de gegeven feedback zien. Dan hoef je niet meer naar iemands profiel om het te zien)

 

Werkt prima: Cool zeg!

Link naar reactie

En, komt het nog goed met het reus/kneus systeem ;D

Wil heel de dag al flink uitdelen, maar "Array" , of amai.... het wil niet lukken !

 

Het uitdelen lukt als het goed is nog steeds zonder problemen, het foutje zit hem puur in de weergave nadat een reus of kneus is gegeven en deze zichtbaar wordt op de pagina. Nog steeds vervelend, maar het hoeft je niet tegen te houden reuzen en/of kneuzen uit te delen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.