Jeroen Bakker Geplaatst: 2 juli 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 2 juli 2008 De headlinespagina (de pagina met de headlines van een aantal sites van elders) is weggehaald, omdat de pagina vol errors zat en we er nooit iemand over gehoord hebben. Viel het je gewoon op, of mis je de pagina echt? Link naar reactie
dennis76 Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur dennis76 5 0 Geplaatst: 2 juli 2008 jammer. ik mis hem :( Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 2 juli 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 2 juli 2008 Maar even serieus, bezocht je hem vaak? Had je gezien dat diverse feeds niet meer geactualiseerd waren, en anderen na verloop van tijd half fout binnengehaald werden? Is een eigen RSS-Reader installeren en inrichten niet veel persoonlijker, en dus waardevoller? Ik ben benieuwd! :) Link naar reactie
dennis76 Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur dennis76 5 0 Geplaatst: 2 juli 2008 ja ik ben serieus. Ik was waarschijnlijk de enige bezoeker. Ik keek er meerdere keren per week op. Ik merkte inderdaad dat er een aantal niet actueel meer waren, maar ook een aantal wel. Ik was tevreden met de huidige opzet. Dit hoeft wat mij betreft niet te wijzigen. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 2 juli 2008 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 2 juli 2008 ... en daarmee nog een mogelijk foutje: dennis76 lijkt 0 berichten te hebben. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 2 juli 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 2 juli 2008 ... en daarmee nog een mogelijk foutje: dennis76 lijkt 0 berichten te hebben. Nee hoor: 'Over Higherlevel.nl' (net als bijvoorbeeld het testforum), tellen niet mee met je postcount. Aangezien dennis76 alleen nog maar in dit board gepost heeft, staat hij nog op 0. Alleen "inhoudelijke posts" tellen mee, dat is al jaren zo :) Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 2 juli 2008 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 2 juli 2008 Oh ok, ik dacht dat dat alleen bij off-topic zo was ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 2 juli 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 2 juli 2008 Om precies te zijn: 'Over Higherlevel.nl', 'Testforum' en 'Off-Topic' tellen niet mee met je postcount. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen